Raga Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Kto pamięta ten pamięta - kto nie, to krótkie streszczenie: W moim WRX 04 US-Specyfykejszyn miałem problem, że dohamowanie na zakręcie stawiało bokiem samochód. Były różne domysły w odpowiednim wątku, teraz już wiem o co kaman: Przy hamowaniu pełnym butem (odłączony ABS) blokuje mi wszystkie koła, a gdy hamuje "półbutem" to potrafi zblokować tylko tył. Szukałem pod samochodem korektor hamowania, ale go nie znalazłem... Włączyłem ABS i narazie jeżdżę, choć czuję, że samochód słabiej hamuje - ABS się szybciej włącza... Ręczny na tarczobębnach nie blokuje - na podnośniku koło kręci się ładnie w rękach. Liczę na pomoc, bo już nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 przecież to normalne :cool: , korektora nie znajdziesz w samochoddach z ABS, bo własnie on pełni tą role. Tył Ci sie blokuje to tez normalne bo jest odciążony, masz trzy wyjścia, jezdzić z ABS, pokombinowac z mieszankami klocków, załozyć korektor siły hamowania :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Acha Tylko, że zauważyłem to zamiatanie tyłkiem dopiero od około miesiąca - wcześniej jeździłem bez ABS i aż tak źle nie było... A teoretyzując: - założenie hamulca z WRX EU czyli 4 tłoczki przód 2 tłoczki tył - przy wyłączonym ABS'ie pomoże odczuwalnie na objawy kiepskiego hamulca w US-Spec czy - od razu iść w hamowanie z STI, choć wiadomo, że wiąże się z dużymi przeróbkami. Nie upalam jakoś strasznie i nie wiem czy hamulec z STI nie byłby "na wyrost" moich wymagań i możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Raga, na początek sugerował bym też: pokombinowac z mieszankami klocków, Też tył próbował mnie wyprzedzać na łukach z dohamowywaniem, gdy na przodzie miałem Red stuffy na zacisku brembo a na tyle DS2500 na zacisku WRX :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ręczny na tarczobębnach nie blokuje - na podnośniku koło kręci się ładnie w rękach. Liczę na pomoc, bo już nie wiem co robić Pod tym linkiem jest troche powiekszony rysunek. http://www.scoobymods.com/attachment.ph ... 1077030745 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Kuba, kurczę wszystko super, ale napisz jeszcze małe wyjaśnienie po naszemu (co da ta regulacja) Kolega na PW napisał jeszcze, że gdzieś czytał o odpinaniu ABS nie bezpiecznikowo, ale eliminując czujniki przy zaciskach - że wtedy korektor pod machą dalej pracuje... ale nie wiem czy pod maską nie jest sam rozdzielacz ABS bez korektora, co wtedy nie uzasadniało by usuwanie czujników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Raga, ciekawe stwierdzenie. Jak będziesz wiedzieć coś więcej o pominięciu ABS to daj znać - przetestuje się :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 ABS w moim STI został pominięty kompleksowo....grucha leży w śmietniku... :grin: i wcale mi nie przeszkadza brak ABSu (nie mam aktywnych dyfrów) ani korektora....hamuje całkiem normalnie... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 ja mam abs odlaczany zwyklym przelacznikiem dwustanowym, jezeli ktos chce, moge dokladnie sprawdzic, jak to jest dokladnie rozwiazane. na pewno dziala - na wlaczonym zaplonie rowniez daje sie wlaczyc i wylaczyc, odlaczenie sygnalizowane jest zapaleniem diody abs. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 burzum, to daj może znać, jak do czegoś dojdziesz, bo wiem że sporo osób ma to tak rozwiązane, a tak grzebać pod maską za każdym razem jak się chce to wyłączyć i włączyć, to też tak średnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 http://www.scoobymods.com/abs_switch-t1288.html?t=1288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 owoc666, no tak... prościej się chyba nie da Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się