Jump to content

Po odpaleniu obroty spadaja za nisko i wracaja


ares
 Share

Recommended Posts

Mam taki problem odkad zrobilo sie zimno, zapalil mi sie check engine i po jakims czasie zgasl - standardowo chyba P0420 bo nie mam kata, tydzien temu znowu zapalil mi sie check i zauwazylem, ze przy odpaleniu cieplego silnika obroty spadaja na jakies 400-500 i po sekundzie wracaja na 700obr czyli ok, podczas jazdy gdy np wcisne sprzeglo obroty normalnie opadaja na 700obr dzieje sie to tylko zaraz po odpaleniu jakby przygasal i sie normuje, co moze byc tego przyczyna ? aktualnie nie mam nikogo kto by mi zczytal checka ale moze to byc poprostu P0420

Link to comment
Share on other sites

O jakim oprogramowaniu mowimy ? ecuExplorer ? jesli tak to mam i mam tez kabel VAG KKL, pokazuje u mnie kilka dziwnych bledow, a po podpieciu profi interfejsu pokazuje tylko P0420 wiec chyba nie jest zbyt wiarygodny :)

Link to comment
Share on other sites

pokazuje u mnie kilka dziwnych bledow, a po podpieciu profi interfejsu pokazuje tylko P0420 wiec chyba nie jest zbyt wiarygodny

 

No nie jest zbyt wiarygodny...ten profi interfejs. Jakie "dziwne" błędy pokazuje ecuexplorer? Co to znaczy dziwne? Nie wiesz jak je rozszyfrować?

Link to comment
Share on other sites

bledy.jpg

 

po skasowaniu poprzez RESET ECU te bledy zostaja dalej,

samochod jezdzi normalnie, przyspiesza jak zwykle, nie szarpie, schodzi dobrze z obrotow, turbo pompuje rowno, pali tyle co zwykle, zadnej zauwazalnej roznicy albo usterki poza tym spadkiem obrotow zaraz po odpaleniu

 

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 7:07 pm ]

pomocy :(

wyglada mi na to, ze aktualne bledy w aucie to te 3 w historii, ktore nie pokrywaja sie z aktualnymi 0447 0546 i 0420 troche dziwne by to bylo ale tamte niby 'current' wydaja mi sie nie prawdopodobne

Link to comment
Share on other sites

nie nie chodzi o P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa

 

podobno trzeba szukac przy baku na dole przy prawym kole jakis kabelkow, ktore mogly sie rozpiac, uszkodzic, zabrudzic

Link to comment
Share on other sites

U mnie ecu explorer pokazuje blad czujnika temp w kolektoze ssacym zamiast błędu czujnika spalania stukowego. Migowe pokazuja czujnik stukowy a ecu explorer P0111. Ostroznie bym podchodzil co tego co ecu explorer pokazuje

A obrotu mozna ustawic ile ma byc z wlaczona klima i bez. Za to zmienic kata wyprzedzenia zaplony nie udalo mi sie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...