Raga Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Mam nastepujacy problem - zakupilem budziki VDO - cisnienie i temp oleju oraz doladowanie - kolega mechanik ladnie podpial zegary olejowe ale jest problem z doladowaniem : zegar nie ma ujemnego zakresu tylko wartosci od 0 w gore - gdzie musze sie wpiac by zegqr poprawnie pracowal i czy gazujac na postoju zegar o takim zakresie cos wskaze - prosze o konkdetna i fachowa pomoc, gdyz moglbym juz w koncu mojego dziada poskladac a tak to smigam z rozpruta deska :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Raga, przy przegazówce, jeżeli zegar jest sprawny, to nie powinno nic pokazywać, góra ~0,1 bara, ale niekoniecznie. Wskaźnik podłączasz jak każdy inny. BTW pierwszy raz słyszę o wskaźniku...nadciśnienia do samochodu. :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Jestem calkowitym leszczem w te klocki, ale taki zegar byl w katalogu podany do podpiecia jako wskaznik doladowania - ma przeciez wskazac te okolo 0,9 w plusie jako niemechanik spytam - a gdzie jest to miejsce, gdzie sie normalnie podpina ten budzik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Raga, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#839145 Gdzieś w tym wątku wkleiłem zdjęcie, gdzie wpiąłem. Pokazuje ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Raga, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#824008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 jesli pokazuje Ci 0 podcisnienia to moze masz dizla? a na powaznie pewnie wpial sie za jakis zaworek etc.. np regulator paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Albo lata na podtrzymaniu turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now