Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Vercy napisał:

Zdecydowałem sprzedać jeepa i kupić znowu subaraka.

 

Będzie obk lub legaś.

 

To wasza, kurła, wina.

I słusznie, bo na co Ci jeździsz takim V8, z mostami, blokadami itd. skoro lepiej mieć coś co faktycznie będzie Cię cieszyć:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwi 4ester napisał:

I słusznie, bo na co Ci jeździsz takim V8, z mostami, blokadami itd. skoro lepiej mieć coś co faktycznie będzie Cię cieszyć:thumbup:

Jazda taka, że w zakrętach trybuny muszą dopingować, bo kurła wielką krowa nie chce skręcać, a w terenie masz wrażenie że wypadną ci jelita przez uszy od wstrząsów; 

 

In plus można orać asfalt i nawet nie poczuje. Jak idzie pod górkę w 30cm błotku to nawet nie czuć uślizgu. No i można zrobić pół miliona km i zero problemów z silnikiem.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Vercy napisał:

In plus można orać asfalt i nawet nie poczuje. Jak idzie pod górkę w 30cm błotku to nawet nie czuć uślizgu. No i można zrobić pół miliona km i zero problemów z silnikiem.

Oj tam detale:P jak w Subaraku z wiatrakiem zrobi się blacharkę i UPG to też problemów już nie ma:biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Poka tego Dżipa :D 

 

4 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

Oj tam detale:P jak w Subaraku z wiatrakiem zrobi się blacharkę i UPG to też problemów już nie ma:biglol:

A potem panewka robi puk a co się dzieje z elektryką nikt nie wie, nawet egzorcysta

IMG_20210315_124556302~2.jpg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
dużo z tym roboty? Chyba też mnie to czeka.
Zdejmujesz boczek. Jeden wkręt pod rączka do otwierania. Dwa wkręty pod rączka od zamykania.

Szarpiesz delikatnie boczek od dołu podważasz ręką na około.
Odpinasz wtyczkę od sterowania szybą.
Dwie linki od otwierania i ryglowania.
Odkręcasz zamek 3 śruby. Odpinasz wtyczkę od zamka.
Zdejmujesz plastikową osłonę zamka, trzyma się w trzech miejscach.
Odkręcasz stary silniczek jedna śrubka M4 na krzyżak.

I tu zaczyna się ciekawszy etap.
Dobrym szerokim śrubokrętem podważasz górna część osłony silniczka. Zapierając się za zgrubienie od wtyczki, idzie sprawnie choć jest mocno sklejone - zgrzane.
W nowym tak samo. Zmieniasz silniczki el. Ja zmieniłem tez zębatkę z silniczka z nowej na Ori, bo oryginalna wyglądała że jest zrobiona z twardszego materiału.
Smaru było dosyć.
Odtłuszczasz krawędzie styku, ja skleiłem cyjanopanem trzyma się lux.
Montaż odwrotny.
Mi zeszło nie całe 30 minut.
Zamek kupiłem z Accord'a za - Edit : 29,40
  • Super! 1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No to jest właśnie najśmieszniejsze, nie wiem co z tym zrobić i ewentualnie po dziurze po nim. Zawsze może robić za wzmacniacz ma wejście AUX default_smile.png
W miejsca po przyciskach wpadnie USB do ładowania.
A nie ma jakiego schowka z klapka 1 din. Ten od SG nie podszedłby ?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma jakiego schowka z klapka 1 din. Ten od SG nie podszedłby ?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Są, różne kieszenie. Nawet widziałem z szufladką a inny z cupholder'em. Rozwiązań jest pełno. Kosztuje to po 20-40 PLN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ewemarkam napisał:

Byłem klimę dobić :)
Brakowało 165g.

Klimy się nie dobija, czy dopompowujesz koła jak brakuje powietrza ? Trzeba znaleźć nieszczelność i usunąć. Klima służy do chłodzenia, nie do dobijania :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ipsx82 napisał:
Klimy się nie dobija, czy dopompowujesz koła jak brakuje powietrza ? Trzeba znaleźć nieszczelność i usunąć. Klima służy do chłodzenia, nie do dobijania 

Niby tak. Ale co rok ileś tam czynnika może uciec. W zeszłym roku nie sprawdzałem. 2 lata temu (pierwszy raz od zakupu) jak miałem problemy z nia to było 500 gram więc poleciłem zostawić ile jest. Więc w ciągu dwóch lat ubyło 65g (wczoraj mechanik odciągnął 435g). I wczoraj zostało uzupełnione do 600. Więc taki ubytek czynnika akceptuję. Jakbym miał 100-200 gram to faktycznie bym szukał wycieku. Więc taka cała historia. Ale masz 100% racji, jak jest wyciek to trzeba szukać a nie po prostu uzupełniać.

Być może coś uciekło podczas manewrów parownikiem gdy wymieniałem nagrzewnice ostatnio. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ipsx82 napisał:

Klimy się nie dobija, czy dopompowujesz koła jak brakuje powietrza ? Trzeba znaleźć nieszczelność i usunąć. Klima służy do chłodzenia, nie do dobijania :P

Nie chcę kłócić się z żelazną logiką tutaj, ale wydaje mi się, że nawet w serwisówce jest napisane aby przed dłuższą podróżą sprawdzić ciśnienie w oponach i dopompować w razie czego. To, że po roku jazdy powietrza w oponie jest troszkę mniej nie oznacza, że opona jest dziurawa... Zresztą, jak przekładam koła z zimowych na letnie i odwrotnie zawsze znajdzie się jakieś, któremu ciśnienie należy wyrównać i później przez cały sezon jest już ok. Więc nie uważam, że moje opony są uszkodzone. ;) 

  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...