marcin Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Z racji wymiany rurwy wlewu, której się przerdzewieć zdarzyło ( ) starałem się wydobyć wszelaki syf na zewnątrz... Niemniej jednak pewności nie ma ile wody/syfu się już dostało do baku.. Demontowanie zbiornika mało mi się uśmiecha, więc wpadłem na genialny pomysł wyciągnięcia pompy i rewizji tamtędyż wnętrza baku Pytanie nasuwa się samo: Czy dostanę się do pompy od góry (po zdemontowaniu siedziska) i czy jej demontaż jest w miarę łatwy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Pytanie nasuwa się samo: Czy dostanę się do pompy od góry (po zdemontowaniu siedziska) i czy jej demontaż jest w miarę łatwy? Będziesz miał parę śrubek do odkręcenia. Najpierw pokrywa nad zbiornikiem, potem dekiel pompy. Tylko nie przyświecaj sobie zapalniczką jak będziesz rewidował... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Tylko nie przyświecaj sobie zapalniczką jak będziesz rewidował... :wink: a czemu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 czyli da się Ja w garażu już boję się zapalać światło, cały dzień auto z otwartym bakiem stoi... ostatnio tyle oparów benzyny nawdychałem się jak ojciec czyścił gaźnik naszego pierwszego malucha... dzieścia lat temu pytanie pomocnicze: nie ma tam przypadkiem jakiejś jednorazowej uszczelki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 czyli da się Ja w garażu już boję się zapalać światło, cały dzień auto z otwartym bakiem stoi... ostatnio tyle oparów benzyny wdychałem się jak ojciec czyścił gaźnik naszego pierwszego malucha... dzieścia lat temu pytanie pomocnicze: nie ma tam przypadkiem jakiejś jednorazowej uszczelki? najlepiej uszczelke zmienic na nowa bo pewnie ma juz kilka lat... jak juz chcesz zalozyc stara to pamietaj ze trzeba to zrobic w miare szybko, bo moze napeczniec i sie zdeformuje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Tylko nie przyświecaj sobie zapalniczką jak będziesz rewidował... :wink: a czemu ? piccolo scherzo dla TERZO :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 spoko panowie na tak genialne pomysły jeszcze nie wpadam Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 jedyne, na co sie przygotuj, to ewentualnie kawałek przwodu paliwowego o średnicy wewnętrznej 8mm, bo stare mogą być twarde i sparciałe, no i kilka opasek do nich, bo te japońskie są lekko dyskusyjne.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now