jeedrass Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 od 3.5 tys obrotow przy pedale wcisnietym w podloge zaczyna szarpac raz mocniej raz mniej a sa przypadki ze w ogole ale rzadko...:/ paliwo to nie jest i filtr paliwa tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 90 % sprawdz swiece albo cewki lub przewody wys nap... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Swiece sa nowe.. moze cewki bo sa troche przyrdzewiale te plytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 no to masz odpowiedz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 jak chodzi na wolnych obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 dobrze wszystko ok, ale jechalem ostatnio 160 na 5 tym biegu i myslalem ze mi radio wyskoczy z konsoli;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 czy masz zegar ładowania turbiny? jak nie to sprawdź ładowanie bo być może Ci przeładowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 U mnie przy podobnych objawach była to kwestia regulacji turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 nie ma wlasnie ladowania turbo:/ co z tym teraz ?? jak to sprawdzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 pożyczyc, kupić, ukraść zegar ładowania turbiny...podłączyć gdzieś laptopa i podczas jazy pomierzyć ładowanie, wymyśl coś. jeżeli masz seryjny komputer i z jakichś względów turbina ładuje za dużo (np. syf w przewodach) auto bedzie szarpać :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Koniecznie ukraść - inaczej nie zadziała. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 kupić za stówę na aledrogo najprościej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 postaram sie ukrasc:) co trzeba wymyslic!bo to jest bardzo denerwujace i duzo trace na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 bo to jest bardzo denerwujace i duzo trace na starcie. Ja tam nic nie mówię ale zacznij odkładać na drugą skrzynię :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ja miałem podobny objaw po zmianie świec, okazało się że jedna z nich była pęknięta czego nie zauważył mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Zajrzyj --> http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127486 Z opisu podobne do wypadania zapłonów przy przebiciach - znaczy się do sprawdzenia cewka, przewody, świece. U mnie przy nowych kabelkach zapł. nastąpiła cudowna samonaprawa. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 U mnie szarpie tak samo jak u Ciebie. Przyczyna - przeładowuje turbina. Przyczyn na razie nie znam, trzeba to poregulować, obejrzeć, itp. Kompletnie nie mam na to czasu, a jeżdżę póki co rzadko. Faktycznie wkurzające. U mnie jest zawór upustowy, który wywala ciśnienie w atmosferę przy ok. 1,2 bara, stąd te szarpania. Rozwiązania - wyrzucić albo wyregulować zawór upustowy lub poprzez likwidację zwężki (jeśli jest założona) albo wyczyszczenie/zestrojenie wszystkiego co reguluję turbiną - obniżyć ciśnienie ładowania. Powinno być wtedy OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakalos Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 obniżyć ciśnienie ładowania. Powinno być wtedy OK. powodów może być wiele, u mnie to wystarczyło pięknie chodziło, ale piki były wg mojego wskaźnika na 1.3 w praktyce możliwe że było i 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e232 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Panowie, Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością) Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie? dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Panowie, Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością) Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie? dzięki z góry Czy występuje to podczas jazdy powiedzmy na 5 biegu przy 2500obr i gdy wciśniesz gaz do końca to turbo zaczyna falować i nie może się zdecydować ile ładować? Jeśli tak to pewnie jest to wina sterownika turbiny ostatnio tak miałem... W subaru te sterowniki podobno są lipne i czasem tak działają mi się tak zaczęło dziać po wymianie turbo:) Problem zażegnany w prosty sposób podpięto do laptopa i skalibrowano dziada czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 ja w swoim gt mialem identyczny problem przy ostrym przyspieszaniu bylo fajnie, ale jak zapiąłem wyzszy bieg i z niego chcialem przyspieszyc to nie raz szarpalo a nie raz nie. wg mnie byly to kable i swieczki ale nie wymienilem bo sprzedalem auto co ciekawe na zegarku ladowania w momencie szarpniecia mialem peak 1,5 : )a normalnie ladowal fajnie 0.85 - 0.9 lookaj swieczki a pozniej turpo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 wg mnie byly to kable i swieczki na zegarku ladowania w momencie szarpniecia mialem peak 1,5 no to się raczej myliłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się