junasz Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Dane wstępne: Forek 2,5 SOHC NA ; produkowany na rynek USA ; MY '00 ; silnik EJ251 ; wersja wyposażenia S (znaczy - wszystko, co wtedy dokładali). Wedle hamarykańskiej instrukcji serwisowej - wyposażony w akumulator o pojemności min. 99 Ah i prądzie rozruchu 380 A. Prąd "zwarcia" (zablokowania) rozrusznika - 680 A. Zadanie właściwe: Znaleźć akumulator ok. 100 Ah z prądem rozruchu 400 - 500 A. Kratka piwa dla tej / tego, kto mi taki akumulator, nowy, w Polsce znajdzie. Prawdopodobne rozwiązanie: Bo i tak wiem, że skończy się na czymś typu ok. 60 Ah i ok. 550 A. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Wedle hamarykańskiej instrukcji serwisowej - wyposażony w akumulator o pojemności min. 99 Ah i prądzie rozruchu 380 A. Cos Ci sie pomylilo, 99 to jest w minutach a nie w amperach na godzine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Hmmm... zaiste, możesz mieć rację To teraz tylko próbuję zrozumieć, jak te 99 min przełożyć na nasze, polskie Ah. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Jak włożysz 100 Ah , to stracisz stabilność na zakrętach Skoro w moim 2,5 jest 60Ah to dlaczego w Twoim potrzeba większy ? Mam automatyczną skrzynię i do niej zawsze potrzebny większy niż do manuala . [ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 1:46 pm ] Wstaw 60-64 i wystarczy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Jak włożysz 100 Ah , to stracisz stabilność na zakrętach Skoro w moim 2,5 jest 60Ah to dlaczego w Twoim potrzeba większy ? Mam automatyczną skrzynię i do niej zawsze potrzebny większy niż do manuala . [ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 1:46 pm ] Wstaw 60-64 i wystarczy . Ano... że powtórzę "Bo i tak wiem, że skończy się na czymś typu ok. 60 Ah i ok. 550 A." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Na zdjeciu widac chyba ze 48Ah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 A zapytam - czy musiałeś oddać stary aku przy kupnie nowego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 to podobno std Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 A zapytam - czy musiałeś oddać stary aku przy kupnie nowego ? Hmmm... jako, że w baaaaardzo zaprzyjaźnionej firmie nowy sie znalazł, nie musiałem :cool: Ale i tak zostawiłem, bo rzeczywiście trup już był [ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 9:44 pm ] Na zdjeciu widac chyba ze 48Ah. Zaprawdę, ze wstydu czerwienić się mi tylko pozostało. :roll: Dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now