Skocz do zawartości

szarpie jak sie wkreca na obroty przy gazie w podlodze


jeedrass

Rekomendowane odpowiedzi

pożyczyc, kupić, ukraść zegar ładowania turbiny...podłączyć gdzieś laptopa i podczas jazy pomierzyć ładowanie, wymyśl coś. jeżeli masz seryjny komputer i z jakichś względów turbina ładuje za dużo (np. syf w przewodach) auto bedzie szarpać :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj --> http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127486

Z opisu podobne do wypadania zapłonów przy przebiciach - znaczy się do sprawdzenia cewka, przewody, świece. U mnie przy nowych kabelkach zapł. nastąpiła cudowna samonaprawa. :cool: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szarpie tak samo jak u Ciebie. Przyczyna - przeładowuje turbina. Przyczyn na razie nie znam, trzeba to poregulować, obejrzeć, itp. Kompletnie nie mam na to czasu, a jeżdżę póki co rzadko. Faktycznie wkurzające. U mnie jest zawór upustowy, który wywala ciśnienie w atmosferę przy ok. 1,2 bara, stąd te szarpania. Rozwiązania - wyrzucić albo wyregulować zawór upustowy lub poprzez likwidację zwężki (jeśli jest założona) albo wyczyszczenie/zestrojenie wszystkiego co reguluję turbiną - obniżyć ciśnienie ładowania. Powinno być wtedy OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Panowie,

 

Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością)

Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie?

 

dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością)

Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie?

 

dzięki z góry

 

 

Czy występuje to podczas jazdy powiedzmy na 5 biegu przy 2500obr i gdy wciśniesz gaz do końca to turbo zaczyna falować i nie może się zdecydować ile ładować?

Jeśli tak to pewnie jest to wina sterownika turbiny ostatnio tak miałem...

W subaru te sterowniki podobno są lipne i czasem tak działają mi się tak zaczęło dziać po wymianie turbo:) Problem zażegnany w prosty sposób podpięto do laptopa i skalibrowano dziada czy coś takiego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim gt mialem identyczny problem

 

przy ostrym przyspieszaniu bylo fajnie, ale jak zapiąłem wyzszy bieg i z niego chcialem przyspieszyc to nie raz szarpalo a nie raz nie.

 

wg mnie byly to kable i swieczki ale nie wymienilem bo sprzedalem auto :( co ciekawe na zegarku ladowania w momencie szarpniecia mialem peak 1,5 : )a normalnie ladowal fajnie 0.85 - 0.9 :)

 

lookaj swieczki a pozniej turpo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...