Andylek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Przy jezdzie na wprost nic sie nie dzieje. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jak to Ci koła przeskakują ? Skąd dokąd ? Mógłbyś to jakoś po ludzku opisać . Czytam straszny chaos . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Skąd dokąd z lewej na prawą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 z lewej na prawą? Ale przy skręcie w prawo czy lewo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Przede wszystkim po drodze szybkiego ruchu i to jeszcze na zakręcie nie jeździmy z małą prędkością! Po drugie!: Przed wyruszeniem w drogę musisz wystudzić olej w skrzyni i będzie OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 My sobie żartujemy , ale z opisu nic nie można zrozumieć . Napisz jeszcze raz o co chodzi . Ty opisujesz stosując skróty myślowe . Wiesz o co chodzi , a my nie . [ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 12:42 am ] Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Aaaaaaaaaaa Może to wiskoza umiera ? Najpierw będzie szarpało a potem bolało w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andylek Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Jeszcze raz od poczatku. Rano gdy olej w skrzyni biegow i centralnym dyfrze jest zimny,auto jedzie bez zadnych sensacji. Po przejechaniu okolo 100km z predkoscia ponad 100km/h olej sie rozgrzewa i wystepuje zjawisko ktore opisuje tak: przy skrecie w lewo lub w prawo nawet nieznacznym , tylko przy malej predkosci daje sie wyczuc blokowanie kol, towarzyszy temu postukiwanie. Mechanik stwierdzil ze stan olej w skrzyni byl za wysoki . Mozliwe ze wlqsnie to bylo powodem tej usterki. Mam nadzieje ze to bardziej czytelne niz poprzednim razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Bardziej czytelne :razz: Mam podejrzenia co do wiskozy . Po zagrzaniu oleju zaczyna się ślizgać . Rozumiem , że przy powolnej jeżdzie na wprost nic nie czujesz ? Naszykuj 2,500 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Wyglada to na blokowanie dyfra wiskoza, pewnie sie okaze iz Andylek ma rozne opony z przodu i z tylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ale wtedy i przy jeżdzie na wprost można by wyczuć szarpanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andylek Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 opony sa takie same z przodu i z tylu w podobnym stanie zuzycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Poszukaj tematów o wiskozach w różnych modelach . Wszystko wskazuje , że to ona się kończy . Jak poczytasz lekturę , to zrozumiesz objawy auta . Aha . Twój ma chyba 125KM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andylek Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 OK, wiskoza sie konczy. Co teraz? Czy to sie naprawia, regeneruje czy tylko wymienia na nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Czas wymienić . Decyzja o wstawieniu używki , albo nowej należy do Ciebie . Regenerację odradzam - nawet nie wiem gdzie można to zrobić . Kolega który przebrnął przez taką operację jest gdzieś w Afryce . Myślę , że na PW dostaniesz kilka namiarów w swojej okolicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się