Jump to content

mechanizm różnicowy


jeedrass
 Share

Recommended Posts

mam uszkodzony mechanizm różnicowy od jazdy na dojzdowce halasuje jakby ktos krecil kolem fortuny (przy hamowaniu biegami) jaki koszt czesci??trzeba wymieniac caly mechanizm czy mozna poszczegolne satelity??w ktorym miejscu on dokladnie jest bo dzwiek dochodzi ze skrzyni biegow

Link to comment
Share on other sites

jeedrass, wiesz dokładnie, jak to się stało? Tak pytam, bo skoro to WRX taki jak w avatarze i nie jest zmodyfikowany, to z przodu ma zwykły (otwarty) dyfer - bez szpery. A to ni w ząb nie pasuje do objawów, jakie podajesz, czyli uszkodzenia przedniego dyfra na skutek jazdy na dojazdówce... To znaczy to nie powinno uszkodzić przedniego dyfra. Może jest walnięty, ale wtedy pewnie jest inna przyczyna.

 

Jesteś pewien, że to nie odzywa się przypadkiem skrzynia? Podpada mi właśnie, że to przy hamowaniu silnikiem - dyfer raczej jednostajnie wyje, jak się wybiera na tamten świat i to cały czas w większości przypadków, nie tylko przy hamowaniu silnikiem. Masz w Poznaniu dobrą firmę znającą się na subaru, to podjedź i niech sprawdzą.

Link to comment
Share on other sites

bo jest w skrzyni. Tak jak Ci półosie wychodzą....

 

[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:19 pm ]

a tak swoją drogą to czy ten dźwięk nie wydobywa się jakby ze skrzyni biegów ale podczas poszczególnych obrotów np. 3500-3800 obr / min ? :mrgreen: - oczywiście przy hamowaniu biegami nadal.

 

Bo w takim przypadku mogę Ci napisać, że to nie jest mechanizm różnicowy :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

na alusie prawie nic nie slychac
no to znaczy, że tak (na pełnowymiarowym kole) trzeba jak najszybciej podjechać do stacji obsługi i niech zerkną - to szybki test, pewnie nawet nie będziesz musiał się jakoś specjalnie umawiać. Tylko zadzwoń wcześniej, że taki a taki problem - to dla nich 3 minuty > auto "in" > auto na podnośnik > sprawdzenie > diagnoza > auto "out".

 

[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:29 pm ]

Fx, chyba chodzi o to, że przy jeździe z prędkością X ale na luzie - najłatwiej wychwycić wtedy hałasy z dyfrów.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...