Jump to content

szarpie jak sie wkreca na obroty przy gazie w podlodze


jeedrass
 Share

Recommended Posts

pożyczyc, kupić, ukraść zegar ładowania turbiny...podłączyć gdzieś laptopa i podczas jazy pomierzyć ładowanie, wymyśl coś. jeżeli masz seryjny komputer i z jakichś względów turbina ładuje za dużo (np. syf w przewodach) auto bedzie szarpać :smile:

Link to comment
Share on other sites

U mnie szarpie tak samo jak u Ciebie. Przyczyna - przeładowuje turbina. Przyczyn na razie nie znam, trzeba to poregulować, obejrzeć, itp. Kompletnie nie mam na to czasu, a jeżdżę póki co rzadko. Faktycznie wkurzające. U mnie jest zawór upustowy, który wywala ciśnienie w atmosferę przy ok. 1,2 bara, stąd te szarpania. Rozwiązania - wyrzucić albo wyregulować zawór upustowy lub poprzez likwidację zwężki (jeśli jest założona) albo wyczyszczenie/zestrojenie wszystkiego co reguluję turbiną - obniżyć ciśnienie ładowania. Powinno być wtedy OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Panowie,

 

Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością)

Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie?

 

dzięki z góry

Link to comment
Share on other sites

Panowie,

 

Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością)

Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie?

 

dzięki z góry

 

 

Czy występuje to podczas jazdy powiedzmy na 5 biegu przy 2500obr i gdy wciśniesz gaz do końca to turbo zaczyna falować i nie może się zdecydować ile ładować?

Jeśli tak to pewnie jest to wina sterownika turbiny ostatnio tak miałem...

W subaru te sterowniki podobno są lipne i czasem tak działają mi się tak zaczęło dziać po wymianie turbo:) Problem zażegnany w prosty sposób podpięto do laptopa i skalibrowano dziada czy coś takiego :)

Link to comment
Share on other sites

ja w swoim gt mialem identyczny problem

 

przy ostrym przyspieszaniu bylo fajnie, ale jak zapiąłem wyzszy bieg i z niego chcialem przyspieszyc to nie raz szarpalo a nie raz nie.

 

wg mnie byly to kable i swieczki ale nie wymienilem bo sprzedalem auto :( co ciekawe na zegarku ladowania w momencie szarpniecia mialem peak 1,5 : )a normalnie ladowal fajnie 0.85 - 0.9 :)

 

lookaj swieczki a pozniej turpo!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...