Skocz do zawartości

Zawieszenie


gentile

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie brzmi, czy ten typ tak ma czy też jest to anomalia w stosunku do zachowania standardowego. A charakterystyka zawieszenia w moim foresterze 2.0 2005r. jest twarda jak łoże fakira. O ile na idealnej nawierzchni nie ma problemu o tyle poprzeczne nierówności, nierówne łączenia powierzchni asfaltu skutkują twardymi puknięciami rezonującymi dość upierdliwie na desce rozdzielczej, tłuczenie -brzęczenie. Objawy eskalują sie na bruku którego pokonywanie to istna golgota, efekt twardego tłuczenia rezonującego w całej kabinie jest delikatnie mówiąc ...zaskakujący jak na tę klasę auta. Mam porównanie do civica 4d który co prawda dramatycznie buja ale nierówności wybiera w sposób znacznie mniej dotkliwy dal uszu i..pozostałych elementów percepcji .

Wiem ze temat się pojawiał i diagnoza to gumki stabilizatora w zawieszeniu. Auto ma 66 tys przebiegu, czy faktycznie ten element-zużycie może być odpowiedzialny za powyższe objawy?

Początkowo podejrzewałem zbyt wysokie ciśnienie w oponach, jednak po sprawdzeniu okazało sie nominalne, 1.9 tył, 2.0 przód. Opony są zjechane na brzegach, środek jeszcze ma dużo "mięcha". Byłbym wdzieczny za sugestię co do genezy zjawiska.

Pozdrawiam

Oczywiście auto dopiero co nabyte, jeżdzę od 2 tygodni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...