Jump to content

GC8 STI MY94


PatLove
 Share

Recommended Posts

Nie wiem czy dobrze że zakładam ten wątek w technicznym, jeśli nie, proszę o przeniesienie do właściwego.

Myślę nad tym żeby przesiąć się z doinwestowanego(nowy silnik na gratach z WRX-a '05 52tyś przebiegu, zawieszenie, hamulce, wydech itd) GT MY98 Kombi na GC8 STI MY94 http://allegro.pl/show_item.php?item=79 ... %C5%82any..

 

Co o tym myślicie?

Jakie za i przeciw?

Co trzeba ewentualnie wymienić/zrobić w takim STI MY94? (hamulce?może coś w zawieszeniu? nie chodzi mi o stan w jakim są te cześci w tym konkretnym samochodzie, tylko bardziej o to czy takie GC8 STI ma jakieś "pięty achillesowe takie np. jak GTek i jego seryjne hamulce)

 

Aha, ma być to auto głównie do codziennej jazdy... ;)

Link to comment
Share on other sites

czy takie GC8 STI ma jakieś "pięty achillesowe takie np. jak GTek i jego seryjne hamulce)

 

Aha, ma być to auto głównie do codziennej jazdy... ;)

 

Krótka skrzynia. 3krpm na V biegu to 90kph.

To generalnie jest zaletą tego auta, ale w codziennej eksploatacji wadzi...

Link to comment
Share on other sites

Krótka skrzynia. 3krpm na V biegu to 90kph.

To generalnie jest zaletą tego auta, ale w codziennej eksploatacji wadzi...

 

To może akurat nie jest aż taki problem, jeździłem kiedys GTkiem kumpla z krótką skrzynią z GC8 STI i nie przeszkadzało mi to zbytnio więc z tym jestem pogodzony

Link to comment
Share on other sites

To auto z linka to zwykłe STI, na zamknietym motorze i TD05, bez dccd.

Auto miało problemy z przerywaniem które podobno już opanowano ( wiązka), z tego co pamiętam buda była taka dosyć zdrowa.

Link to comment
Share on other sites

Wiem ale skoro właściciel tego nie ujawnił publicznie to też nie chce tego robić. Ogólnie wg mnie jest to dobra okazja bo taniej niż w UK a auto z fajną skrzynią w najładniejszej budzie :wink: .

 

Rozumiem, w sumie masz rację...

 

Czekam w takim razie na PW

Link to comment
Share on other sites

to zastanów sie na samochodem SARTIego. V5 STi za dobry pieniadz.

 

nie jestem upoważniony przez właściciela do przekazywania dalej ceny tego auta...ale na pewno nie zmieścisz się z rejestracją i przekładką poniżej 30-35k....w zależności jaką, na jakich gratach i do czego byś chciał mieć zrobioną przekładkę... :lol:

Link to comment
Share on other sites

emotorsport, wyszystko zalezy jaka przekladka :) tzn czy ma byc klima airbagi etc...

 

obejrze sobie ten samochod na dniach... mam nadzieje ze nikt go nie wezmie do tego czasu...

Link to comment
Share on other sites

emotorsport, wyszystko zalezy jaka przekladka :) tzn czy ma byc klima airbagi etc...

 

obejrze sobie ten samochod na dniach... mam nadzieje ze nikt go nie wezmie do tego czasu...

 

przecież napisałem....nie tylko klima, airbagi itd, jeszcze jest najwiekszy kwas z instalacją elektryczną, musisz mieć z identycznego auta europejskiego (drobna ochyłka i dupa) albo rzeźbić tydzień angielską, co kosztuje.....i w tej wersji przeróbki nie bardzo mieści się nagrzewnica....kolejna rzeźba....i raczej nadaje się tylko do rajdówki.... :lol:

 

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 10:02 pm ]

no chyba, że chciałbyś mieć jeszcze krótka przekładnie od STI....to dolicz sobie jeszcze 2-2,5k pln.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

nie jestem upoważniony przez właściciela do przekazywania dalej ceny tego auta...ale na pewno nie zmieścisz się z rejestracją i przekładką poniżej 30-35k....w zależności jaką, na jakich gratach i do czego byś chciał mieć zrobioną przekładkę... :lol:

 

Potwierdzają się słowa emotorsport-a, także niestety STI SATRI-ego odpada bo nie wyrobię się ze swoim budżetem, a co myslicie odnośnie tego STI MY94(oprócz tego że ma krótką skrzynie...), warto zrobić przesiadkę z GT MY98?

Link to comment
Share on other sites

Tak. Ja bym się nie zastanawiał. Tylko musisz się zaprzyjaźnić z Shellem.

 

No wlasnie, jak to jest...

skoro samochód jest pryzprowadzony z Japonii to na pewno ecu przystosowane jest do 100 oktanowego paliwa. Na tym V-Power Racing mozna jeździć bez problemu czy też trzeba coś dolewać?A jak jest ze zwykłą 98, po dolaniu oktanoboostera można jeździć? A może da się przestroić ecu żeby dało się jeździć normalnie na 98 bez dolewania czegokolwiek?

 

P.S. A jak jest z hamowaniem w takim STI MY94?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...