kashmere Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Jeżeli ktoś ma możliwość zważyć coś z czego można zrzucić wagę proszę o dopisywanie, będzie kompendium dla potomnych :wink: Elektryczne szyby 3 kg Centralny zamek 1kg ABS 8kg Klima 17 kg Szyberdach 13kg Wspomaganie 7kg Poduszka kierowcy 6kg Poduszka kierowcy i pasażera 13kg Tylna klapa z zamkiem 10kg Maska ... Spoiler... Hamulce 4 tłoczkowe ... Drzwi tylne ... Fotele ... Kanapa ... Boczki drzwi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 a pomóki będą? chlapacze 250g od sztuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 silnik ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Instalacja do odpalania papierosow 350g Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 żartownisie ja serio pytam Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Gdy Rallymen przesyłał mi kompletne 4/2 tłoczkowe hamulce z WRX to łączna waga zacisków, tarcz i klocków wynosiła +/- 40 kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 czyli mozna wyjac zaciski i jezdzic bez? IMO podawanie wagi tych elementow troche bez sensu, bo nawet jak sie je wyjmie to trzeba przeciez cos wlozyc w zamian a ja jeszcze nie slyszalem o odelzonych tarczach klockach i zaciskach PS wazyl ktos kompletnego gtka w cywilnej specyfikacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 grygo, moje zaciski ważą 2kg/szt. Niby takie duperele zmieniasz a tu się nagle okazuje ze trochę wagi zbiłeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 twoje czyli 2 tloczki czy 4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 twoje czyli 2 tloczki czy 4? 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 kashmere, prosił o podanie wagi hamulca, więc podałem. Wydaje mi sie, że zmniejszenie masy nieresorowanej przez zastosowanie lżejszych zacisków, felg itp. ma kapitalne znaczenia dla prowadzenia sie auta, right :roll: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 elmo, dzieks Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 kashmere, prosił o podanie wagi hamulca, więc podałem. Wydaje mi sie, że zmniejszenie masy nieresorowanej przez zastosowanie lżejszych zacisków, felg itp. ma kapitalne znaczenia dla prowadzenia sie auta, right :roll: :?: no zgadza sie, ma kapitlalne znaczenie. z tym, ze wedlug mnie nie mozna sie kierowac waga przy wybieraniu zaciskow do swojego auta. maja one do spelnienia troche wazniejsze zadania niz obnizenie masy nieresorowanej oczywiscie fajnie gdy przy ich wymianie cos sie tam zdejmie z wagi, ale przynajmniej dla mnie to bylby efekt uboczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 grygo, ale tu nikt nie mówi o kierowaniu się masa przy zakupie hamulców. Po prostu fajnie byłoby znać wagę poszczególnych elementów, a okazyjna redukcja to taki dodatkowy gift Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 grygo, moje zaciski ważą 2kg/szt. Jak mi Rallymen wysyłał hamulce to spakował to w 2 paczki, bo max waga przesyłki mogła wynosic chyba 30-32kg. W osobnej, mniejszej paczce miałem same przednie 4-tłoczkowe zaciski (z klockami). Z ogólnej masy paczki (40kg) wnioskuje, że 1 subarowy 4-tłoczkowy zacisk ważył coś pod 4kg, co chyba jest możliwe, biorąc pod uwagę fakt, że jest zrobiony z ciężkiego żeliwa, o ile dobrze pamietam. kashmere, jeżeli zaoszczędziłes 1,5-2kg na kole, to już jest niezły wynik :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 PS wazyl ktos kompletnego gtka w cywilnej specyfikacji? moja seria na ciezkich 17", wersja full szwajcar(szyber, klima, poduchy) pelny bak, brak dojazdowki. 1295kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 coupeta z klimą i pelnym wyposazeniem oraz full bakiem na 17 - 1221 kg, teraz bez zapasówki, klimy pewnie mniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 dzieki panowie za dane, kiedys gdzies tez wyczytalem info, ze MY98 jest lzejszy od MY99-00, ktos moze to potwierdzic? i czym jest to spowodowane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 GL 1240kg z kierownikiem i pustym bakiem, w bagażniku termosik z herbatką, plecak kanapek, torba ubrań, gumofilce, dojazdówka, parę kilo różnych kluczy, pod fotelami kubki po kawie, papierki po hamburgerach, kebabach chyba z 3 tygodni, na dywanikach po kilogramie błota wczoraj ważyłem (kierownik 85kg) edit: hak też jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrossi Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Nie wim jak się to ma do GTka... ja przed chwila z nudy zważyłem dojazdówkę + lewarek od STI 03. Wychodzi w sumie 15.75 kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 ja ważyłem swojego jakiś czas temu (klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg i wyszło 1345kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 hmmm sporo moj GL2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 1260kg hmm moze dla tego ze nie mialem płynu do spryskiwaczy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 kashmere, podam jutro wagę zacisku 4-tłoczki, bo akurat mnie taki leży w domu luzem. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Stabilizatory 22mm przód - 3.9 kg tyl - 5 kg :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 ja ważyłem swojego jakiś czas temu (klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg i wyszło 1345kg hmmm sporo moj GL2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 1260kg hmm moze dla tego ze nie mialem płynu do spryskiwaczy?? 1345-25-80=1240kg, więc chyba nie tak źle mój karawan w połowie zalany, z abs, klimą, szybrem... ale tylko połową gratów w środku ważył ~1350kg - to dopiero jest grubas :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now