Fala Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Turbodziad parę lat temu na greckiej, pustej autostradzie - zamknięte 260km/h na liczniku. Jeszcze wówczas z VF12 - mało ciągnęła od dołu, wyżej - dużo i mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 240km/h maluchem, to musi być przeżycie z gatunku mistycznych. LGT zamyka szafę na 260km/h, podobnie jak wcześniej seryjny GTek, ale to nudy na pudy w porównaniu z boncurem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Dla mnie największym przeżyciem było niemal "zamknięcie" licznika w motocyklu BMW R-12 (rok produkcji:1939, 750 ccm 18 KM, 3 biegi), rozpędziłem się do 115, a licznik był wyskalowany do 120km/h. Aha, tylko koło nieresorowane ... Ojciec ma DKW RT-125 (125ccm) z '41 i rekord to 110 km/h (też nieresorowane tylne koło, natomiast z przodu tzw. trapez na gumowym pasku) To były naprawdę solidnie wykonane motocykle. Mój Brat miał DKW 200SB z 1937. Konstrukcja przedniego wahacza podobna: trapez, ale ze sprężyną i amortyzatorami ciernymi. Pod koniec lat '70 musiałem odtworzyć okładziny sprzęgła (mokre). Pamiętam, że nie mogłem wyjść z podziwu w jak doskonałym stanie są koła zębate przenoszące napęd z wału korbowego na kosz sprzęgła. A z dokumentów jakie miałem wynikało, że tym motocyklem jeździł kurier Wehrmachtu pod Stalingradem, więc "dekawka" na pewno miała spory przebieg. A same okładziny sprzęgła, zgodnie z jakimś poradnikiem z lat powojennych zregenerowałem za pomocą korków od wina. 108 sztuk o odpowiedniej długości i średnicy, w trzech tarczach, i w zalewie olejowej, przenosiło napęd W wsk 125 patent z sprzeglem rowniez dziala i to calkiem przyzwoicie wrecz bym powiedzial ze lepiej jak terazniejsze "oryginaly" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Forkiem SF5 zamknięta szafa, można było jeszcze trochę ale się autostrada w Niemczech skończyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 210 seryjnym wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 303 km/h wg GPS w RS4 z Alexem na pokładzie nawet gdzieś ma zdjecie Byłym twoim jak sądzę, więc 4.2 FSI...czyli jednak serie musiał trzymać, bo zazwyczaj maja trochę ponad 300KM (rekordzistę widziałem 270KM) to trochę mało na 300km/h. tak , byłym moim , sorry ale mój trzymał serie , miał niewielki przebieg , 20 tys. ? coś koło tego. Mam gdzieś wykres jego że miał 418 KM na Maha To symboliczny przebieg, nie miał możliwości jeszcze się zasyfić...te moce które podałem to auta powyżej 100tys km, zresztą teraz czyszczenie FSI warsztaty/tunerzy ogarniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Kumpel ma RS4, fajne autko, brzmi z wydechem magnaflow genialnie, ale pojechał do pewnej firmy w W-wie i zmierzył moc na 330KM, po czyszczeniu wystroili mu na 430KM. A teraz to coś kombinuje z jakimś kompresorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Kombiak 2,0 06. Trzy osoby plus bagaż. Na oponach 205/50 220 licznikowo, 203 wg GPS. Idealnie jak w instrukcji. Dochodzi dość szybko, później trzyma kaganiec. Obroty o grubość kreski poniżej 6000/min. Przypominam, że moc maksymalna jest przy 6400. Na oponach 205/55 szafa zamknięta, wg GPS 207 km/h. Gdyby nie ogranicznik, poszedłby bez problemów ok. 220 -230 km/h. Sprawdzane kilka lat temu na 15 w DE. W pewnych godzinach zdarzały się odcinki po 10 km bez innego samochodu w obydwu kierunkach. Byłe DDR kilka lat temu wyglądało jak wyludnione. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez mz56 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jak na razie nie odczuwam potrzeby wyciskania wszystkiego z Legasa, ale mój stary Daihatsu Applause daje rade jak na auto z 1990r. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Triumph Thunderbird Storm, 1700 ccm, S7, przez chwilę licznikowe 200km/h. Ale to ma niewiele wspólnego z przyjemną jazdą. VW B6, 2.0TDI, 170KM. Po wizycie w Vtech chip. Wóczas z 4 osobami na autobahn licznikowe 245 km/h Volvo S80,D5, przed i po polestar. 230 km/h FXT, licznikowe 230 km/h 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Race Logic pokażał 327km/h. Temp ok 10 C. To ważne, bo samo przyspieszanie było wyzwaniem. Wciśnięcie gazu przy 130 i koła mieliły niemiłosiernie. Auto gt500. Wyplute ok 800KM. Dyfer 3.55 P. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 200km/h cirka - i przez to minąłem rozjazd na Warszawę (obwodnica Lublina) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 F 2.0X SG'03 190km/h 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Dnia 9/8/2017 o 11:42, euyot napisał: 200km/h cirka - i przez to minąłem rozjazd na Warszawę (obwodnica Lublina) rozsadnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 (edytowane) Oi. Kilka kilometrow naddalem. Edytowane 13 Września 2017 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 licznikowe 248km/h honda type R fn2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 A45 AMG - dzisiaj 50 km/h - korki były na niemieckiej autostradzie - ile fabryka pozwoliła, czyli 250 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Clio ph3 1.2 75km 185km/h a odczucia jakby silnik chciał wyskoczyć z budy i wrażenia jakbym jechał z 300 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 W dniu 13.09.2017 o 13:34, Karol Maciejewski napisał: licznikowe 248km/h honda type R fn2 ja EP3 frank na GPS 267 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 a moje (fabia i legwan) nie chcą więcej jak 180 jezdzic -190 a potem to już bujanie do 200 ja chce cos pod 300... i tak jezdze caly czas z kierunkiem na lewo Ale powiem wam dojazd 30 km pod warszawę do Nadarzyna to chwila moment dzięki tym obwodnicom, a jak skończą katowicką mmmm oj to będzie trzeba kupić cos 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 hayabusa - 299 km/h fxt - 240km/h 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 a, co mi tam - też napiszę... ...fajerem, to ponad czysta - nie wiadomo ile, bo tachometer zatrzymuje się na magicznej cyfrze 299 zgodnie z ustaleniami "wielkiej czwórki" i ani ciula dalej, ale obrotomierz rośnie... BRZ niestety ponad 2,3 nie pójdzie - prosiłem, błagałem, w dupie mnie ma. Może chodzi o to, że nie chcę suce kompresora dołożyć i focha ma - OK, kij jej w zawory dolotowe, póki co musi się zadowolić tym, co fabryka dała. Tak więc licznikowe 234, wg GPS 2,3 - niech będzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się