Bart900 Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Szukam info na temat zamiany zegarów starych ( Type R) na nowe SI STI 06/07. Czy trzeba coś przerabiać żeby zadziałało ? Zależy mi na obsłudze DCCD , shift lighcie i oczywiście wszystkim co jest w Type R i co powinno mieć wskaźnik na desce. Będę wdzięczny za pomoc. B Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 wiazke musisz cala wymienic - generalnie bez sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 No i ZTCP to zegary z new-age'a średnio pasują w miejscu na zegary klasyka (są ciut za duże i obrotomierz jest lekko przysłonięty). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 jak to mowia niektorzy... wyglada jak kupa Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 jak to mowia niektorzy... wyglada jak kupa widzialem zalozone wrxowe zegary do GTka i zostaja dziury po bokach na dole - mozna palacego sie szluga tam zostawiac Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Bart900, za pomuka powiem Ci jak to zrobić, żeby nie wyglądało jak Adamus..... napisał, znaczy że kupa..... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Nie psuj Type R-a, lepiej żeby auto zostało możliwie orginalne bo takie jesat piękne, piękniejsze od nowego. Nikt nie ma w gt obrotomierza na środku a Ty masz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Rozwiązaniem jest też na pewno przełożenie całej deski z new-age'a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Bart900 a czemu chcesz zmieniac kultowy zegary? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Nie psuj Type R-a, lepiej żeby auto zostało możliwie orginalne bo takie jesat piękne, piękniejsze od nowego. Nikt nie ma w gt obrotomierza na środku a Ty masz. Premo ma racje, zostaw go, nie rob "druta" :neutral: Jeszcze tym bardziej ze masz taki ladny egzemplarz :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart900 Posted September 27, 2009 Author Share Posted September 27, 2009 Dobra, nie zmieniam. Elek pisz co i jak pomuka dostaniesz a może się komuś przyda. Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Dobra, nie zmieniam.Elek pisz co i jak pomuka dostaniesz a może się komuś przyda. Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. B. przeca TypeR mialy zegar w km Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Miałem podobny problem, chciałem włożyć STI do GT Coupe MY 96, i też nic nie pasowało....w żadną stronę, wychodziła tylko kupa...w końcu przymierzyłem rurę i deskę od STi 2002, wszystko pasuje, ale w komplecie, bo rura jest inna niż w GT, ale da się bez problemu wstawić. nawet tapicerki drzwiowe od STi MY2002 pasują na drzwi GTkowe (w 4 furtkach... :sad: ), tylko trzeba przenieść wewnętrzne klameczki do otwierania drzwi. to chyba jedyne sensowne rozwiązanie, żeby nie było druciarstwa z zamocowaniem licznika od nowego STi. No można jeszcze wyciąć z deski STi samą ,,budkę suflera" na licznik i wkleić ją w deskę GTkową a potem oszpachlować i oflokować, roboty dużo a efekt nieznany....i niepewny... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. To 180 to km/h są Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. To 180 to km/h są hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Bart900, o ile dobrze pamietam, to masz impreze sprowadzona z wyspy? licznik masz wyskalowany w kmh, watpie zeby komus sie chcialo przekladac tarcze na mph - tubylcy najczesciej zaklejaja napis 'kmh' nalepka z 'mph', wiec podejrzewam ze wystarczy ze ja odkleisz... najprawdopodobniej jest tez zalozony maly 'dewajs' przeskalowujacy wskazania licznika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart900 Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac oo, to to to :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partnercom Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Trochę odkopuję temat żeby nie śmiecić i nie zakładać nowego. Wie ktoś może, czy można bez żadnych problemów przełożyć zegary z STI EU "Blob eye" do STI EU "bug eye"? Z góry dzięki za odpowiedź. :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac Nie zakładam nowego wątku, gdzie ten dzinks co reskaluje mile na km/h i czy może ktoś naklejał skale z kilometrami na taką przerobioną na mile w "angielskim" TypeR? Są takie skale doklejane gdzieś dostępne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now