Skocz do zawartości

kod p1086 p1088


RIDIC

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem po skanowaniu komputerem wyszedl mi problem p1088 i p1086 mianowicie lewy i prawy pozycyjny sensor przepustnicy male napiecie .pomocy co robic samochod szarpie jak nic.dzieki i sorki za blety ale pisze z uk.

 

[ Dodano: Sob Sie 29, 2009 8:48 pm ]

sprawdza dotyczy subaru wrx 2002r :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze witamy sie tu :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 014#903715

a po drugie kompletnie sie na tym nie znam :razz: musisz poczeac az odezwie sie ktos kto ogarnia temat...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest sensor przepustnicy , ( przepustnica w Subaru jest jedna za IC :cool: ) ale nie wązne, masz błąd klapek dodatkowego powietrza w układzie dolotowym. Spróbuj ściągnąć silniczki i sprawdzić w jakiej pozycji jest klapka, po rozgrzaniu powinna być pionowo , na zimnym przymknieta, mozesz całkiem odpiąć wtyczki i przejedz sie, check sie bedzie świecił ale sie nie przejmuj.

Nikt ostatnio Ci coś nie grzebał ? moze ktos nie podpiął , bo rzadko sie trafia żeby dwie naraz sie zepsuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Mój subaru Forester s-turbo pokazał błąd P1086.

 

Mechanik zalecił szukać czujnika i silniczka krokowego klapek w kolektorze dolotowym.

 

Czy można zastosować używki czy trzeba szukać nowego, jakie to nr części i ile kosztuje ? :)

Póki co auto jeździ "normalnie" tyle że ze świecącym Check Engine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
W dniu 25.08.2017 o 09:55, tzd napisał:

Mój subaru Forester s-turbo pokazał błąd P1086.

 

Mechanik zalecił szukać czujnika i silniczka krokowego klapek w kolektorze dolotowym.

 

Czy można zastosować używki czy trzeba szukać nowego, jakie to nr części i ile kosztuje ? :)

Póki co auto jeździ "normalnie" tyle że ze świecącym Check Engine.

i co to bylo w koncu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 20.08.2018 o 23:38, tzd napisał:

zblokował się silniczek krokowy od tgv, wymieniony został na inny, używany.

czyli rozumiem ze jak wywali blad 1086 to nie zawsze jest czujnik TGV walniety tylko moga byc tez inne przyczyny ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz silniczek sterujący klapkami i czujnik polożenia klapek. Ecu wysyła sygnał do silniczka o pozycji klapek i odczytuje położenie klapek z czujnika. Jeśli np sygnał zadany jest na otwarcie klapek a czujnik pokazuje zamknięte to coś jest nie tak. 

I tak może to być silniczek, albo czujnik, albo np wtyczka, albo coś innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ,kumam, czy istnieje mozliwosc sprawdzenia czujnika tgv czy jest uszkodzony czy nie ?? wymontowanego ! mam dwie uzywki i wolal bym wiedziec przed zalozeniem czy one sa sprawne czy nie,i w razie czego wiem od razu ze przyczyna bledu lezy gdzies indziej ,czyli np. silniczek,oj,ciezka sprawa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

powoli krew mnie zalewa,wszytkie czujniki wymienione,a blad dalej jest ??? o co chodzi ?? gdzies tam podobno jest jakas sprezynka ?? o co chodzi ?? pomocy !! 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...