e232 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam, Panowie, oddałem mój nowy nabytek tj Subaru Imprezę GT MY99 do mechanika na wyminę podstawowych elementów eksploatacyjnych + wymianę kompletu hamulców. Wszystko było OK, do momentu wymiany filtra powietrza. Po tej operacji pojazd przestał jeździć. Na biegu jałowym jest ok, ale auto nie chce przyspieszać. (wcześniej petarda). Pomocy. Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Dzięki z góry za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 e232, a na jaki filtr wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Filtr jest seryjny w obudowie (bez stożka). Nazwy firmy nie pamiętam, ale na pewno nie był firmowy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ja mam chyba FILTRON i działa ale może to właśnie przez to mam te parę KM mniej niż seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Filtr jest seryjny w obudowie (bez stożka). Nazwy firmy nie pamiętam, ale na pewno nie był firmowy, sprawdź szczelność jak pisze szczur75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ok, przekażę temat mechanikowi. Ale myślę, że to już sprawdzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ok, przekażę temat mechanikowi. Ale myślę, że to już sprawdzał. Niech sprawdzi jeszcze raz. Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 To na pewno nie jest wina filtra. Żadnych błędów nie wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 To na pewno nie jest wina filtra. Też mi się tak zdaje. Prędzej elektronika się zbuntowała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Może kostka ta przy przepływce się rozpięła albo nie styka. Ale chyba wtedy CEL powinien się zapalić. Ja bym sprawdził wszystkie przewody koło turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Czy może być tak, że jak się odłączy akumulator, to komputer się rozprogramuje, zwariuje i po podłączeniu aku auto się będzie buntować i nie będzie jechało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 ile turbo laduje, masz wskaznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 ile turbo laduje, masz wskaznik? Jeśli to pytanie jest do mnie, to... nie mam wskaźnika, ale ja na brak doładowania (mam wg odczytu z komputera 0,93-0,95 w peak'ach) i osiągów nie narzekam... a wciąż ciekawi mnie, czy aku może rozstroić ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a wciąż ciekawi mnie, czy aku może rozstroić ecu Nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 nie mam wskażników, nie wiem ile ładuje (i ile ładował) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 napewno nie zalozyl jakiegos przewodu do filtra albo cos zlamal, stawiam na nieszczelnosc podcisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazuras Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Mam nówkę przepływkę jak chcesz to podjedź to założymy i rura. Okolice Wileiczki. Z tym że przepłwka nie do sprzedania. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Dzięki wielkie za pomoc! Jak na razie zaczęliśmy od pompy paliwa. Być może, że ciśnienie jest za niskie. Jeżeli pompa okaże się sprawna, chętnie skorzystam z pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Mam nówkę przepływkę jak chcesz to podjedź to założymy i rura. Okolice Wileiczki. Z tym że przepłwka nie do sprzedania. :wink: Moim zdaniem to jest dobry trop. Odepnij przepływkę, zobacz jak jeździ. 99 radzi sobie bez maf, czasem lepiej jak na uszkodzonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Okazało się jednak , że to pompa paliwa, założyłem od WRXa i ponoć śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się