Abt Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja mam info z przerobki w klasyku na 6mt z sti my03-04. wal napedowy gt 10,5kg; sti 9kg skrzynia 5mt sti ra ze szpera helicalna i mocnym wisco 54,5kg; sti 85,5kg kolo zam gt 8,5kg; sti 6,5kg dyfer r160 z plytka ver 4 23kg; sti 26,5kg poloski gt tyle kompletne 11,5kg; wzmocnione (przeguby wewnetrzne sti my07) na 450-500nm 13kg klasyk bez poduszek, abs'u, otw. dachu, klimatyzacji, z pelnym srodkiem, z kompletnym silnikiem i napedem sti, duperelami zawieszenia, nieco wiekszymi brembo pod 16", z prawie pelnym bakiem 1280kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 No kashmere, Twój temat , to uporządkuj listę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 SeQ, dam Ci pomuka i porządkuj :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Maska w GT z tego co pamiętam coś w okolicach 15kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 - Elektryczne szyby - 3kg - Centralny zamek - 1kg - ABS - 8kg - Klima - 17 kg - Szyberdach - 13kg - Wspomaganie - 7kg - Poduszka kierowcy - 6kg - Poduszka kierowcy i pasażera - 13kg - Tylna klapa z zamkiem - 10kg - Maska ~ 15kg - Stabilizator 22mm - przód - 3.9 kg - Stabilizator 22mm - tyl - 5 kg - Chlapacze - 250g szt. - Instalacja do odpalania papierosów - 350g - dojazdówka + lewarek od STI 03 - 15.75kg Przerobki w klasyku na 6mt z sti my03-04. - wal napedowy gt 10,5kg; sti 9kg - skrzynia 5mt sti ra ze szpera helicalna i mocnym wisco 54,5kg; sti 85,5kg - kolo zam gt 8,5kg; sti 6,5kg - dyfer r160 z plytka ver 4 23kg; sti 26,5kg - poloski gt tyle kompletne 11,5kg; wzmocnione (przeguby wewnetrzne sti my07) na 450-500nm 13kg GT - MY00- seria na ciężkich 17", wersja full szwajcar(szyber, klima, poduchy) pełny bak, brak dojazdowki. - 1295 kg. -MY99-(klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg - 1345kg -klasyk bez poduszek, abs'u, otw. dachu, klimatyzacji, z pelnym srodkiem, z kompletnym silnikiem i napedem sti, duperelami zawieszenia, nieco wiekszymi brembo pod 16", z prawie pelnym bakiem - 1280kg. COUPE - z klimą i pełnym wyposażeniem oraz full bakiem na 17 - 1221 kg GL - z kierownikiem (85kg) i pustym bakiem, w bagażniku termosik z herbatką, plecak kanapek, torba ubrań, gumofilce, dojazdówka, parę kilo różnych kluczy, pod fotelami kubki po kawie, papierki po hamburgerach, kebabach chyba z 3 tygodni, na dywanikach po kilogramie błota , hak - 1240kg - 2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 - 1260kg TURBODZIADEK - w połowie zalany, z abs, klimą, szybrem... ale tylko połową gratów w środku ważył ~1350kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Sprzęgło kompletne Exedy/Sachs OEM nowe ~ 7 kg. Co prawda nie zrzuci się wagi wyrzucając sprzęgło ale może można będzie porównać z jakimś nie-OEM-owym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 kanapa +oparcie ok17kg dywaniki+wygłuszenia ok15kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 PS wazyl ktos kompletnego gtka w cywilnej specyfikacji? jeśli dobrze pamiętam mój ważył 1244kg (z 1/4 zbiornika paliwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Kopiować i dopisywać do listy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Odelżanie auta powinno zacząć się tak naprawde od .... kierowcy Ja od pierwszych zawodów odelżyłem samochód w ten sposób o 15 kg i walczymy ciąg dalszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ja od pierwszych zawodów odelżyłem samochód w ten sposób o 15 kg i walczymy ciąg dalszy Ja ponad 11... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 grzywaczewski, to rajdowanie to Cie w jakąś anoreksje wpędzi i będziesz musiał jeździc z podpięta kroplówką A odnośnie tematu to Dyzio_d sprzedaje 4-tłoczkowe zaciski, trzeba go przyatakowac, żeby je zważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zważymy Typ-R Twoje Premo i moje, zobaczymy jaka bedzie różnica aha i Jaśkowóz też, będzie dla potomnych. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 elmo, z kroplowkami u nas nie ma wiekszego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zważymy Type RA jak bedzie od Ciebie wyjeżdzać bo chce wywalić wszystko co się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie ważyłem bitumów odbijanych z podłogi, nadkoli, przedniej i tylnej grodzi, ale jest tego dobre wiadro, kilkanaście kilo do dwudziestu kilku na bank. Szyby drzwiowe mają normalnie grubość 5mm, a w jednym mam chyba od RA 4mm grubości....to też daje różnicę w wadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak to czytam i mnie jedno zastanawia.... mam Nardi Torino i waży 1330kg (tak piszę w dowodzie) a seryjnie nie mam absu poduszek i klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak to czytam i mnie jedno zastanawia.... mam Nardi Torino i waży 1330kg (tak piszę w dowodzie) a seryjnie nie mam absu poduszek i klimatyzacji Bo wersje Nardi były ważone z betonowymi doniczkami, żeby spełniać unijne normy. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak to czytam i mnie jedno zastanawia.... mam Nardi Torino i waży 1330kg (tak piszę w dowodzie) a seryjnie nie mam absu poduszek i klimatyzacji Coś Ci sie pomyliło. Ja mam GT Nardi 555 i na tabliczce pod maską i w dowodzie jest 1230kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Coś Ci sie pomyliło. Ja mam GT Nardi 555 i na tabliczce pod maską i w dowodzie jest 1230kg. Też tak mam pod maską a w dowodzie jest więcej i jeszcze nie piszę GT tylko WRX :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nie zwracajcie uwagi na wpisy w dowodzie. Często są błędy. Swego czasu ważyłem Żabę. 1370 kg :shock: Z tym, że sporo piachu było w dywanikach i błota na nadkolach :razz: Pomijając inne skarby w bagażniku :wink: . Jak się autko poskłada po remoncie to podjadę jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Wczoraj zabrałem się za wykręcanie środka (doszedłem już do przednich siedzeń ) i byłem w szoku jak zobaczyłem ile tam jest kg.... same śruby od tylnej kanapy,podkładki,nakrętki + jej oparcia i pasy to dobre z 25kg. 1240 ważył z połową baku, zobaczymy ile zostanie jak go rozbiorę całego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Update: - tarcze hamulcowe Zimmerman 293 zwykłe ~ 16 kg - tarcze hamulcowe Ferodo 266 zwykłe ~ 11 kg (może ktoś chce się odchudzić jeżdżąc bez hamulców, brakuje wagi zacisków ) - kanapa +oparcie ~ 17kg - dywaniki+wygłuszenia ~ 15kg -Sprzęgło kompletne Exedy/Sachs OEM nowe ~ 7 kg. (Co prawda nie zrzuci się wagi wyrzucając sprzęgło ale może można będzie porównać z jakimś nie-OEM-owym.) - Elektryczne szyby - 3kg - Centralny zamek - 1kg - ABS - 8kg - Klima - 17 kg - Szyberdach - 13kg - Wspomaganie - 7kg - Poduszka kierowcy - 6kg - Poduszka kierowcy i pasażera - 13kg - Tylna klapa z zamkiem - 10kg - Maska ~ 15kg - Stabilizator 22mm - przód - 3.9 kg - Stabilizator 22mm - tyl - 5 kg - Chlapacze - 250g szt. - Instalacja do odpalania papierosów - 350g - dojazdówka + lewarek od STI 03 - 15.75kg Przerobki w klasyku na 6mt z sti my03-04. - wal napedowy gt 10,5kg; sti 9kg - skrzynia 5mt sti ra ze szpera helicalna i mocnym wisco 54,5kg; sti 85,5kg - kolo zam gt 8,5kg; sti 6,5kg - dyfer r160 z plytka ver 4 23kg; sti 26,5kg - poloski gt tyle kompletne 11,5kg; wzmocnione (przeguby wewnetrzne sti my07) na 450-500nm 13kg GT - MY00- seria na ciężkich 17", wersja full szwajcar(szyber, klima, poduchy) pełny bak, brak dojazdowki. - 1295 kg. -MY99-(klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg - 1345kg -klasyk bez poduszek, abs'u, otw. dachu, klimatyzacji, z pelnym srodkiem, z kompletnym silnikiem i napedem sti, duperelami zawieszenia, nieco wiekszymi brembo pod 16", z prawie pelnym bakiem - 1280kg. COUPE - z klimą i pełnym wyposażeniem oraz full bakiem na 17 - 1221 kg GL - z kierownikiem (85kg) i pustym bakiem, w bagażniku termosik z herbatką, plecak kanapek, torba ubrań, gumofilce, dojazdówka, parę kilo różnych kluczy, pod fotelami kubki po kawie, papierki po hamburgerach, kebabach chyba z 3 tygodni, na dywanikach po kilogramie błota , hak - 1240kg - 2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 - 1260kg TURBODZIADEK - w połowie zalany, z abs, klimą, szybrem... ale tylko połową gratów w środku ważył ~1350kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nala Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 maska kolo 30kg ;-) bynajnie jmoja tyle ma ;/ ktos dal o 20kg za duzo szpachli ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 1200kg na profi wadze bez kierowcy, bez dojazdówki, przelot, bez paru śrubek w baku z 15l paliwa, inne płynny na maxa waga wyszła chyba super auto my00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się