erfor Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Muszę wymienić tarcze z przodu , zastanawiam się nad kupnem tarcz wentylowanych firmy Zimmermann. Co sądzicie o tym wyborze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letkas Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 odradzam - nie dość że się gną niemiłosiernie to jeszcze czasami pękają (ale to już rzadziej) - tylko że ja piszę o zimmermanach używanych np w evo :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Muszę wymienić tarcze z przodu , zastanawiam się nad kupnem tarcz wentylowanych firmy Zimmermann. Co sądzicie o tym wyborze. miałem w GLce. słyszałem ze się gną...teraz Śmiech;u musi powiedzieć czy są krzywe. wg mnie były krzywe jak sprzedawałem autko...po jakiś 15kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
erfor Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 A czy tarcze EBC ULTIMAX BLACKDASH będą dobre czy to już przepych i zostać np. przy TRW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letkas Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Przepych to Stoptech, Alcon, AP Racing. EBC to zwyklak. Wszystko zalezy jakie są Twoje oczekiwania i .... ile chcesz wydać szelestu. Ale tak sobie myślę że na 125 HP powinny dac radę :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
erfor Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Dzięki za podpowiedź myślę, że w tej perspektywie wybiorę tarcze EBC i klocki Greenstuff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inzynier_mamon Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Mam zainstalowane Zimmermany i klocki Ferodo. Wielkiej różnicy w hamowaniu to nie zauważyłem, jednak mam wrażenie, że jest nieco lepiej (psychologia?). Dodatkowo nie puchną tak, jak seryjne. A jak wiadomo w Foresterze hamulce to nie najlepsza rzecz. Tarcze nawiercane. Jeżdżę już na nich od lutego/marca i nic się nie wygina. A specjalnie nie staram się o ich szanowanie. No oczywiście nie licząc początkowego "docierania". Jak przyszło do wymiany tarcz, to okazało się, że różnica pomiędzy tymi tarczami a Ferodo nie jest wielka. Nad innymi się nie zastanawiałem, a OEM nie odpowiadały mi cenowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 No niestety mnie się pogięły. Zrobiłem na nich parę tysięcy i w zasadzie są do kosza :mad: Na plus w zestawie z ferodo jeszcze mi nie zabrakło hamuców, nawet w górach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now