Fala 1744 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Turbodziad parę lat temu na greckiej, pustej autostradzie - zamknięte 260km/h na liczniku. Jeszcze wówczas z VF12 - mało ciągnęła od dołu, wyżej - dużo i mocno Link to post Share on other sites
Bosman 371 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 240km/h maluchem, to musi być przeżycie z gatunku mistycznych. LGT zamyka szafę na 260km/h, podobnie jak wcześniej seryjny GTek, ale to nudy na pudy w porównaniu z boncurem ;-) Link to post Share on other sites
Czlapus 69 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Dla mnie największym przeżyciem było niemal "zamknięcie" licznika w motocyklu BMW R-12 (rok produkcji:1939, 750 ccm 18 KM, 3 biegi), rozpędziłem się do 115, a licznik był wyskalowany do 120km/h. Aha, tylko koło nieresorowane ... Ojciec ma DKW RT-125 (125ccm) z '41 i rekord to 110 km/h (też nieresorowane tylne koło, natomiast z przodu tzw. trapez na gumowym pasku) To były naprawdę solidnie wykonane motocykle. Mój Brat miał DKW 200SB z 1937. Konstrukcja przedniego wahacza podobna: trapez, ale ze sprężyną i amortyzatorami ciernymi. Pod koniec lat '70 musiałem odtworzyć okładziny sprzęgła (mokre). Pamiętam, że nie mogłem wyjść z podziwu w jak doskonałym stanie są koła zębate przenoszące napęd z wału korbowego na kosz sprzęgła. A z dokumentów jakie miałem wynikało, że tym motocyklem jeździł kurier Wehrmachtu pod Stalingradem, więc "dekawka" na pewno miała spory przebieg. A same okładziny sprzęgła, zgodnie z jakimś poradnikiem z lat powojennych zregenerowałem za pomocą korków od wina. 108 sztuk o odpowiedniej długości i średnicy, w trzech tarczach, i w zalewie olejowej, przenosiło napęd W wsk 125 patent z sprzeglem rowniez dziala i to calkiem przyzwoicie wrecz bym powiedzial ze lepiej jak terazniejsze "oryginaly" 1 Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie 1 Link to post Share on other sites
skwaro 3699 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Forkiem SF5 zamknięta szafa, można było jeszcze trochę ale się autostrada w Niemczech skończyła Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. Link to post Share on other sites
ursusraketa 191 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 210 seryjnym wrx Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha To symboliczny przebieg, nie miał możliwości jeszcze się zasyfić...te moce które podałem to auta powyżej 100tys km, zresztą teraz czyszczenie FSI warsztaty/tunerzy ogarniają. Link to post Share on other sites
Dottoree 283 Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Kumpel ma RS4, fajne autko, brzmi z wydechem magnaflow genialnie, ale pojechał do pewnej firmy w W-wie i zmierzył moc na 330KM, po czyszczeniu wystroili mu na 430KM. A teraz to coś kombinuje z jakimś kompresorem... Link to post Share on other sites
mz56 186 Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 (edited) Kombiak 2,0 06. Trzy osoby plus bagaż. Na oponach 205/50 220 licznikowo, 203 wg GPS. Idealnie jak w instrukcji. Dochodzi dość szybko, później trzyma kaganiec. Obroty o grubość kreski poniżej 6000/min. Przypominam, że moc maksymalna jest przy 6400. Na oponach 205/55 szafa zamknięta, wg GPS 207 km/h. Gdyby nie ogranicznik, poszedłby bez problemów ok. 220 -230 km/h. Sprawdzane kilka lat temu na 15 w DE. W pewnych godzinach zdarzały się odcinki po 10 km bez innego samochodu w obydwu kierunkach. Byłe DDR kilka lat temu wyglądało jak wyludnione. Edited June 6, 2016 by mz56 1 Link to post Share on other sites
DETT 790 Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Jak na razie nie odczuwam potrzeby wyciskania wszystkiego z Legasa, ale mój stary Daihatsu Applause daje rade jak na auto z 1990r. 3 Link to post Share on other sites
MKK 246 Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Triumph Thunderbird Storm, 1700 ccm, S7, przez chwilę licznikowe 200km/h. Ale to ma niewiele wspólnego z przyjemną jazdą. VW B6, 2.0TDI, 170KM. Po wizycie w Vtech chip. Wóczas z 4 osobami na autobahn licznikowe 245 km/h Volvo S80,D5, przed i po polestar. 230 km/h FXT, licznikowe 230 km/h 1 Link to post Share on other sites
DrAST 15 Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Race Logic pokażał 327km/h. Temp ok 10 C. To ważne, bo samo przyspieszanie było wyzwaniem. Wciśnięcie gazu przy 130 i koła mieliły niemiłosiernie. Auto gt500. Wyplute ok 800KM. Dyfer 3.55 P. 1 Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 200km/h cirka - i przez to minąłem rozjazd na Warszawę (obwodnica Lublina) Link to post Share on other sites
raveout 209 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 F 2.0X SG'03 190km/h 1 Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Dnia 9/8/2017 o 11:42, euyot napisał: 200km/h cirka - i przez to minąłem rozjazd na Warszawę (obwodnica Lublina) rozsadnie... Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 (edited) Oi. Kilka kilometrow naddalem. Edited September 13, 2017 by euyot Link to post Share on other sites
Karol Maciejewski 3 Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 licznikowe 248km/h honda type R fn2 Link to post Share on other sites
Guest Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 A45 AMG - dzisiaj 50 km/h - korki były na niemieckiej autostradzie - ile fabryka pozwoliła, czyli 250 km/h Link to post Share on other sites
niebieskiultras 2909 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Clio ph3 1.2 75km 185km/h a odczucia jakby silnik chciał wyskoczyć z budy i wrażenia jakbym jechał z 300 km/h Link to post Share on other sites
Guest Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 W dniu 13.09.2017 o 13:34, Karol Maciejewski napisał: licznikowe 248km/h honda type R fn2 ja EP3 frank na GPS 267 Link to post Share on other sites
MateuszWwa 119 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 a moje (fabia i legwan) nie chcą więcej jak 180 jezdzic -190 a potem to już bujanie do 200 ja chce cos pod 300... i tak jezdze caly czas z kierunkiem na lewo Ale powiem wam dojazd 30 km pod warszawę do Nadarzyna to chwila moment dzięki tym obwodnicom, a jak skończą katowicką mmmm oj to będzie trzeba kupić cos 1 Link to post Share on other sites
Achitofel Gilonita 35 Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 hayabusa - 299 km/h fxt - 240km/h 2 Link to post Share on other sites
outsider 57 Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 a, co mi tam - też napiszę... ...fajerem, to ponad czysta - nie wiadomo ile, bo tachometer zatrzymuje się na magicznej cyfrze 299 zgodnie z ustaleniami "wielkiej czwórki" i ani ciula dalej, ale obrotomierz rośnie... BRZ niestety ponad 2,3 nie pójdzie - prosiłem, błagałem, w dupie mnie ma. Może chodzi o to, że nie chcę suce kompresora dołożyć i focha ma - OK, kij jej w zawory dolotowe, póki co musi się zadowolić tym, co fabryka dała. Tak więc licznikowe 234, wg GPS 2,3 - niech będzie. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now