Jump to content

KJS Niepodległość 2009 Lotnisko w Nowym Mieście nad Pilica


Konrados
 Share

Recommended Posts

Cześć,

Automobilklub Stołeczny MAK zaprasza serdecznie na:

 

SZYBKĄ WOLNĄ ŚRODĘ Z MAKiem

 

czyli 11 listopada 2009 (środa)

czyli KJS Niepodległość 2009

 

Na uczestników czeka 15-18 prób sprawności. Wszystkie o maxymalnej dopuszczalnej długości.

 

a TEGO JESZCZE NIE BYŁO !!!

 

Wszystkie próby zlokalizowane będą na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą (80 km od Warszawy). To teren nowy, nie wykorzystywany do tej pory (albo od bardzo dawna), posiadający jednak OGROMNY potencjał. Nawierzchnia: asfalt, beton, betonowe płyty... ale równo, równo i szybko .

 

Uczestnikom gwarantujemy dobrą zabawę, świetną atmosferę a przede wszystkim sportowe emocje na wysokim poziomie. Klip pokazuje jedynie ich przedsmak!!!

 

Klip, zaproszenie --> http://www.youtube.com/watch?v=q62inCxq2rk

 

SZCZEGÓŁY:

 

Zgłoszenia przyjmujemy do 09.11.2009 (osobiście: ul. Filtrowa 77, Warszawa; w formie elektronicznej: wypełniony formularz zgłoszenia można przesłać na adres mak@mak.waw.pl)

Wpisowe: 150 PLN (dla członków Klubu: 120 PLN)

BK: 10.11.2009 w Warszawie

BK dla załóg spoza Warszawy: 11.11.2009 w Nowym Mieście nad Pilicą

 

Formularz zgłoszenia oraz wszelkie przydatne informacje na stronie:

www.mak.waw.pl Regulamin lada chwila.

Zapraszamy!

 

[ Dodano: Czw Paź 29, 2009 9:46 am ]

Dodam, że na przegrupowaniu będą prowadzone wyniki on-line.

Będzie trochę czasu, żeby pogadać, coś naprawić, sprawdzić wyniki, coś zjeść...

 

Próby będą mieszane, będą partie szybkie i partie techniczne. W większości w uliczkach, po płycie głównej odbędzie się tylko jedna próba.

 

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 9:56 pm ]

Poniżej filmik (dość długi i woooolny) przedstawiający charakterystykę nawierzchni oraz prób na KJS Niepodległość 2009. Co prawda nie są to pełne on-boardy trasy, ale pokazują czego można się spodziewać i jak trasa będzie przebiegać.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bdPjfQYk9l8

 

Na filmie nie występują słupki, opony, szykany itp., a próby nie są pokazane w pełnej długości, dlatego nie ma sensu uczyć się ich na pamięć

 

Naszym celem było pokazać czego możecie się spodziewać oraz jaka będzie nawierzchnia.

Link to comment
Share on other sites

będę :mrgreen:

 

 

 

pozdrawiam

Krzysiek

 

Właśnie widziałem. Paweł Tomaszek i Urbanek pewnie się cieszą, że jeszcze ktoś im się wmiesza w walke ;)

EDIT: Właśnie doczytałem, że w Gościach jedziesz :) W punkatcji MOW w klasie 5 nie namieszasz ale i tak będzie fajnie popatrzeć

 

 

Szkoda, że Tomalak w klasie 3 jedzie a nie 5 ;)

 

A korzystając z podbicia, jeszcze raz zapraszam do zapoznania się z charakterystyką prób

http://www.youtube.com/watch?v=bdPjfQYk9l8

Link to comment
Share on other sites

Adam. w piątek zakładamy wydech, wymiana oliwy i rękaw do podciągnięcia - hm jeszcze nigdy nie wygrałem generalki w MOW :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.... i pewnie nie wygram :wink:

 

 

pozdrawiam

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

Konrados, pytanie ad. BK... przejdzie Turbo-Dziadek:

- na pelnym przelocie (ryczy, gulga, strzela),

- z klatka,

- pasami 4-pkt. z centralna klamra, czyli bez homologacji drogowej,

- z recznym bez zapadki?

 

Nie da rady przyjechac 10 na BK w Wawie, a brac wolna srode zeby sie tylko wkurzyc... sam rozumiesz.

Link to comment
Share on other sites

Konrados, pytanie ad. BK... przejdzie Turbo-Dziadek:

- na pelnym przelocie (ryczy, gulga, strzela),

- z klatka,

- pasami 4-pkt. z centralna klamra, czyli bez homologacji drogowej,

- z recznym bez zapadki?

 

Nie da rady przyjechac 10 na BK w Wawie, a brac wolna srode zeby sie tylko wkurzyc... sam rozumiesz.

 

Hmm...

Ja nie powiem Ci na 100%, bo nie ja przeprowadzam BK i nie mam żadnego wpływu na sedziów, ale mogę Ci powiedzieć coś z mojego doświadczenia.. a parę bojów miałem z nimi :)

 

-Jeżeli klatka jest zrobiona solidnie zgodnie z zał. J to będzie ok, przejdzie.

-Jeżeli pasy mają homologacje rajdową, albo jakąś inna ze znaczkiem E i jest to wyraźnie zaznaczone na jakiejś metce to będzie ok. Nie przechodzą tylko takie bez żadnej homologacji (czyli zazwyczaj te najtańsze, niewiadomego pochodzenia)

-Ręczny bez zapadki też powinien przejść, no chyba, że masz hydrauliczny ręczny, wtedy musisz mieć homologacje samochodu i ręczny musi być zgodny z homologacją.

- Odnośnie wydechu... to jest największa niewiadoma... teoretycznie jest norma, że przy 3000 musi mieć nie więcej niż.. hmm 89,91,93dB... nie pamiętam. Ale często tego nie badają... Nie jestem w stanie Ci powiedzieć, ani ile Twój ma ani czy będą to badać.

Jeżeli nie urywa głowy przy 3,000 obrotów to powinno być OK.

 

Jakbyś miał jakies pytania wal.

Pozdr,

Konrad

Link to comment
Share on other sites

- na homologację kasku czy pasów mi nigdy nie patrzyli,

- ręcznego to chyba nawet nie mają na liście do sprawdzania,

- z innych to sprawdź trójkąt, gaśnicę (czy ważna), apteczkę, żarówki, oc, nnw

- no i silnik sprawdzają ale co dokładnie to nie pamiętam

 

i powinno być ok. Tym bardziej że jak przyjedziesz na bk w środę to już nie będzie czasu na uzupełnienie ew. braków, więc powinni puścić przymykając oko.

 

 

Z innej beczki to ja będę tam na 50% ciężarową laguną. Fiat cc poległ na środowym nocnym kjs adrenalina, subaru jeszcze się robi a ten kjs opłacony i szkoda by było go ominąć.

Link to comment
Share on other sites

- na homologację kasku czy pasów mi nigdy nie patrzyli,

- ręcznego to chyba nawet nie mają na liście do sprawdzania,

- z innych to sprawdź trójkąt, gaśnicę (czy ważna), apteczkę, żarówki, oc, nnw

- no i silnik sprawdzają ale co dokładnie to nie pamiętam

 

Z innej beczki to ja będę tam na 50% ciężarową laguną. Fiat cc poległ na środowym nocnym kjs adrenalina, subaru jeszcze się robi a ten kjs opłacony i szkoda by było go ominąć.

 

Z tego co pamietam to chyba na pucharze wiosny trzepali pasy i kaski. Sporo załóg odpadło za brak pasów z homo. Jednemu sędziemu kask w rękach pękł. Jeżeli widzą ręczny hydrauliczny to na 90% zaczną się przyglądać. Do braku zapadki w standardowym nigdy mi się nie przyczepili.

 

W silniku sprawdzają czy na przewodach paliwowych są cybanty (ale to tylko chyba w maluchach), jeżeli masz inny układ dolotowy, to sprawdzają czy odma jest wyprowadzona do 2l zbiorniczka... czy akumulator jest stabilnie zamocowany... i to chyba tyle. Podejrzewam, że jak komuś będzie się lało z silnika to też mogą się przyczepić.

 

 

ANDRZEJ 540 Z tym wydechem to masz rację. Ale mają prawo sprawdzić :| Mam nadzieje, że jednak z tej możliwości nie skorzystają.

Link to comment
Share on other sites

Gracu ta imprezka to KJS i na pewno tylko gumy dopuszczone do ruchu

Z informacji na dziś wieczór jest zapisanych 60 załóg ( czyli full ) i 9 załóg na liście rezerwowej. Zgłoszenie nabiera mocy w chwili wpłaty startowego więc pewnie parę miejsc się zwolni

Link to comment
Share on other sites

Gracu ta imprezka to KJS i na pewno tylko gumy dopuszczone do ruchu

Z informacji na dziś wieczór jest zapisanych 60 załóg ( czyli full ) i 9 załóg na liście rezerwowej. Zgłoszenie nabiera mocy w chwili wpłaty startowego więc pewnie parę miejsc się zwolni

 

 

hmm czyli najpierw musiłbym jakies gumy zorganizować cywilne a póżniej jeszcze czekać czy miejsce się zwolni ....

ale dupa ... chciałem sobie pojechać dla fanu trochę kierką pokręcić a tu widzą jakieś spięcie .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...