Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Zamontowałem świeczki Narva H4 LED.

Wrażenia bardzo pozytywne, barwa zimna biała (mi odpowiada). Fajnie doświetlają pobocza. Foty mogą w pełni nie oddawać barwy bo teraz o 4:30 nad ranem już jest jasno. Ja jestem zadowolony z zakupu. Nie pamiętam jakie żarówki są w halogenach?, Ale jak będą takie Narva LED to też kupię do halogenów :D

 

 

20210506_180655.jpg

 

20210506_180700.jpg

 

20210506_181309.jpg

 

20210507_043023.jpg

 

20210507_043614.jpg

 

20210507_043636.jpg

 

20210507_043659.jpg

 

20210507_043715.jpg

 

20210507_044207.jpg

 

20210507_044224.jpg

 

20210507_044402.jpg

Edytowane przez yaroz
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypoleruj klosze, bo masz poblaski które mogą oślepiać. Sam jestem zwolennikiem LED, ale reflektor musi być doprowadzony do idealnego stanu...

20210425_145351_HDR1.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wrzucić coś co się zrobiło i uważa się to za fajne. A tu fala krytyki :) no ale niestety, te LEDy nie świecą jak powinny. Jeśli już takie wkładać to do soczewek. Sąsiad, a właściwie jego małżonka na w Fiacie 500 LEDy na mijania. Niby ładnie odcina, są dobrze ustawione ale i tak oślepiają. Nie będzie to nigdy dobry zamiennik żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, ewemarkam napisał:

A tu fala krytyki :) no ale niestety, te LEDy nie świecą jak powinny.

Na razie jeszcze nikt nie mrugał, a krytyka zawsze będzie ;) Może to rzeczywiście kwestia klosza bo na zwykłych żarówkch była podobna linia odcięcia. Muszę je odświeżyć.

O co do kwestii oślepiania LED'ów to ostatnio mijałem się z jakimś autem, który miał fabryczne LED to po minięciu się z nim myślałem czy by się na chwilę nie zatrzymać, żeby oczy złapały ostrość;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze nikt nie mrugał, a krytyka zawsze będzie  Może to rzeczywiście kwestia klosza bo na zwykłych żarówkch była podobna linia odcięcia. Muszę je odświeżyć.
O co do kwestii oślepiania LED'ów to ostatnio mijałem się z jakimś autem, który miał fabryczne LED to po minięciu się z nim myślałem czy by się na chwilę nie zatrzymać, żeby oczy złapały ostrość
Ja takie odczucia mam jak jedzie za mną jakieś świeże BMW. Montują tam jakieś światła ksenonowe plus LEDy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ewemarkam napisał:
18 minut temu, yaroz napisał:
Na razie jeszcze nikt nie mrugał, a krytyka zawsze będzie emoji6.png Może to rzeczywiście kwestia klosza bo na zwykłych żarówkch była podobna linia odcięcia. Muszę je odświeżyć.
O co do kwestii oślepiania LED'ów to ostatnio mijałem się z jakimś autem, który miał fabryczne LED to po minięciu się z nim myślałem czy by się na chwilę nie zatrzymać, żeby oczy złapały ostrośćemoji6.png

Ja takie odczucia mam jak jedzie za mną jakieś świeże BMW. Montują tam jakieś światła ksenonowe plus LEDy.

Najbardziej dyskusyjne to są światła matrycowe, bo niby odcinają pole, którego ma nie oświetlać, ale jak jadę ciężarówką, to jakby nie działało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, ewemarkam napisał:
49 minut temu, yaroz napisał:
Na razie jeszcze nikt nie mrugał, a krytyka zawsze będzie emoji6.png Może to rzeczywiście kwestia klosza bo na zwykłych żarówkch była podobna linia odcięcia. Muszę je odświeżyć.
O co do kwestii oślepiania LED'ów to ostatnio mijałem się z jakimś autem, który miał fabryczne LED to po minięciu się z nim myślałem czy by się na chwilę nie zatrzymać, żeby oczy złapały ostrośćemoji6.png

Ja takie odczucia mam jak jedzie za mną jakieś świeże BMW. Montują tam jakieś światła ksenonowe plus LEDy.

może mówisz o laserowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, yaroz napisał:

Zamontowałem świeczki Narva H4 LED.

Jak napisali wyżej, klosze trzeba przepolerować.

Takie same Narvy zamontowałem z tydzień temu w busie, nigdy wcześniej nie montowałem takich wynalazków.

W podziemnym ciemnym garażu założyliśmy jakieś syfiaste chińskie ledy które świeciły wszędzie tylko nie na ścianę, nie dało się stać przed autem, była tak mocna poświata.:facepalm:

Po założeniu ledów Narvy elegancko rysują na ścianie, stojąc przed autem nie oślepiają i spokojnie można patrzeć na światła, w zasadzie jak ze zwykłymi żarówkami H4 tylko jaśniej.;)

Trochę zweryfikowało to mój pogląd na ledy, byłem zagorzałym przeciwnikiem, ale jednak technika idzie do przodu i jest lepiej.

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ewemarkam napisał:

Nie będzie to nigdy dobry zamiennik żarówki.

U mnie w okolicy widzę sporo aut na retrofitach, i jeżeli jest to zrobione z głową, to nie oślepiają. Najgorzej minąć się z jakimś nowym audi albo bmw, ale się czepiam, bo one przecież mają homologację... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w okolicy widzę sporo aut na retrofitach, i jeżeli jest to zrobione z głową, to nie oślepiają. Najgorzej minąć się z jakimś nowym audi albo bmw, ale się czepiam, bo one przecież mają homologację... 
Miałem u Siebie retrofity ale z soczewką. Gdyby nie to że przyoszczędziłem na źródle światła pewnie dalej bym jeździł. Ale też przeważył wygląd. Z seryjną Lampą forek wygląda lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, yaroz said:

Zamontowałem świeczki Narva H4 LED.

Wrażenia bardzo pozytywne, barwa zimna biała (mi odpowiada). Fajnie doświetlają pobocza. Foty mogą w pełni nie oddawać barwy bo teraz o 4:30 nad ranem już jest jasno. Ja jestem zadowolony z zakupu. Nie pamiętam jakie żarówki są w halogenach?, Ale jak będą takie Narva LED to też kupię do halogenów :D

 

 

20210506_180700.jpg

 

Nie wchodzą P&P? Coś tam widzę z kabelkami trzeba było kombinować?

Pytam bo nawet w ręku takiego retrofita nie miałem i ciekawy jestem ile roboty z zainstalowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ledy h4, można wsadzić do starej lampy ( szkło ) czy nie za bardzo ? 
Możesz. Ale trzeba szukać takich które są jak najbardziej cienkie. Bo generalnie aby to dobrze swiecilo dioda musi być geometrycznie w tym samym miejscu co żarnik żarówki :)
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Neutrino33 napisał:

Nie wchodzą P&P? Coś tam widzę z kabelkami trzeba było kombinować?

Pytam bo nawet w ręku takiego retrofita nie miałem i ciekawy jestem ile roboty z zainstalowaniem.

Nic nie trzeba przerabiać, wszystko P&P, kabelki kombinowane bo wcześniej mi się popaliły plastikowe wtyczki i kupiłem "ceramikę" made in China :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2021 o 18:39, Artman84 napisał:

Wyczyściłem przepustnicę i odtjuningowałem czerwonego po poprzednim właścicielu (jakoś nie przemawiał do mnie ten stożek i umiejscowienie czujnika temperatury powietrza zasysanego po za dolotem). Wpadła oczywiście nowa uszczelka przepustnicy. Wszystko poskładane, jazda testowa zaliczona :superhero:

IMG_20210503_124432.jpg

IMG_20210503_133734_BURST1.jpg

IMG_20210503_121242.jpg

IMG_20210503_154133.jpg

Jakie odczucia po powrocie do oem dolotu? I wyczyszczeniu przepustnicy? 

Chociaż ten dolot to faktycznie tak na sztukę trochę był 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale nie zamierzam przeprowadzać aż tak szerokich modyfikacji  
Ale mam gotowiec z soczewką wsadzona, instalacja plug and play. Nic nie rzeźbisz, wsadzisz lampy, podpinasz fabryczne kostki i gra. Wtyczka tak że wpiansz w gniazdo po żarówce H4.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Danko napisał:

Jakie odczucia po powrocie do oem dolotu? I wyczyszczeniu przepustnicy? 

Chociaż ten dolot to faktycznie tak na sztukę trochę był 

Wiadomo, że to tylko wolnossak w automacie i żaden stożek demona prędkości z niego nie zarobi ale jednak jakaś odczuwalna różnica jest Auto zrobiło się trochę bardziej "mułowate" niż przed wymianą. Co do przepustnicy, zdarzało się, że obroty leciały za nisko, teraz trzymają się równo. Niestety problem dziwnego dławienia po rozgrzaniu pozostał :(

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że to tylko wolnossak w automacie i żaden stożek demona prędkości z niego nie zarobi ale jednak jakaś odczuwalna różnica jest Auto zrobiło się trochę bardziej "mułowate" niż przed wymianą. Co do przepustnicy, zdarzało się, że obroty leciały za nisko, teraz trzymają się równo. Niestety problem dziwnego dławienia po rozgrzaniu pozostał 
 
 
Ćwiczyłeś z tym czujnikiem spalania stukowego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ewemarkam napisał:

Ćwiczyłeś z tym czujnikiem spalania stukowego?

A jakie masz objawy? U mnie podwieszony i owinięty, oraz pociągnięty kabelek do masy. Miałem objawy, że strach było ruszać ze skrzyżowań bo takiego muła łapał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...