e232 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Witam, Panowie, oddałem mój nowy nabytek tj Subaru Imprezę GT MY99 do mechanika na wyminę podstawowych elementów eksploatacyjnych + wymianę kompletu hamulców. Wszystko było OK, do momentu wymiany filtra powietrza. Po tej operacji pojazd przestał jeździć. Na biegu jałowym jest ok, ale auto nie chce przyspieszać. (wcześniej petarda). Pomocy. Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Dzięki z góry za odpowiedzi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 e232, a na jaki filtr wymieniłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Filtr jest seryjny w obudowie (bez stożka). Nazwy firmy nie pamiętam, ale na pewno nie był firmowy, Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Ja mam chyba FILTRON i działa ale może to właśnie przez to mam te parę KM mniej niż seria Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Sprawdź wszystkie połączenia w okolicy filtra. Filtr jest seryjny w obudowie (bez stożka). Nazwy firmy nie pamiętam, ale na pewno nie był firmowy, sprawdź szczelność jak pisze szczur75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Ok, przekażę temat mechanikowi. Ale myślę, że to już sprawdzał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Ok, przekażę temat mechanikowi. Ale myślę, że to już sprawdzał. Niech sprawdzi jeszcze raz. Dokładnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 To na pewno nie jest wina filtra. Żadnych błędów nie wywala? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 To na pewno nie jest wina filtra. Też mi się tak zdaje. Prędzej elektronika się zbuntowała... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Może kostka ta przy przepływce się rozpięła albo nie styka. Ale chyba wtedy CEL powinien się zapalić. Ja bym sprawdził wszystkie przewody koło turbiny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Czy może być tak, że jak się odłączy akumulator, to komputer się rozprogramuje, zwariuje i po podłączeniu aku auto się będzie buntować i nie będzie jechało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 ile turbo laduje, masz wskaznik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 ile turbo laduje, masz wskaznik? Jeśli to pytanie jest do mnie, to... nie mam wskaźnika, ale ja na brak doładowania (mam wg odczytu z komputera 0,93-0,95 w peak'ach) i osiągów nie narzekam... a wciąż ciekawi mnie, czy aku może rozstroić ecu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 a wciąż ciekawi mnie, czy aku może rozstroić ecu Nie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 nie mam wskażników, nie wiem ile ładuje (i ile ładował) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 napewno nie zalozyl jakiegos przewodu do filtra albo cos zlamal, stawiam na nieszczelnosc podcisnienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuras Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Mam nówkę przepływkę jak chcesz to podjedź to założymy i rura. Okolice Wileiczki. Z tym że przepłwka nie do sprzedania. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 Dzięki wielkie za pomoc! Jak na razie zaczęliśmy od pompy paliwa. Być może, że ciśnienie jest za niskie. Jeżeli pompa okaże się sprawna, chętnie skorzystam z pomocy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Pierwsze co to na myśl rzuca mi się przepływomierz, ale nie chcę się pakować w niepotrzebne koszty. Macie propozycję co oprócz tego sprawdzić? Mam nówkę przepływkę jak chcesz to podjedź to założymy i rura. Okolice Wileiczki. Z tym że przepłwka nie do sprzedania. :wink: Moim zdaniem to jest dobry trop. Odepnij przepływkę, zobacz jak jeździ. 99 radzi sobie bez maf, czasem lepiej jak na uszkodzonym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted November 3, 2009 Author Share Posted November 3, 2009 Okazało się jednak , że to pompa paliwa, założyłem od WRXa i ponoć śmiga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now