Jump to content

lampy do OBK 2010 USA


mariusz1
 Share

Recommended Posts

Witam, Mam zamiar kupić OBK model 2010 w USA i niewiem czy bedę musiał wymieniać lampy na europejskie czy nie. Diler w USA mówi że nie (ponoć są takie same jak europa) ale nigdzie nie mogę tego potwierdzić w Polsce. I jeszcze jedno, czy zamiana lamp z halogenów na ksenony jest mozliwa i czy jest bardzo kosztowna ?

 

 

pozdrawiam M

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem, jak w modelu z 2010 roku - ale w np. w MY06 różnią się wyglądem - w wersji usa mają żółte szkła przy kierunkowskazach oraz jedną żarówkę do świateł pozycyjnych i kierunkowskazów co w Polsce jest nie do przyjęcia (postojowe mają być białe) Co do ksenonów to jedno zasadnicze pytanie - czy OBK 2010 ma spryskiwacze? - bo to warunek konieczny. Co do świateł mijania w USA symetryczne a w Europie asymetryczne i w USA nie ma tylnego przeciwmgielnego!

 

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 5:35 pm ]

żarówka do kierunkowskazów i postojowych w wersji USA jest żółta

Link to comment
Share on other sites

czy ktoś przerabiał światła w obk 06? ja jeżdze na światłach US i tylko czekam aż mie meganka ścignie i dowód zbierze ale narazie ...odpukać smigam od przeglądu do przeglądu

Wątpie :lol: część forumowiczów przekładała reflektory na EU, jest troche przy tym dłubania :shock: dużo o tym pisało na forum

Link to comment
Share on other sites

W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard.

 

W EU pewnie to standard, ale w US .. :mrgreen: wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU.

 

poprawka. W EU też jest wersja bez ksenonów.

Link to comment
Share on other sites

W US są wersje bez ksenonów ? Wydawało mi sie, że w OBK MY10 to standard.

 

W EU pewnie to standard, ale w US .. :mrgreen: wystarczy na zdjecia i spis wyposazania popatrzec US kontra EU.

 

poprawka. W EU też jest wersja bez ksenonów.

Ta najubozsza tak, pytanie czy w ogole da sie domowic xenony w Us..

Link to comment
Share on other sites

na każdy rynek są wersje bez i z ksenonem, ale EU i US będą miały na pewno różnice we wiązce elektrycznej i da się zmienić raflektory na EU, ale zawsze będzie trochę rzeźby w elektryce, ale bez paniki, do ogarnięcia :smile:

Link to comment
Share on other sites

sorry za Ot ale mam pytanie odnośnie formalności i kosztów ściągnięcia auta z US. Może ktoś mi przybliżyć temat. Cło i VAt to wiem i mam kalkulator ale ile kosztuje np. transport i wymagane dokumenty w US ?

Będę wdzięczny również za linki do wszelkich rodzaju ogłoszeń...

 

z góry dziękuję

Link to comment
Share on other sites

1. zapłacisz jakieś 200-400 $ za buyer fee - coś w rodzaju wynagrodzenia dla serwisu aukcyjnego, z którego kupisz auto

2. w zależności od tego gdzie kupisz auto zapłacisz 300- 2000 $ za towing z miejsca zakupu do miejsca wysyłki

3. jakieś 200- 500 za przygotowanie kwitów exportowych

4. jakieś 1200- 2000$ za shipping do Europy

5. jakieś 2 - 2,8 kPLN kosztów portowych

6. cło, VAT, akcyzę(ta ostatnia jest liczona od wartości rynkowej auta w Polsce)

7. zostawisz jakieś 150-300 PLN u tłumacza

8. 500 PLN zapłacisz Narodowemu Funduszowi Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

9. jakieś 2 kPLN za przeróbkę świateł na europejską modłę

10. przegląd - jakieś 200 PLN

11. coś, co mogło mi umknąć (np. transport auta w Europie)

i jeździsz:)

 

Reasumując - wg mnie nie ma sensu byś robił to we własnym zakresie, ale jak tam sobie życzysz...;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...