ColinBarbazynca Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Ravo: 1200 to cos bardzo optymistycznie GT 555 czy tam nardi, klima, bez poduszek, bez abs, kola 17, wydech jakistam, cwiartka paliwa w baku: 1270kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 u mnie Auto z pełnym bakiem (60L), klimą, absem, szyberdachem, jedną poduszką powietrzną na 17" ale z lekką maską i bez koła zapasowego ważyło 1270kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 no to się zgadza ja mam jeszcze przelot na jednym tłumiku, bez klimy, bez szyberdachu, na lekkich 16" i parę rzeczy wywalonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ja mam jeszcze przelot na jednym tłumiku, a myślisz że co ja mam u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Cholera musze jechac na wage co mnie jpokazuje zeby sie dowartosciowac Z drugiej strony jak ze mna golf 1 rowno jechal to chyba lepiej sie czuje jak mam ciezsze auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Dzisiaj zmieniłem sobie maskę na alloy i zważyłem, oto wyniki: Waga seryjnej stalowej maski GT'99 - ok. 17kg Waga aluminiowej maski STI v5 - ok. 10kg PS. maska z całym osprzętem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Gruntownie odelzone (ale tylko poprzez wyrzucanie, bez piaskowania budy itp.) Type RA MY 97 bez klatki z pelnym w polowie bakiem 1130 kg. Na chwile obecna 285 KM / tone. Odjezdza od 340-konnej Estiajki MY03 jak od autobusu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 i w dodatku jak hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Hamowanie tez porownywalem. Przy ok. 150kmh pelne mozliwe hamowanie (w RA z wyczuciem, bo nie ma ABSu). Akurat jechalem RA i myslalem, ze brat w STi zapomnial nacisnac hamulec, bo ja juz stalem a STi jeszcze pedzilo w sina dal, tylko swiecily mu sie stopy Jedna prawda rzadzi sportem samochodowym - waga jest wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Asteroida jest nailepszym przykladem Musze ja kiedys zwazyc, tak z 800 cos zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOROwaty Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 GT 2000 z usuniętymi: - ABS - klima - całe wnętrze tył (boczki, kanapa itd..) - lekkie koła OZ 16' .. zakładam że mody zawieszenia i hamulców nic nie zmieniły w wadze Bez kierowcy, na rezerwie w baku Równe 1200 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się