RIDIC Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 mam problem po skanowaniu komputerem wyszedl mi problem p1088 i p1086 mianowicie lewy i prawy pozycyjny sensor przepustnicy male napiecie .pomocy co robic samochod szarpie jak nic.dzieki i sorki za blety ale pisze z uk. [ Dodano: Sob Sie 29, 2009 8:48 pm ] sprawdza dotyczy subaru wrx 2002r :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 po pierwsze witamy sie tu :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 014#903715 a po drugie kompletnie sie na tym nie znam :razz: musisz poczeac az odezwie sie ktos kto ogarnia temat... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 RIDIC, sprawdzałeś w FAQ-u?? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=121806 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDIC Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 capricorn dzieki za informacje,ale to dalej nie rozwiazuje mojego problemu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 To nie jest sensor przepustnicy , ( przepustnica w Subaru jest jedna za IC :cool: ) ale nie wązne, masz błąd klapek dodatkowego powietrza w układzie dolotowym. Spróbuj ściągnąć silniczki i sprawdzić w jakiej pozycji jest klapka, po rozgrzaniu powinna być pionowo , na zimnym przymknieta, mozesz całkiem odpiąć wtyczki i przejedz sie, check sie bedzie świecił ale sie nie przejmuj. Nikt ostatnio Ci coś nie grzebał ? moze ktos nie podpiął , bo rzadko sie trafia żeby dwie naraz sie zepsuły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDIC Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 carfit jutro postaram sie to sprawdzic z gory dzieki serdeczne za pomoc p.s dam znac co i jak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Mój subaru Forester s-turbo pokazał błąd P1086. Mechanik zalecił szukać czujnika i silniczka krokowego klapek w kolektorze dolotowym. Czy można zastosować używki czy trzeba szukać nowego, jakie to nr części i ile kosztuje ? Póki co auto jeździ "normalnie" tyle że ze świecącym Check Engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 W dniu 25.08.2017 o 09:55, tzd napisał: Mój subaru Forester s-turbo pokazał błąd P1086. Mechanik zalecił szukać czujnika i silniczka krokowego klapek w kolektorze dolotowym. Czy można zastosować używki czy trzeba szukać nowego, jakie to nr części i ile kosztuje ? Póki co auto jeździ "normalnie" tyle że ze świecącym Check Engine. i co to bylo w koncu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 zblokował się silniczek krokowy od tgv, wymieniony został na inny, używany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 W dniu 20.08.2018 o 23:38, tzd napisał: zblokował się silniczek krokowy od tgv, wymieniony został na inny, używany. czyli rozumiem ze jak wywali blad 1086 to nie zawsze jest czujnik TGV walniety tylko moga byc tez inne przyczyny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Masz silniczek sterujący klapkami i czujnik polożenia klapek. Ecu wysyła sygnał do silniczka o pozycji klapek i odczytuje położenie klapek z czujnika. Jeśli np sygnał zadany jest na otwarcie klapek a czujnik pokazuje zamknięte to coś jest nie tak. I tak może to być silniczek, albo czujnik, albo np wtyczka, albo coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 ok ,kumam, czy istnieje mozliwosc sprawdzenia czujnika tgv czy jest uszkodzony czy nie ?? wymontowanego ! mam dwie uzywki i wolal bym wiedziec przed zalozeniem czy one sa sprawne czy nie,i w razie czego wiem od razu ze przyczyna bledu lezy gdzies indziej ,czyli np. silniczek,oj,ciezka sprawa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 powoli krew mnie zalewa,wszytkie czujniki wymienione,a blad dalej jest ??? o co chodzi ?? gdzies tam podobno jest jakas sprezynka ?? o co chodzi ?? pomocy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się