Raga Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Mam nastepujacy problem - zakupilem budziki VDO - cisnienie i temp oleju oraz doladowanie - kolega mechanik ladnie podpial zegary olejowe ale jest problem z doladowaniem : zegar nie ma ujemnego zakresu tylko wartosci od 0 w gore - gdzie musze sie wpiac by zegqr poprawnie pracowal i czy gazujac na postoju zegar o takim zakresie cos wskaze - prosze o konkdetna i fachowa pomoc, gdyz moglbym juz w koncu mojego dziada poskladac a tak to smigam z rozpruta deska :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Raga, przy przegazówce, jeżeli zegar jest sprawny, to nie powinno nic pokazywać, góra ~0,1 bara, ale niekoniecznie. Wskaźnik podłączasz jak każdy inny. BTW pierwszy raz słyszę o wskaźniku...nadciśnienia do samochodu. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Jestem calkowitym leszczem w te klocki, ale taki zegar byl w katalogu podany do podpiecia jako wskaznik doladowania - ma przeciez wskazac te okolo 0,9 w plusie jako niemechanik spytam - a gdzie jest to miejsce, gdzie sie normalnie podpina ten budzik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Raga, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#839145 Gdzieś w tym wątku wkleiłem zdjęcie, gdzie wpiąłem. Pokazuje ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Raga, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#824008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 jesli pokazuje Ci 0 podcisnienia to moze masz dizla? a na powaznie pewnie wpial sie za jakis zaworek etc.. np regulator paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Albo lata na podtrzymaniu turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się