Skocz do zawartości

lampy do OBK 2010 USA


mariusz1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam zamiar kupić OBK model 2010 w USA i niewiem czy bedę musiał wymieniać lampy na europejskie czy nie. Diler w USA mówi że nie (ponoć są takie same jak europa) ale nigdzie nie mogę tego potwierdzić w Polsce. I jeszcze jedno, czy zamiana lamp z halogenów na ksenony jest mozliwa i czy jest bardzo kosztowna ?

 

 

pozdrawiam M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak w modelu z 2010 roku - ale w np. w MY06 różnią się wyglądem - w wersji usa mają żółte szkła przy kierunkowskazach oraz jedną żarówkę do świateł pozycyjnych i kierunkowskazów co w Polsce jest nie do przyjęcia (postojowe mają być białe) Co do ksenonów to jedno zasadnicze pytanie - czy OBK 2010 ma spryskiwacze? - bo to warunek konieczny. Co do świateł mijania w USA symetryczne a w Europie asymetryczne i w USA nie ma tylnego przeciwmgielnego!

 

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 5:35 pm ]

żarówka do kierunkowskazów i postojowych w wersji USA jest żółta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś przerabiał światła w obk 06? ja jeżdze na światłach US i tylko czekam aż mie meganka ścignie i dowód zbierze ale narazie ...odpukać smigam od przeglądu do przeglądu

Wątpie :lol: część forumowiczów przekładała reflektory na EU, jest troche przy tym dłubania :shock: dużo o tym pisało na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard.

 

W EU pewnie to standard, ale w US .. :mrgreen: wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU.

 

poprawka. W EU też jest wersja bez ksenonów.

Ta najubozsza tak, pytanie czy w ogole da sie domowic xenony w Us..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na każdy rynek są wersje bez i z ksenonem, ale EU i US będą miały na pewno różnice we wiązce elektrycznej i da się zmienić raflektory na EU, ale zawsze będzie trochę rzeźby w elektryce, ale bez paniki, do ogarnięcia :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za Ot ale mam pytanie odnośnie formalności i kosztów ściągnięcia auta z US. Może ktoś mi przybliżyć temat. Cło i VAt to wiem i mam kalkulator ale ile kosztuje np. transport i wymagane dokumenty w US ?

Będę wdzięczny również za linki do wszelkich rodzaju ogłoszeń...

 

z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zapłacisz jakieś 200-400 $ za buyer fee - coś w rodzaju wynagrodzenia dla serwisu aukcyjnego, z którego kupisz auto

2. w zależności od tego gdzie kupisz auto zapłacisz 300- 2000 $ za towing z miejsca zakupu do miejsca wysyłki

3. jakieś 200- 500 za przygotowanie kwitów exportowych

4. jakieś 1200- 2000$ za shipping do Europy

5. jakieś 2 - 2,8 kPLN kosztów portowych

6. cło, VAT, akcyzę(ta ostatnia jest liczona od wartości rynkowej auta w Polsce)

7. zostawisz jakieś 150-300 PLN u tłumacza

8. 500 PLN zapłacisz Narodowemu Funduszowi Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

9. jakieś 2 kPLN za przeróbkę świateł na europejską modłę

10. przegląd - jakieś 200 PLN

11. coś, co mogło mi umknąć (np. transport auta w Europie)

i jeździsz:)

 

Reasumując - wg mnie nie ma sensu byś robił to we własnym zakresie, ale jak tam sobie życzysz...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...