Jump to content

Potenza RE070 na przód, RE050A na tył ... ??


ukiman

Recommended Posts

Złapałem gumę w weekend, opona do wyrzucenia ...

 

Próbuję kupić dwie RE050A nowe na przód, ale na razie bezskutecznie (brak w magazynach :!: ).

 

RE050 jest fajna, ale przód makabrycznie szybko się ściera na rantach (to ogólnie "właściwość" tej opony ;)) ... pytanie - co się będzie działo z autem, gdybym założył RE070 na przód, zostawiając RE050 z tyłu :?: :cool:

 

RE050A mam 215/45/R17 ... RE070 musiałbym kupić szersze - 225/45/R17 ...

 

:?: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Beda zapewne rozne srednice kola (nawet w tym samym 'rozmiarze') plus rozne opory toczenia. Obawiam sie uszkodzenia wiskozy.

 

Carfit nie ma?

 

Kup ew. 4 nowe opony, a te Potenzy sprzedaj na zapas... Czemu zepsuly sie dwie? Chyba nie na dziurze. Znaczy sie kolek nie przekladasz :roll: Tez tak mialem, teraz nawet w polowie upalania zamieniam przod z tylem.

 

Polecane tez byly Firestone SZ90. Teraz koniec lata, to jakies letnie w promocyjnej cenie ogarniesz. Zwlaszcza, ze te dwie co Ci zostaly tez pewnie juz zjechane i beda mialy inna srednice niz nowe. Kup komplet.

Link to comment
Share on other sites

Czekam juz tydzień na RE50A 215/45 R17

 

Nie bardzo sobie radzi Bridgestone z zapasami magazynowymi.

 

Mają być niby jutro. Zobaczymy czy będą.

 

Ranty się faktycznie szybko ścierają.

 

Natomiast trzymają się drogi dość dobrze.

 

Też chciałem założyć inne opony na tylną oś.

 

Jednak w 4x4 podobno nie można jeśli nie chce mieć człowiek problemów z napędem.

Link to comment
Share on other sites

GRAF, .. ale R070 na drogę, przy mojej jeździe to .... ***jowa opona :!:

Na tor to ja sobie RE070 kupię, ale nie na ulicę ...

Bez sensu zupełnie. RE050 RULEZ! Z tym, że NIKT jej w Polsce nie ma, trzeba ściągać z Niemiec ... raaaaaany kiedy mnie w końcu wyemigruje z tego smutnego, wiecznie zachmurzonego kraju :wink:

 

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 9:45 pm ]

grzywaczewski, thnx. Opony z kobietą nie porównuj ...

Link to comment
Share on other sites

raison, to jest semi-slik. Do codziennej jazdy RE050A trzymaja wystarczajaco dobrze - powiem nawet ze wysmienicie - wiec potencjal 070 nie bedzie spozytkowany.

 

Jednoczesnie ta opona zuzywa sie szybciej, a zuzyta (w takim stopniu jak 050 i wporownaniu z nia) nie trzyma na mokrym. Przynajmniej z takimi opiniami sie spotkalem.

Link to comment
Share on other sites

Jaki tam semislick :mrgreen: R888 albo Sport Cup to semislick :mrgreen: RE050A mam obecnie i jest ok, ale specjalnie powoli się rozglądam za jakimiś 17" aby na nowy sezon zapodać RE070 a tu taki klops :wink: Najwyżej poeksperymentuję trochę z innymi wynalazkami, ale na mokrym lepiej żeby trzymało bo przy obecnych warunkach atmosferycznych bywa nieciekawie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

GRAF, .. ale R070 na drogę, przy mojej jeździe to .... ***jowa opona :!:

Na tor to ja sobie RE070 kupię, ale nie na ulicę ...

bez przesady zrobilem na niej 4 tys km na codzien miasto troche trasa w ulewie tez i trzeba uwazac tylko jak stoi glebsza woda, zreszta w takich warunkach to musisz uwazac na kazdej innej oponie RE070 to nie R888 duzo lepsza na codzien

 

[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 12:03 pm ]

Najwyżej poeksperymentuję trochę z innymi wynalazkami, ale na mokrym lepiej żeby trzymało bo przy obecnych warunkach atmosferycznych bywa nieciekawie :mrgreen:

nie eksperymentuj kup RE070 chyba ze chcesz sie scigac w ulewie to wtedy trzeba sie rozgladnac za oponami typowo na deszcz ... tyle ze one gorzej na suchym trzymaja jak liczylem to wypada miec 4 kpl kol zeby bylo optymalnie :wink:

Link to comment
Share on other sites

nie eksperymentuj kup RE070 chyba ze chcesz sie scigac w ulewie to wtedy trzeba sie rozgladnac za oponami typowo na deszcz

 

Ja się w ogóle nie ścigam :mrgreen: a poza tym to masz rację, że w tych deszczach o których mówię żadna opona nie ma szans :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Znaczy sie kolek nie przekladasz :roll: Tez tak mialem, teraz nawet w polowie upalania zamieniam przod z tylem.

Spytam: a co by dalo, gdyby przekladal? Przekladanie powoduje, ze wszystkie cztery opony zuzywaja sie rownomiernie. Uszkadzasz jedna, kupujesz dwie i masz na jednej osi nowe a na drugiej zuzyte. Czyli taki sam efekt jak bez przekladania.

No chyba, ze popelniam jakis blad w rozumowaniu :)

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...