ares Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Mam taki problem odkad zrobilo sie zimno, zapalil mi sie check engine i po jakims czasie zgasl - standardowo chyba P0420 bo nie mam kata, tydzien temu znowu zapalil mi sie check i zauwazylem, ze przy odpaleniu cieplego silnika obroty spadaja na jakies 400-500 i po sekundzie wracaja na 700obr czyli ok, podczas jazdy gdy np wcisne sprzeglo obroty normalnie opadaja na 700obr dzieje sie to tylko zaraz po odpaleniu jakby przygasal i sie normuje, co moze byc tego przyczyna ? aktualnie nie mam nikogo kto by mi zczytal checka ale moze to byc poprostu P0420 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak chcesz to na weekened mogę mieć kabel. Oprogramowanie mam na lapku :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 O jakim oprogramowaniu mowimy ? ecuExplorer ? jesli tak to mam i mam tez kabel VAG KKL, pokazuje u mnie kilka dziwnych bledow, a po podpieciu profi interfejsu pokazuje tylko P0420 wiec chyba nie jest zbyt wiarygodny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Tak, ecuExplorer. Wiele ludzi korzysta i chyba nikt nie narzeka. Po skasowaniu błędy ponownie wyskakują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 tak, skasuje - check sie nie swieci ale bledy caly czas pokazuje ecu explorer w Actual pokazuje mi tak jakby bledy, ktore pojawily sie kiedys a nie te, ktore sa teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 pokazuje u mnie kilka dziwnych bledow, a po podpieciu profi interfejsu pokazuje tylko P0420 wiec chyba nie jest zbyt wiarygodny No nie jest zbyt wiarygodny...ten profi interfejs. Jakie "dziwne" błędy pokazuje ecuexplorer? Co to znaczy dziwne? Nie wiesz jak je rozszyfrować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 po skasowaniu poprzez RESET ECU te bledy zostaja dalej, samochod jezdzi normalnie, przyspiesza jak zwykle, nie szarpie, schodzi dobrze z obrotow, turbo pompuje rowno, pali tyle co zwykle, zadnej zauwazalnej roznicy albo usterki poza tym spadkiem obrotow zaraz po odpaleniu [ Dodano: Wto Lis 03, 2009 7:07 pm ] pomocy wyglada mi na to, ze aktualne bledy w aucie to te 3 w historii, ktore nie pokrywaja sie z aktualnymi 0447 0546 i 0420 troche dziwne by to bylo ale tamte niby 'current' wydaja mi sie nie prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ares, czy spiales zielone kostki diagnostyczne w trakcie przegladania DTC :?: jesli sa spiete kostki to pojawiaja sie litania tymczasowych bledow, choc chyba nie az tyle co u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ECU Explorer zle zczytywal, po zainstalowaniu Learning View dostalem kod usterki: P0447 EVAP VENT CONTROL CIRCUIT OPEN ktos moze pomoc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wydaje mi się że chodzi o podnoszenie obrotów podczas pracy klimy, ale mogę się mylić... :?: :smile: panowie od tabelek do dzieła...! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 nie nie chodzi o P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa podobno trzeba szukac przy baku na dole przy prawym kole jakis kabelkow, ktore mogly sie rozpiac, uszkodzic, zabrudzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 U mnie ecu explorer pokazuje blad czujnika temp w kolektoze ssacym zamiast błędu czujnika spalania stukowego. Migowe pokazuja czujnik stukowy a ecu explorer P0111. Ostroznie bym podchodzil co tego co ecu explorer pokazuje A obrotu mozna ustawic ile ma byc z wlaczona klima i bez. Za to zmienic kata wyprzedzenia zaplony nie udalo mi sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 To jeszcze przetestuj romraidera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 To jeszcze przetestuj romraidera. Nie udalo mi sie polaczyc tym programem, tam cos trzeba wczytac na poczatku i nie bardzo wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się