mariusz1 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam, Mam zamiar kupić OBK model 2010 w USA i niewiem czy bedę musiał wymieniać lampy na europejskie czy nie. Diler w USA mówi że nie (ponoć są takie same jak europa) ale nigdzie nie mogę tego potwierdzić w Polsce. I jeszcze jedno, czy zamiana lamp z halogenów na ksenony jest mozliwa i czy jest bardzo kosztowna ? pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Nie wiem, jak w modelu z 2010 roku - ale w np. w MY06 różnią się wyglądem - w wersji usa mają żółte szkła przy kierunkowskazach oraz jedną żarówkę do świateł pozycyjnych i kierunkowskazów co w Polsce jest nie do przyjęcia (postojowe mają być białe) Co do ksenonów to jedno zasadnicze pytanie - czy OBK 2010 ma spryskiwacze? - bo to warunek konieczny. Co do świateł mijania w USA symetryczne a w Europie asymetryczne i w USA nie ma tylnego przeciwmgielnego! [ Dodano: Nie Lis 01, 2009 5:35 pm ] żarówka do kierunkowskazów i postojowych w wersji USA jest żółta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard. Światła na 100% będą inne ze względu na przepisy w US vs. EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 czy ktoś przerabiał światła w obk 06? ja jeżdze na światłach US i tylko czekam aż mie meganka ścignie i dowód zbierze ale narazie ...odpukać smigam od przeglądu do przeglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 czy ktoś przerabiał światła w obk 06? ja jeżdze na światłach US i tylko czekam aż mie meganka ścignie i dowód zbierze ale narazie ...odpukać smigam od przeglądu do przeglądu Wątpie część forumowiczów przekładała reflektory na EU, jest troche przy tym dłubania :shock: dużo o tym pisało na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard. W EU pewnie to standard, ale w US .. wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard. W EU pewnie to standard, ale w US .. wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU. poprawka. W EU też jest wersja bez ksenonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard. W EU pewnie to standard, ale w US .. wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU. poprawka. W EU też jest wersja bez ksenonów. Ta najubozsza tak, pytanie czy w ogole da sie domowic xenony w Us.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 pewnie wszystko się da tylko jakim kosztem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 na każdy rynek są wersje bez i z ksenonem, ale EU i US będą miały na pewno różnice we wiązce elektrycznej i da się zmienić raflektory na EU, ale zawsze będzie trochę rzeźby w elektryce, ale bez paniki, do ogarnięcia :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 A może ktoś z was wie jak zgasić świecące kierunki w wersji USA?? który kabelek trzeba usunąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 a tak z czystej ciekawości - przeszkadza Ci to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 a tak z czystej ciekawości - przeszkadza Ci to? Mi jak najbardziej nie:) ale niebieskim, diagnostom niestety tak(: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hmmm... dziwne.. jak jeżdżę od niemal 3 lat moim sztruclem jeszcze nie spotkałem niebieskiego, któremu by się coś nie podobało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hmmm... dziwne.. jak jeżdżę od niemal 3 lat moim sztruclem jeszcze nie spotkałem niebieskiego, któremu by się coś nie podobało... To gdzie robisz przeglady?? to i ja zmienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 sorry za Ot ale mam pytanie odnośnie formalności i kosztów ściągnięcia auta z US. Może ktoś mi przybliżyć temat. Cło i VAt to wiem i mam kalkulator ale ile kosztuje np. transport i wymagane dokumenty w US ? Będę wdzięczny również za linki do wszelkich rodzaju ogłoszeń... z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 1. zapłacisz jakieś 200-400 $ za buyer fee - coś w rodzaju wynagrodzenia dla serwisu aukcyjnego, z którego kupisz auto 2. w zależności od tego gdzie kupisz auto zapłacisz 300- 2000 $ za towing z miejsca zakupu do miejsca wysyłki 3. jakieś 200- 500 za przygotowanie kwitów exportowych 4. jakieś 1200- 2000$ za shipping do Europy 5. jakieś 2 - 2,8 kPLN kosztów portowych 6. cło, VAT, akcyzę(ta ostatnia jest liczona od wartości rynkowej auta w Polsce) 7. zostawisz jakieś 150-300 PLN u tłumacza 8. 500 PLN zapłacisz Narodowemu Funduszowi Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 9. jakieś 2 kPLN za przeróbkę świateł na europejską modłę 10. przegląd - jakieś 200 PLN 11. coś, co mogło mi umknąć (np. transport auta w Europie) i jeździsz:) Reasumując - wg mnie nie ma sensu byś robił to we własnym zakresie, ale jak tam sobie życzysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 wielkie dzięki. informacje pomogą mi skalkulować koszty przy wyborze auta ale masz rację samemu to będzie bez szans. cło i akcyza to chyba to samo czyli 18% a potem +VAT ? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 cło to cło (10% wartości fakturowej powiększonej o koszty transportu i ubezpieczenia), a akcyza, to akcyza (18,6% wartości rynkowej auta w Polsce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 cło to cło (10% wartości fakturowej powiększonej o koszty transportu i ubezpieczenia), a akcyza, to akcyza (18,6% wartości rynkowej auta w Polsce). człowiek się uczy całe życie. dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 jesli potrzebujesz pomocy zapraszam na prv Tekst wyedytowany, to forum SIP, nastepnym razem bedzie ostrzezenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 a tak z czystej ciekawości - przeszkadza Ci to? w Polsce są żarówki postojowe, które mają migacz żarówki żółte i postojowe (naklejone diody) białe, czyli tak jak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 przepraszam, ale za cholerę nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 sory zapendziłem się ale to było czysta chęć pomocy :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 miałem na myśli tekst Kolegi Bronxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się