Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie magla , łożysk i tulei musiałem zrobić zbieżność i tył wyszedł książkowo idealnie 3 x 0.00 (nowe śruby kątowe) z przodu prawie idealnie  (mieści się w dopuszczalnych normach). Po tych transplantacjach i nastawianiu kół inne auto , nie do poznania na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez odebrałem z przeglądu. Olej, filtry, montaż czujnika temp oleju. Jak zwykle super obsługa.
A w sobotni wieczór zacząłem wiosenne porządki od czyszczenia skór...

d22b4d2acaa9f40577fbbfd02e880e0e.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mike-m napisał:

Ja tez odebrałem z przeglądu. Olej, filtry, montaż czujnika temp oleju. Jak zwykle super obsługa.
A w sobotni wieczór zacząłem wiosenne porządki od czyszczenia skór...

d22b4d2acaa9f40577fbbfd02e880e0e.jpg

 

Żywcem czyściłeś? ;)

Nawet ładnie wyszło.. :biglol:

 

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2021 o 22:07, rześki napisał:

No do zmycia doszedłem heheh a jak malowaleś trójkąty? Jakis szablon z taśmy na ploterze wycinaleś?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Siema, zobacz u mnie, jak zrobiłem trochę inaczej:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej jako ciekawostka. Mam drugi zwijak i wewnętrzne dziecko nakazało mi rozebrać ustrojstwo, żeby wiedzieć jak to wygląda w środku:D wychodzi na to, że do zwijaka dochodzi 10 różnych kabli (od sterowania, tempomatu, poduszki i klaksonu), natomiast ścieżek na taśmach jest 12. To znaczy, że jak ktoś będzie miał fanaberie to może sobie zrobić np. podgrzewaną kierownicę :) ja u siebie będę dociągał kabelek z masą, bo na chwilę obecną, przy kręceniu kierownicą, miga mi podświetlenie sterowania. 

Edytowane przez Kiwi 4ester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał:

Bardziej jako ciekawostka. Mam drugi zwijak i wewnętrzne dziecko nakazało mi rozebrać ustrojstwo, żeby wiedzieć jak to wygląda w środku:D wychodzi na to, że do zwijaka dochodzi 10 różnych kabli (od sterowania, tempomatu, poduszki i klaksonu), natomiast ścieżek na taśmach jest 12. To znaczy, że jak ktoś będzie miał fanaberie to może sobie zrobić np. podgrzewaną kierownicę :) ja u siebie będę dociągał kabelek z masą, bo na chwilę obecną, przy kręceniu kierownicą, miga mi podświetlenie sterowania. 

 

 

 

Też kiedyś nad tym myślałem ale takie grzanie kierownicy ciągnie nieporównywalnie więcej prądu niż wszystkie lampki i przyciski w kierownicy i nie wiem czy te ścieżki i styki na taśmie się do tego nadadzą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tinuviel napisał:

 

 

Też kiedyś nad tym myślałem ale takie grzanie kierownicy ciągnie nieporównywalnie więcej prądu niż wszystkie lampki i przyciski w kierownicy i nie wiem czy te ścieżki i styki na taśmie się do tego nadadzą. 

To już pewnie zależy jaki prąd się przez to puścić, ale ja się w to bawił nie będę. Potrzebuję tylko ekstra masę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

To już pewnie zależy jaki prąd się przez to puścić, ale ja się w to bawił nie będę. Potrzebuję tylko ekstra masę :)

To trzeba do tego dodatkowy przewód? Nie wystarczy się podpiąć pod metalową ramę kierownicy? Powinno być przejście masy przez kolumnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Bonless napisał:

To trzeba do tego dodatkowy przewód? Nie wystarczy się podpiąć pod metalową ramę kierownicy? Powinno być przejście masy przez kolumnę. 

No właśnie nie wystarczyło, bo jak kręcę kierownicą to mi migają światełka. Już rozkminialiśmy z @LosioDriverdlaczego tak jest i konkluzja jest taka, że masa na ramie kierownicy jest kiepska (nie wiem dlaczego), a ponieważ wszystkie wtyczki są już zajęte to dorzuci się kabelka do wolnego pinu i będzie git  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

No właśnie nie wystarczyło, bo jak kręcę kierownicą to mi migają światełka. Już rozkminialiśmy z @LosioDriverdlaczego tak jest i konkluzja jest taka, że masa na ramie kierownicy jest kiepska (nie wiem dlaczego), a ponieważ wszystkie wtyczki są już zajęte to dorzuci się kabelka do wolnego pinu i będzie git  :)

Tylko czy jesteś pewien, że podświetlenie bierze masę z kolumny? W Legacy IV do podświetlenia idą dwa przewody (+ i -)przez zwijak. Z kolumny masę bierze tylko klakson i w Forku raczej powinno być podobnie.

Trzeba by dokładnie sprawdzić w schematach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Bonless napisał:

Tylko czy jesteś pewien, że podświetlenie bierze masę z kolumny? W Legacy IV do podświetlenia idą dwa przewody (+ i -)przez zwijak. Z kolumny masę bierze tylko klakson i w Forku raczej powinno być podobnie.

Trzeba by dokładnie sprawdzić w schematach.

Może @LosioDriversię tu jeszcze wypowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bonless napisał:

Tylko czy jesteś pewien, że podświetlenie bierze masę z kolumny? W Legacy IV do podświetlenia idą dwa przewody (+ i -)przez zwijak. Z kolumny masę bierze tylko klakson i w Forku raczej powinno być podobnie.

Trzeba by dokładnie sprawdzić w schematach.

 

Normalnie masa podświetlenia idzie osobnym przewodem, ale jak montowaliśmy z @Kiwi 4ester to nie było już miejsca na pociągnięcie kabla.

Dlatego podłączyliśmy do kolumny kierowniczej, ale okazało się, że ta masa nie do końca kontaktuje. Wystarczająco żeby obudzić przekaźnik od klaksonu ale w pewnych momentach niewystarczająco do świecenia.

 

Natomiast teraz będę się zabierał za sprawdzanie jak będzie szło dopięcie się do 2 wolnych przewodów w zwijaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, LosioDriver napisał:

 

Normalnie masa podświetlenia idzie osobnym przewodem, ale jak montowaliśmy z @Kiwi 4ester to nie było już miejsca na pociągnięcie kabla.

Dlatego podłączyliśmy do kolumny kierowniczej, ale okazało się, że ta masa nie do końca kontaktuje. Wystarczająco żeby obudzić przekaźnik od klaksonu ale w pewnych momentach niewystarczająco do świecenia.

 

Natomiast teraz będę się zabierał za sprawdzanie jak będzie szło dopięcie się do 2 wolnych przewodów w zwijaku.

 

 

Robiłem taką akcję jak do imprezy przekładałem kierownicę z przyciskami. Dało się to spokojnie zrobić bez wyciągania całej taśmy a tylko podważając końcówkę zwijki(od strony auta). Od strony kiery to są chyba normalnie piny więc luz. Lutuje się tak-se ale bez tragedii. Tylko pdobno te taśmy się ciężko zwija :D

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Tinuviel napisał:

Robiłem taką akcję jak do imprezy przekładałem kierownicę z przyciskami. Dało się to spokojnie zrobić bez wyciągania całej taśmy a tylko podważając końcówkę zwijki(od strony auta). Od strony kiery to są chyba normalnie piny więc luz. Lutuje się tak-se ale bez tragedii. Tylko pdobno te taśmy się ciężko zwija :D

 

Właśnie chyba będziemy robić na żywca, tragedii nie ma.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...