Jump to content
adaś

KRAKÓW - Spotkania forumowe

Recommended Posts

4 minuty temu, matios16 napisał:

IMG_20191221_223600.jpg

Ładnie się prezentują :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za dzisiaj, nastepnym razem biorę udział w konkursie na najbardziej u..brudzonego swiniaka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy ktoś odbierze mi ten tytuł :D O ile pamiętam na drugim spocie się popisałem świnką z korytka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.03.2019 o 10:08, Dj Brabus napisał:

DSC_0893.JPG

@LosioDriver o tym "rzygu" mówisz? To pierwszy, ten właśnie wcześniej wspomniany spot, który temat reaktywował.

Edited by Dj Brabus
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LosioDriver tak miałeś upieprzone?? :o
Kurde nie pamiętam, bo to był mój  chyba pierwszy spot i byłem trochę zaaferowany :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowne grono czy aby na pewno na trzeźwo spotkanie świąteczne się odbywało?:P:dance:

image.png.388018b229ec529429f4bbcd73a72c77.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, WaldekW napisał:

To jeszcze parę fotek ode mnie :)

BC6E9B5B-1E7D-4268-B361-69F7F0654EF6.thumb.jpeg.bddfedc308cffb4659705dfc9bee2c8b.jpeg

C11465B8-0B69-4804-B440-30C46AC00A64.thumb.jpeg.768b531ca143d796f5c42e966747be1c.jpeg

 

Bardzo podoba mi się Twój legaś:thumbup:

 

Na następny też wpadasz? Chętnie zbiłbym piątke:ok:

Edited by aplam13

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bardzo podoba mi się Twój legaś:thumbup:

Bardzo dziękuję:) miło to słyszeć i czytać, serio! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, LosioDriver napisał:

Ciekawe czy ktoś odbierze mi ten tytuł :D O ile pamiętam na drugim spocie się popisałem świnką z korytka :D

Nie miałbyś szans 6 lat temu...

20191221_225223.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, WaldekW napisał:


Bardzo dziękuję:) miło to słyszeć i czytać, serio! :)

Tak jak pisałem, muszę na następnym być, mam nadzieję że wycieczkę również będzie Ci się chciało zrobić:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, trzymek napisał:

Nie miałbyś szans 6 lat temu...

20191221_225223.jpg

HAHAHA mistrz:puchar:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak jak pisałem, muszę na następnym być, mam nadzieję że wycieczkę również będzie Ci się chciało zrobić:thumbup:

Nic nie obiecuję ale jak będzie okazja to na pewno się pojawię :)
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, WaldekW napisał:


Nic nie obiecuję ale jak będzie okazja to na pewno się pojawię :)

Tak czytam teraz o Twoim biednym po przygodzie z aquaplaningiem, masakra, ale robota wyszła bardzo dobrze:ok:Gratulacje za wytrwałość:dance:

Edited by aplam13
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak czytam teraz o Twoim biednym po przygodzie z aquaplaningiem, masakra, ale robota wyszła bardzo dobrze:ok:Gratulacje za wytrwałość:dance:

Tak, zaliczyliśmy przygodę w pierwszym roku posiadania ale wszystko wyszło na plus więc nie na tego złego...
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, trzymek napisał:

Nie miałbyś szans 6 lat temu...

 

Wow pięknie :D I tak właśnie świnki powinny wyglądać :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, WaldekW napisał:


Tak, zaliczyliśmy przygodę w pierwszym roku posiadania ale wszystko wyszło na plus więc nie na tego złego... emoji2.png

Sam ostatnio biję się z myślami co w przyszłości czy Legacy czy Impreza... Najlepiej oba by było + forek:biglol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, WaldekW napisał:

Hehe no i to jest najzdrowszy "kompromis" emoji16.png

Chyba na święta lotto puścić trzeba:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, aplam13 napisał:

Chyba na święta lotto puścić trzeba:D

Żeby tylko ta 6-tka chciała siąść jeszcze :biglol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, aplam13 napisał:

Szanowne grono czy aby na pewno na trzeźwo spotkanie świąteczne się odbywało?:P:dance:

image.png.388018b229ec529429f4bbcd73a72c77.png

Kolega delikatnie wciągnął Gaz którym i tak chciał się podzielić :D  ale nikt nie miał wiaderka 

Edited by Tokio34
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@WaldekW Bardzo fajny wątek. Chcę się zebrać w sobie, żeby w końcu swój wątek stworzyć :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
@WaldekW Bardzo fajny wątek. Chcę się zebrać w sobie, żeby w końcu swój wątek stworzyć 

Dziękuję, trochę nieaktualny już więc muszę się zabrać za uzupełnienie go w końcu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...