Bart900 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Szukam info na temat zamiany zegarów starych ( Type R) na nowe SI STI 06/07. Czy trzeba coś przerabiać żeby zadziałało ? Zależy mi na obsłudze DCCD , shift lighcie i oczywiście wszystkim co jest w Type R i co powinno mieć wskaźnik na desce. Będę wdzięczny za pomoc. B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 wiazke musisz cala wymienic - generalnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 No i ZTCP to zegary z new-age'a średnio pasują w miejscu na zegary klasyka (są ciut za duże i obrotomierz jest lekko przysłonięty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 jak to mowia niektorzy... wyglada jak kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 jak to mowia niektorzy... wyglada jak kupa widzialem zalozone wrxowe zegary do GTka i zostaja dziury po bokach na dole - mozna palacego sie szluga tam zostawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Bart900, za pomuka powiem Ci jak to zrobić, żeby nie wyglądało jak Adamus..... napisał, znaczy że kupa..... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Nie psuj Type R-a, lepiej żeby auto zostało możliwie orginalne bo takie jesat piękne, piękniejsze od nowego. Nikt nie ma w gt obrotomierza na środku a Ty masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Rozwiązaniem jest też na pewno przełożenie całej deski z new-age'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Bart900 a czemu chcesz zmieniac kultowy zegary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Nie psuj Type R-a, lepiej żeby auto zostało możliwie orginalne bo takie jesat piękne, piękniejsze od nowego. Nikt nie ma w gt obrotomierza na środku a Ty masz. Premo ma racje, zostaw go, nie rob "druta" :neutral: Jeszcze tym bardziej ze masz taki ladny egzemplarz :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart900 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Dobra, nie zmieniam. Elek pisz co i jak pomuka dostaniesz a może się komuś przyda. Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Dobra, nie zmieniam.Elek pisz co i jak pomuka dostaniesz a może się komuś przyda. Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. B. przeca TypeR mialy zegar w km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Miałem podobny problem, chciałem włożyć STI do GT Coupe MY 96, i też nic nie pasowało....w żadną stronę, wychodziła tylko kupa...w końcu przymierzyłem rurę i deskę od STi 2002, wszystko pasuje, ale w komplecie, bo rura jest inna niż w GT, ale da się bez problemu wstawić. nawet tapicerki drzwiowe od STi MY2002 pasują na drzwi GTkowe (w 4 furtkach... :sad: ), tylko trzeba przenieść wewnętrzne klameczki do otwierania drzwi. to chyba jedyne sensowne rozwiązanie, żeby nie było druciarstwa z zamocowaniem licznika od nowego STi. No można jeszcze wyciąć z deski STi samą ,,budkę suflera" na licznik i wkleić ją w deskę GTkową a potem oszpachlować i oflokować, roboty dużo a efekt nieznany....i niepewny... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. To 180 to km/h są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Kombinowałem z tymi zegarami bo mam Defi czarno czerwone i pasowałoby plus nie musiałbym się poruszać w milach. To 180 to km/h są hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Bart900, o ile dobrze pamietam, to masz impreze sprowadzona z wyspy? licznik masz wyskalowany w kmh, watpie zeby komus sie chcialo przekladac tarcze na mph - tubylcy najczesciej zaklejaja napis 'kmh' nalepka z 'mph', wiec podejrzewam ze wystarczy ze ja odkleisz... najprawdopodobniej jest tez zalozony maly 'dewajs' przeskalowujacy wskazania licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart900 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac oo, to to to :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partnercom Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Trochę odkopuję temat żeby nie śmiecić i nie zakładać nowego. Wie ktoś może, czy można bez żadnych problemów przełożyć zegary z STI EU "Blob eye" do STI EU "bug eye"? Z góry dzięki za odpowiedź. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Rzeczywiście mam naklejkę mp/h , i moim zdaniem licznik jest zmieniony. jezeli obrotomierz masz na srodku to jest tam tylko naklejka i urzadzonko ktore reskaluje predkosciomierz na mph trza to wyjac Nie zakładam nowego wątku, gdzie ten dzinks co reskaluje mile na km/h i czy może ktoś naklejał skale z kilometrami na taką przerobioną na mile w "angielskim" TypeR? Są takie skale doklejane gdzieś dostępne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się