siwy_001 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Wymiana obu trójkątów + wygłuszenie drzwi matami i forester wskoczył na inną klasę Bez porównania z tym co było wcześniej. Trójkąty nowe, czy używki? Chyba nie ma sensu zmieniać na używki .. jaka gwarancja że też nie będą szumieć. Ja kupiłem nówki i cisza jak makiem zasiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 A gdzie można takie nabyć?W ASO mają takie trójkąty do Forka SF, czy jakoś inaczej jest to do zorganizowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jest w aso na zamówienie. Jakiś czas temu carfit robił zbiorcze zamówienie tych trójkątów i wyszło trochę taniej niż jak by się jeden brało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repasator Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tylko nowe Wymiana obu trójkątów + wygłuszenie drzwi matami i forester wskoczył na inną klasę Bez porównania z tym co było wcześniej. Trójkąty nowe, czy używki? Tylko nowe, mój lewy trójkąt wariował, bo był podarty. Prawy wydawał sie być tip top, więc długo w głowę zachodziłem, co to może tak na wietrze świszczeć .... Okazało się, że odkształcił się z wiekiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcerek Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 ile Was kosztowały te trójkąty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ingolstad Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Najlepszym rozwiązaniem na wszelkie świsty w Subaru zawsze jest wymiana wydechu na głośniejszy. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Zrobiłem to co na filmiku na 1 stronie. Użyłem sznura o grubości 5 mm. Włożyłem jakiś 1 m. Doszło prawie do połowy tylnej szyby. Różnica - MEGA! Próbowałem już różnych "sztuczek" ale to po prostu działa. Polecam. Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez Subaru_Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Najlepszym rozwiązaniem na wszelkie świsty w Subaru zawsze jest wymiana wydechu na głośniejszy. I co ciekawe działa, ale męczy ucho w dłuższej trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Użyłem szura o grubości 5 mm. 'szura' tzn sznura czy szczura ? jakieś foto tego co wpakowałeś masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Jutro zrobię zdjęcie "sznura" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 czy ktoś zna numer katalogowy tych uszczelek? I czy z forestera jedynki pasują zamiennie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 U mnie ostatnio znów pojawiły się świsty, ustaliliśmy z żoną, że pochodzą z prawego trójkąta. Podgrzaliśmy go suszarką do włosów by stał się trochę bardziej plastyczny i ścisnęliśmy go przy opuszczonej szybie, by lepiej przylegał do szyby po jej podniesieniu. Nastąpiła wyraźna poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 A czy nie ma możliwości regulacji docisku drzwi z szybą do karoserii? Np czy można w jakiś sposób tę regulację wykonać za pomocą przesunięcia zamka drzwiowego lub "skobla" przykręconego do karoserii, do którego zamyka się zamek? Bo jak np walczyć ze świstem w drzwiach tylnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 A czy nie ma możliwości regulacji docisku drzwi z szybą do karoserii? Np czy można w jakiś sposób tę regulację wykonać za pomocą przesunięcia zamka drzwiowego lub "skobla" przykręconego do karoserii, do którego zamyka się zamek? Bo jak np walczyć ze świstem w drzwiach tylnych? Zdiagnozować z czego świst. Najpierw zobaczyć jak wygląda linia drzwi jak chcesz poprawiać nie wiedząc co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie świszczący Forek to nie Forek. Wesołych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nieświszczący forek to forek który za wolno jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam , u mnie wieje jak ze starego pieca powyżej 70km gdzieś z tyłu, bagażnik..słychać takie podmuchy,coś takiego.....muszę zrobić eksperyment przejażdżka w bagażniku. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 We wnękach bagażnika są gumowe klapki, rodzaj zaworu zwrotnego, żeby nie stwarzać nadciśnienia zamykając klapę. Może się oberwały/są otwarte na stałe i stąd podmuchy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 A czy nie ma możliwości regulacji docisku drzwi z szybą do karoserii? słychać takie podmuchy,coś takiego.....muszę zrobić eksperyment przejażdżka w bagażniku. Macie jakieś pomysły? Będzie regulacja ustawienia szyby w drzwiach ( pochylenie itp)-po zdjęciu tapicerki. Weźcie taśmę pakową i oklejcie na próbę podejrzane szczeliny drzwiowe itp. Jazda próbna i będzie jasne. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markiz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Będzie regulacja ustawienia szyby w drzwiach ( pochylenie itp)-po zdjęciu tapicerki. Regulacja szyby, jak i trójkąta jest możliwa we wszystkich płaszczyznach. Prawidłowe ustawienie szyby i "zgranie" jej z trójkątem skutecznie eliminuje wszystkie szumy bez stosowania patentów typu: sznurki, gumki itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Będzie regulacja ustawienia szyby w drzwiach ( pochylenie itp)-po zdjęciu tapicerki. Regulacja szyby, jak i trójkąta jest możliwa we wszystkich płaszczyznach. Prawidłowe ustawienie szyby i "zgranie" jej z trójkątem skutecznie eliminuje wszystkie szumy bez stosowania patentów typu: sznurki, gumki itp... Jest jednak mocno skomplikowana. Pomyłka może skończyć się wymiana szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 We wnękach bagażnika są gumowe klapki, rodzaj zaworu zwrotnego, żeby nie stwarzać nadciśnienia zamykając klapę. ok dzięki sprawdze to .pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Gdzie dokładnie są te gumki, gdzie tego szukać? Może jakieś zdjęcie da się zobaczyć? ...z ostatniej chwili: Byłem przy machinie i odkręciłem dwie duże śruby, trzymające skobel zamka do karoserii. Po lekkim (no, może nie całkiem lekkim) opukaniu, jest możliwość delikatnego dosunięcia skobla do środka (w stronę wnętrza auta), co oczywiście dociąga drzwi do karoserii Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez EL-Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 ale swist wystraszy nagorsze zmory a service manual zabija? szyba ma pełno regulacji, wystarczy przeczytać i ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się