Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

  • Replies 18.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

 

..oraz zamontowałem stronę pasażera B). Mega wygodne, tyłek się nie ślizga ani nie "przykleja" :biglol:

 

 

DSC_6837_copy_2201x1238.jpg

DSC_6847_copy_2201x1238.jpg

  • Like 6
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, VEC napisał:

zapytaj @aplam13, on ogarnia takie rzeczy :)

@Daniel Janus na boczki jak przetarte do gołego tworzywa to polecam dinitrol 8020 czarny może również robić za promotor przyczepności na tworzywo, zmatowić włóknina np szarego koloru gradacja ok 1200-1500, następnie odtluscic i polakierować tym sprayem na tworzywo, gwarancja przy nim że będzie się trzymał i nie będzie się łuszczył, mam takiego w sklepie od ręki :)

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, VEC napisał:

zapytaj @aplam13, on ogarnia takie rzeczy :)

@Daniel Janus na boczki jak przetarte do gołego tworzywa to polecam dinitrol 8020 czarny może również robić za promotor przyczepności na tworzywo, zmatowić włóknina np szarego koloru gradacja ok 1200-1500, następnie odtluscic i polakierować tym sprayem na tworzywo, gwarancja przy nim że będzie się trzymał i nie będzie się łuszczył, mam takiego w sklepie od ręki :)

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Danko napisał:

Ozdobiłem auto na moto mikołajki :wub:

Więcej na ig/fb moim (Lalko Daniel) i Sagan Moto Vision - byliśmy w domach dzieci :thumbup:

20201206_193420.jpg

20201206_193436.jpg

 

9294703c4977e5fe7ae47496de84428a.jpg.54b7375514c170cae909d13c9de9aa65.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2020 o 22:12, 555marcin napisał:

 

Ale wiesz, że ludzie to na tylnej klapie montują, nie?

wiem, dlatego tam nie mam, tylko tam gdzie chciałem.

na klapie mam fajniejsze wlepy :D

 

129326908_304653627429168_6287774274783854512_n.jpg

Edited by Infra
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, K12DLA ExR4RE napisał:

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

 

..oraz zamontowałem stronę pasażera B). Mega wygodne, tyłek się nie ślizga ani nie "przykleja" :biglol:

 

 

DSC_6837_copy_2201x1238.jpg

DSC_6847_copy_2201x1238.jpg

One są grzane może? Koszt około? :p

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Danko napisał:

One są grzane może?

W każdym Legacy miałem dotąd "grzaną" skórę i prawda jest taka, że nigdy nawet nie włączyłem tej opcji (za to latem bez wentylacji, tyłek się na nich gotował na trasach UK-PL-UK). Te mają alcantarę w środkowej części, więc podgrzewanie zbędne a nie będzie problemu z "przegrzewaniem" tyłka w lecie :D.

 

Kolejne polowanie na te fotele zaczęło się po tym jak zamontowałem takie same w klasyku. Jak dla mnie najlepsze w jakich dotąd siedziałem/jechałem długie trasy.

 

11 minut temu, Danko napisał:

Koszt około? :p

Do klasyka w PL dorwałem za 1400zł z dostawą, tutaj w UK były za £450 ale stargowałem na £300 i sam musiałem odebrać. Oba komplety w idealnym niemal stanie.

Co do ceny dodam, że widziałem że wystawiają je nawet za 2500zł, tak że wiesz...trzeba być cierpliwym :P

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, K12DLA napisał:

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

Siedzi się w nich niżej niż w serii (w najniższej pozycji)? 

Dla mnie w serii w najniższej pozycji jest o parę centymetrów za wysoko, chociaż może wymontowanie subwoofer'a by pomogło :)

Poza tym jakie są różnice? Poduszka, regulacje? Że grzania nie ma, to już widzę.

Montaż p&p? Od jakiej dokładnie wersji i rocznika sti są te fotele?

Link to post
Share on other sites

Mają poduszki, brak grzania prawdopodobnie, regulacja wysokości tylko u kierowcy. Fotele są z STI GH/GV, zapewne przedlift, bo alcantara jest szara.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, K12DLA napisał:

W każdym Legacy miałem dotąd "grzaną" skórę i prawda jest taka, że nigdy nawet nie włączyłem tej opcji (za to latem bez wentylacji, tyłek się na nich gotował na trasach UK-PL-UK). Te mają alcantarę w środkowej części, więc podgrzewanie zbędne a nie będzie problemu z "przegrzewaniem" tyłka w lecie :D.

 

Kolejne polowanie na te fotele zaczęło się po tym jak zamontowałem takie same w klasyku. Jak dla mnie najlepsze w jakich dotąd siedziałem/jechałem długie trasy.

 

Do klasyka w PL dorwałem za 1400zł z dostawą, tutaj w UK były za £450 ale stargowałem na £300 i sam musiałem odebrać. Oba komplety w idealnym niemal stanie.

Co do ceny dodam, że widziałem że wystawiają je nawet za 2500zł, tak że wiesz...trzeba być cierpliwym :P

No co Ty.. Grzanie w tylek musi być w zimie :P

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, MDsuperstar napisał:

*GR

 

W dupkę grzeją ;)

Trochę się sam gubię w tych oznaczeniach :biglol:

 

GH to hatch

GV to sedan

G3/GR to oznaczenie dla imprezy 3 gen?

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, rosaskc napisał:

GH to hatch

GR to hatch w szerokim nadwoziom, czyli STi i drugi "rzut" WRX US. GH to hatch w narrowbody

GE to sedan w wąskiej budzie.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Danko napisał:

No co Ty.. Grzanie w tylek musi być w zimie :P

Moja się sama grzeje ;)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Mnobody napisał:

Siedzi się w nich niżej niż w serii (w najniższej pozycji)? 

myśle, że dokładnie tak samo, oczywiście mówie tu o elektrycznych fotelach Legacy (manualny nie schodzi tak nisko). 

 

4 godziny temu, Mnobody napisał:

Dla mnie w serii w najniższej pozycji jest o parę centymetrów za wysoko, chociaż może wymontowanie subwoofer'a by pomogło :)

Myślę, że subwoofer to Twój problem, ja mam "pod pasażerem" i tam polecam przenieść. Sam siedzę praktycznie na asfalcie (w najniższym położeniu) i nie zauważyłem żadnego podniesienia na fotelu z hatcha STI. Za to do góry jest znacznie większa możliwość regulacji (w położeniu max up głowa mi wchodzi w szyber :P)

 

4 godziny temu, Mnobody napisał:

Poza tym jakie są różnice? Poduszka, regulacje? Że grzania nie ma, to już widzę.

Montaż p&p? Od jakiej dokładnie wersji i rocznika sti są te fotele?

Wtyczka do poduszki inna, więc trzeba z tej z siedzenia wyjąć piny i wsadzić do wtyczki auta.

W moich grzania nie ma ale jak wyżej pisałem dla mnie to zaleta (przy okazji dodam, że 3stopniowe pokrętła grzania zamierzam wykorzystać jako regulację podświetlenia wnętrza -"ambient light" B)).

Przesuwają się dalej do tyłu i dalej do przodu.

Są znacznie lżejsze od tych elektrycznych z silnikami. 

Otwory montażowe idealnie jak w Legacy.

Dla mnie są idealne.

Siedzenia Legacy są mega wygodne na trasy ale te są jeszcze wygodniejsze i do tego "zdrowsze" dla tyłka :P, haha :D

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, K12DLA napisał:

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

 

..oraz zamontowałem stronę pasażera B). Mega wygodne, tyłek się nie ślizga ani nie "przykleja" :biglol:

 

Ciekawe jak to się ma do nowych przepisów... to już podpada pod niefabryczne fotele?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, LosioDriver napisał:

 

Ciekawe jak to się ma do nowych przepisów... to już podpada pod niefabryczne fotele?

zawsze skupiam się nad tym aby do modyfikacji auta używać tylko (o ile to możliwe) OEM części Subaru (z uwagi na ubezpiecznie w UK), tutaj nie stanowi to problemu (siedzenia mają nr części Subaru B)) i tak jak fabrycznie, mają kurtyny AIRbag w boczkach, które podpięte są prawidłowo B).

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, K12DLA napisał:

zawsze skupiam się nad tym aby do modyfikacji auta używać tylko (o ile to możliwe) OEM części Subaru (z uwagi na ubezpiecznie w UK), tutaj nie stanowi to problemu (siedzenia mają nr części Subaru B)) i tak jak fabrycznie, mają kurtyny AIRbag w boczkach, które podpięte są prawidłowo B).

 

No to chyba ok, jestem ciekaw jak bardzo rygorystycznie będzie się podchodziło do tego tematu :D

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, kozeek napisał:

A jak komuś bardzo zależy, to można przełożyć maty grzewcze.

Dokładnie, tym bardziej, że całe poszycie siedzeń STI jest zsuwane na ZIPach B)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...