matros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja tam jestem obiektywny i obiektywnie przymierzam się do nowego STI bo napęd ma najmojszy. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Coś tu pachnie Madoxem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Natomiast nie słyszałem aby komus udało sie nawet w terenie przegrzać Haldexa od generacji 2 wzwyż ... Niestety pacjent to tiguan 4x4 tiptronik przebieg 90 kkm.. W grudniu przy -4 st. na podjeździe Kitzbühel - Mittersil /jazda po ubitym śniegu, łańcuchy na 4 kołach/ haldex przegrzał się, dodatkowo pękła tarcza pośrednia przed tylnym mostem. Jazda bez szaleństw, w cztery osoby i z dużym boxem na dachu, automat na D. Kosztowne doświadczenie Jak byliśmy w tym roku na Słowacji to jeden Słowak jak usłyszał, że mamy Forestera, powiedział : "Eee, fajne auto i nawet policja nie przyczepia się do braku łańcuchów bo Subaru ma stały napęd na 4 koła". INICJALNIE STAŁY NA 4 KOŁA - i to jest różnica do reszty świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Coś tu pachnie Madoxem ehem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 INICJALNIE STAŁY NA 4 KOŁA - i to jest różnica do reszty świata. W tigu mam haldex IV gen. który jest systemowo spięty p.90 / t.10 z maksymalnym 90 na tył. Tak czy siak nawalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) A oliwe i filtr wymieniałeś? Prawda taka że każde rozwiazanie może sie zepsuć, nawet Subarowe SAWD czasami pada Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A oliwe i filtr wymieniałeś? Tak, po 60.kkm miał wymieniony olej plus filtr plus przegląd napędów. Tak, w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Subaru AWD jest jednym z najlepszych na rynku, z tym, ze trzeba pamietac, ze jest to AWD, sprawdza sie w 90% sytuacji w ktorych ludzie jezdza. Nie jest to 4WD, czyli nie jest to samochod terenowy, Terenowy może nie, ale 4WD - tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Natomiast nie słyszałem aby komus udało sie nawet w terenie przegrzać Haldexa od generacji 2 wzwyż ... Niestety pacjent to tiguan 4x4 tiptronik przebieg 90 kkm.. W grudniu przy -4 st. na podjeździe Kitzbühel - Mittersil /jazda po ubitym śniegu, łańcuchy na 4 kołach/ haldex przegrzał się, dodatkowo pękła tarcza pośrednia przed tylnym mostem. Jazda bez szaleństw, w cztery osoby i z dużym boxem na dachu, automat na D. Kosztowne doświadczenie Nie wiem jak w VW, ale chyba instrukcji Forestera było napisane, aby łańcuchy zakładać tylko na przenie koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ja tam jestem obiektywny Dobrze wiedzieć. Ale czy istotnie jest obiektywnym pisanie o CVT w przypadku 5A/T ? Czy też prezentowanie czysto subiektywnych określeń ( bo przecież nie argumentów ) w odniesieniu do obiektywnej oceny "zadanego" filmiku ? Myślę, że matros1 , sam jest w stanie obiektywnie udzielić sobie odpowiedzi Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam EOT Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Nie wiem jak w VW, ale chyba instrukcji Forestera było napisane, aby łańcuchy zakładać tylko na przenie koła. Wg instrukcji vw: - łańcuchy należy zakładać na 4 koła, w przypadku posiadania tylko dwóch łańcuchów - na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Wg. mnie podstawowa różnica między stałym napędem na obie osie, a dołączanym jest taka, że w napędach z serii dołączanych to uslizg kół jednej osi powoduje zadziałanie AWD. Stały napęd AWD do tego poślizgu nie dopuszcza (lub bardzo go ogranicza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Wg. mnie podstawowa różnica między stałym napędem na obie osie, a dołączanym jest taka, że w napędach z serii dołączanych to uslizg kół jednej osi powoduje zadziałanie AWD Zapominamy o bardzo wielu rozwiązaniach klasycznych, gdzie napęd drugiej osi dołączany jest manualnie ( czysto mechanicznie, czy też elektrycznie i różne tego typu kombinacje ). Szczególnie w klasycznych samochodach terenowych ( Wiilys Jeep ), ale także ( dawniej !) w wielu osobowych. Także pierwsze napędy na 4 koła Subaru były dołączane . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Czyli po spięciu każdego rodzaju napędu, wszystkie są stałe? Tylko sposób tego spięcia sprawia że coś jest mniej lub bardziej sprawne? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Czyli po spięciu każdego rodzaju napędu, wszystkie są stałe? Nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A coś więcej na temat, żeby wytłumaczyć to laikowi. Poproszę. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zapominamy o bardzo wielu rozwiązaniach klasycznych, gdzie napęd drugiej osi dołączany jest manualnie Nie mozna sie nie zgodzić. Moja wypowiedź była faktycznie zbyt ogólna, dotyczyła współczesnych aut typu delikatny SUV/crossover którego napęd jest zalączany jedynie automatycznie np Haldex.To oczywiste, że rozwiazania napędu z modeli Land Cruisser'a, czy Pajero nie wrzucam do wspólnego worka z Haldexem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Co do LandCruisera to przeglądałem ostatnio cennik i zauważyłem, że niektóre dodatki "terenowe" w napędzie są dostępne jedynie w najwyższej wersji. Ciekawa polityka. Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Cena LandCruisera moim zdaniem jest przesadzona. Szczególnie jak chce się mieć różne dodatki terenowe. Ocieranie się o granicę 300 tyś to lekka przesada. Tym bardziej że jakością wykończenia np. środka jakoś nie powala. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A coś więcej na temat, żeby wytłumaczyć to laikowi. Poproszę. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk http://www.sonic.net/~roo/SubaruAWD.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Na pokrzepienie serc Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Ten lepszy : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Audi ciagnie po blocie mazde z przyczepa z wlaczanym hamulcem http://www.youtube.com/watch?v=CcSmvIULJLo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 http://www.youtube.com/watch?v=oaxggGLwWHE Nie pamętam czy było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się