Jump to content

km/ h -ile !!


Recommended Posts

Turbodziad parę lat temu na greckiej, pustej autostradzie - zamknięte 260km/h na liczniku. Jeszcze wówczas z VF12 - mało ciągnęła od dołu, wyżej - dużo i mocno :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jak to mój instruktor od doszkalania na moto kiedyś mi opowiadał: "kupujesz moto do nauki, jakaś XJ600 czy CB500, ale że przyspieszenie rzędu 4,5-5s do setki w nim szybko przestaje wystarczać, więc ku

Wg mnie 140 ciut za malo i nudno ale spalanie optymalne. Te 160,no max 170 to optimum dla kierowcy aby nie zasnal i szybko przejechal trase:) A co do kilometrow to 241 STI MY 16 ale byl juz strac

Jak jesteś normalny i wieziesz na pokładzie własną rodzinę wystarczy spokojnie.

Posted Images

240km/h maluchem, to musi być przeżycie z gatunku mistycznych.

 

LGT zamyka szafę na 260km/h, podobnie jak wcześniej seryjny GTek, ale to nudy na pudy w porównaniu z boncurem ;-)

Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Dla mnie największym przeżyciem było niemal "zamknięcie" licznika w motocyklu BMW R-12 (rok produkcji:1939, 750 ccm 18 KM, 3 biegi), rozpędziłem się do 115, a licznik był wyskalowany do 120km/h. Aha, tylko koło nieresorowane ... :yahoo:

Ojciec ma DKW RT-125 (125ccm) z '41 i rekord to 110 km/h (też nieresorowane tylne koło, natomiast z przodu tzw. trapez na gumowym pasku)

To były naprawdę solidnie wykonane motocykle. Mój Brat miał DKW 200SB z 1937. Konstrukcja przedniego wahacza podobna: trapez, ale ze sprężyną i amortyzatorami ciernymi. Pod koniec lat '70 musiałem odtworzyć okładziny sprzęgła (mokre). Pamiętam, że nie mogłem wyjść z podziwu w jak doskonałym stanie są koła zębate przenoszące napęd z wału korbowego na kosz sprzęgła. A z dokumentów jakie miałem wynikało, że tym motocyklem jeździł kurier Wehrmachtu pod Stalingradem, więc "dekawka" na pewno miała spory przebieg. A same okładziny sprzęgła, zgodnie z jakimś poradnikiem z lat powojennych zregenerowałem za pomocą korków od wina. 108 sztuk o odpowiedniej długości i średnicy, w trzech tarczach, i w zalewie olejowej, przenosiło napęd :)
W wsk 125 patent z sprzeglem rowniez dziala i to calkiem przyzwoicie wrecz bym powiedzial ze lepiej jak terazniejsze "oryginaly"
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

303 km/h wg GPS w  RS4 z Alexem na pokładzie :)  nawet gdzieś ma zdjecie :) 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Forkiem SF5 zamknięta szafa, można było jeszcze trochę ale się autostrada w Niemczech skończyła :)

Link to post
Share on other sites

303 km/h wg GPS w  RS4 z Alexem na pokładzie :)  nawet gdzieś ma zdjecie :)

Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h.
Link to post
Share on other sites

 

303 km/h wg GPS w  RS4 z Alexem na pokładzie :)  nawet gdzieś ma zdjecie :)

Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h.

 

tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha :) 

Link to post
Share on other sites

 

 

303 km/h wg GPS w  RS4 z Alexem na pokładzie :)  nawet gdzieś ma zdjecie :)

Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h.

 

tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha :)

 

To symboliczny przebieg, nie miał możliwości jeszcze się zasyfić...te moce które podałem to auta powyżej 100tys km, zresztą teraz czyszczenie FSI warsztaty/tunerzy ogarniają.

Link to post
Share on other sites

Kumpel ma RS4, fajne autko, brzmi z wydechem magnaflow genialnie, ale pojechał do pewnej firmy w W-wie i zmierzył moc na 330KM, po czyszczeniu wystroili mu na 430KM. A teraz to coś kombinuje z jakimś kompresorem...

Link to post
Share on other sites

Kombiak 2,0 06. Trzy osoby plus bagaż. Na oponach 205/50 220 licznikowo, 203 wg GPS. Idealnie jak w instrukcji. Dochodzi dość szybko, później trzyma kaganiec. Obroty o grubość kreski poniżej 6000/min. Przypominam, że moc maksymalna jest przy 6400. Na oponach 205/55 szafa zamknięta, wg GPS 207 km/h. Gdyby nie ogranicznik, poszedłby bez problemów ok. 220 -230 km/h. Sprawdzane kilka lat temu na 15 w DE. W pewnych godzinach zdarzały się odcinki po 10 km bez innego samochodu w obydwu kierunkach. Byłe DDR kilka lat temu wyglądało jak wyludnione.

Edited by mz56
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Jak na razie nie odczuwam potrzeby wyciskania wszystkiego z Legasa, ale mój stary Daihatsu Applause daje rade jak na auto z 1990r.

post-23533-0-67100600-1465229454.jpg

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Triumph Thunderbird Storm, 1700 ccm, S7, przez chwilę licznikowe 200km/h. Ale to ma niewiele wspólnego z przyjemną jazdą.

VW B6, 2.0TDI, 170KM. Po wizycie w Vtech chip. Wóczas z 4 osobami na autobahn licznikowe 245 km/h

Volvo S80,D5, przed i po polestar. 230 km/h

FXT, licznikowe 230 km/h

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Race Logic pokażał 327km/h. Temp ok 10 C. To ważne, bo samo przyspieszanie było wyzwaniem. Wciśnięcie gazu przy 130 i koła mieliły niemiłosiernie.

Auto gt500. Wyplute ok 800KM. Dyfer 3.55

 

P.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

a moje (fabia i legwan) nie chcą więcej jak 180 jezdzic -190 a potem to już bujanie do 200 :( ja chce cos pod 300... i tak jezdze caly czas z kierunkiem na lewo ;) 

Ale powiem wam dojazd 30 km pod warszawę do Nadarzyna to chwila moment dzięki tym obwodnicom, a jak skończą katowicką mmmm oj to będzie trzeba kupić cos

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

a, co mi tam - też napiszę... :P

 

...fajerem, to ponad czysta - nie wiadomo ile, bo tachometer zatrzymuje się na magicznej cyfrze 299 zgodnie z ustaleniami "wielkiej czwórki" i ani ciula dalej, ale obrotomierz rośnie... :yahoo:

 

BRZ niestety ponad 2,3 nie pójdzie - prosiłem, błagałem, w dupie mnie ma. Może chodzi o to, że nie chcę suce kompresora dołożyć i focha ma - OK, kij jej w zawory dolotowe, póki co musi się zadowolić tym, co fabryka dała. Tak więc licznikowe 234, wg GPS 2,3 - niech będzie.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...