Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

To czemu nie szukaliście nieszczelności ? ten model kompresora w foresterach bardzo wrażliwy na ubytki czynnika a wraz z nim oleju. A ilość ponad 60 gram świadczy o nieszczelności układu. A wraz z czynnikiem podaliście z 25 ml oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ipsx82 napisał:

To czemu nie szukaliście nieszczelności ? ten model kompresora w foresterach bardzo wrażliwy na ubytki czynnika a wraz z nim oleju. A ilość ponad 60 gram świadczy o nieszczelności układu. A wraz z czynnikiem podaliście z 25 ml oleju ?

20g oleju. Przyjechałem, zostawiłem auto, poszedłem robić swoje po czym wziąłem auto. Hmmm. Półtora roku temu miałem wyciągany kompresor, żeby wyregulować sprzęgło. Od tamtego czasu do teraz wyszedł ubytek 260g. Może tam jest jakaś nieszczelność. I tak będę mógł pogadać z gościem najwcześniej w poniedziałek. Poza tym masa innych rzeczy na głowie. Wystarczy, że jeszcze na koniec dnia wyszła mi sprawa z tym alternatorem i akumulatorem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre i tyle że oleju dodał ale powinien fachowiec poszukać nieszczelności bo w tym momencie złamał ustawę o ochronie środowiska i na dzień dobry kara 4000 zł za to. 

A w subaru najczęściej spierdziela z portów serwisowych.

Edytowane przez ipsx82
  • Facepalm 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, ipsx82 napisał:

Dobre i tyle że oleju dodał ale powinien fachowiec poszukać nieszczelności bo w tym momencie złamał ustawę o ochronie środowiska i na dzień dobry kara 4000 zł za to. 

A w subaru najczęściej spierdziela z portów serwisowych.

Może wcześniej było nie dokręcone i teraz dokręcił? Żeby tylko żyć takimi problemami :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

Może wcześniej było nie dokręcone i teraz dokręcił? Żeby tylko żyć takimi problemami :upside-down-face_1f643-small:

Te zaworki w portach serwisowych potrafią się zacinać i podczas serwisu rzetelny serwisant wymienia na nowe bo koszt śmieszny a problemów robią od groma gdy uszkodzą się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, 555marcin napisał:

 

To akurat fabryczne Forkowe błotniki :)

Nie wiem co Cię oburzyło ale nie ja wymyśliłem te przepisy  i na szkoleniach dla warsztatów powtarzam jak mantrę co i jak robić by tych kar nie dostać. A obecnie nasze Państwo szuka kasy gdzie się da i są zmożone kontrole  firm naprawiających klimatyzację samochodową. Powodem są  kary które zaczynają się od 3000 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ipsx82 napisał:

Nie wiem co Cię oburzyło ale nie ja wymyśliłem te przepisy  i na szkoleniach dla warsztatów powtarzam jak mantrę co i jak robić by tych kar nie dostać. A obecnie nasze Państwo szuka kasy gdzie się da i są zmożone kontrole  firm naprawiających klimatyzację samochodową. Powodem są  kary które zaczynają się od 3000 zł

 

 

Na pewno nie forkowe błotniki :) 

Ale jeśli mówisz o reakcji na Twój post, to "Facepalm" nie wyraża oburzenia. To reakcja na absurdalny przepis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza dokładnym wysprzątaniem syfu nagromadzonego w aucie po całej zimie niesprzątania zabrałem się za zgnity stelaż foteli przy śrubach.

 

DSC_0557.thumb.JPG.9c07ab30f0b94cf7289504e5242447a3.JPG

DSC_0558.thumb.JPG.c281d0fd369bbe76d9d058550fadd2e8.JPG

DSC_0560.thumb.JPG.a390b5643f805155ce5c5af16515f061.JPG

 

Wygląda całkiem średnio ale na pewno wiele lepiej niż zardzewiałe gówno. Będę jeszcze poprawiał ale już prawdopodobnie bez wyciągania fotela a szkoda bo ile miejsca na nogi się zrobiło, no i wiadomo masa wrogiem przyśpieszenia.

DSC_0555.thumb.JPG.4e8635c6d3fab9ded51a5fbe9d87f178.JPG

 

Przy okazji znalazłem easter egga :lol:

Nie wyglądał on jednak zbyt zachęcająco <_<

DSC_0554.thumb.JPG.848008de033cd6804aba438501837494.JPG

  • Haha 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miała być zmiana laczków w niebieskim świniaku na letnie, a tu okazało się że prowadnice przednich hamulców stoją dęba, do tego wyciek płynu z lewego zacisku. No i z chwili roboty zrobiło się całe popołudnie grzebania... Więc po kolei, demontaż, czyszczenie i smarowanie prowadnic, regeneracja lewego zacisku (tłoczki aut, czyszczenie, smarowanie i wymiana wszystkich gumek), montaż i odpowietrzanie. Na koniec szybkie mycie bo świniak ostatnio się strasznie ufajdał...no i letni felunek oczywiście wpadł.

IMG_20220430_133223.jpg

IMG_20220430_141615.jpg

IMG_20220430_154406.jpg

IMG_20220430_185341.jpg

IMG_20220430_185809.jpg

IMG_20220430_190738.jpg

IMG_20220430_191415.jpg

Edytowane przez Artman84
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na spokojnie zrobione lakierowanie ramki coby do radia pasowało bardziej, Ori zostawione na powrót do serii w razie W

Zawsze mi się podobało mieć przeciwmgłowe światło na środku na dole i dzisiaj kocica mi pomogła z montażem 983d9811836f7e5ba3ab0ebf7e2ac6fd.jpg44db4127d432578641adca81170fabf6.jpgc3948c851a4a3c1df96814907458d602.jpg

Wysłane z mojego M2010J19SY przy użyciu Tapatalka

  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, aplam13 napisał:

Dzisiaj na spokojnie zrobione lakierowanie ramki coby do radia pasowało bardziej, Ori zostawione na powrót do serii w razie Wemoji846.png

Zawsze mi się podobało mieć przeciwmgłowe światło na środku na dole i dzisiaj kocica mi pomogła z montażem emoji106.pngemoji6.png983d9811836f7e5ba3ab0ebf7e2ac6fd.jpg44db4127d432578641adca81170fabf6.jpgc3948c851a4a3c1df96814907458d602.jpg

Wysłane z mojego M2010J19SY przy użyciu Tapatalka
 

A hak gdzie teraz zamontujesz? :OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2022 o 18:23, Neutrino33 napisał:

Profi podejście!

Lepiej pomęczyć  się  20 min dłużej  niż  później  wkkkkk na bicie podczas hamowania.

 

Zrobiłem  dziś  trasę  po 50 km w obie strony. Zero bicia i ściągania  podczas hamowania. Felgi normalnie ciepłe, przednie troszke bardziej od tylnych ( w tylnych zaciskach przesmarowałem prowadnice, bo te dolne z gumką  ledwo ledwo) i nie piszczy przy delikatnym hamowaniu.

Edytowane przez ipsx82
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na spokojnie zrobione lakierowanie ramki coby do radia pasowało bardziej, Ori zostawione na powrót do serii w razie W

Zawsze mi się podobało mieć przeciwmgłowe światło na środku na dole i dzisiaj kocica mi pomogła z montażem 983d9811836f7e5ba3ab0ebf7e2ac6fd.jpg44db4127d432578641adca81170fabf6.jpgc3948c851a4a3c1df96814907458d602.jpg

Wysłane z mojego M2010J19SY przy użyciu Tapatalka



to jeszcze pomalowac ten element wokolo symboli biegow. sam tak kiedys zrobilem w obk i bylo slicznie :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...