Kiwi 4ester 1838 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Też umyłem "świnkowy samochód". Tak córa Forka ochrzciła gdy mu nalepiłem świnki Jak nakleiłem świnkę na lusterku, to żona mówiła, że siara i w ogóle , a jak dokleiłem jeszcze jedną z tyłu to już siara do kwadratu . Dalej jeździ i się nie wstydzi tak więc Subarynka to Subarynka Link to post Share on other sites
Phacochoerus 421 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Czy takie subtelne gesty też się liczą? 2 Link to post Share on other sites
yaroz 485 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 3 minuty temu, Phacochoerus napisał: Czy takie subtelne gesty też się liczą? Łooo panie to ile kuuunia przybyło? 2 Link to post Share on other sites
Phacochoerus 421 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 24 minuty temu, yaroz napisał: Łooo panie to ile kuuunia przybyło? A tam, zima idzie trza lepszej paszy podrzucić. Może co zostanie Link to post Share on other sites
hemi112 829 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Wymiana żarówki, bo mje ultra light coś tam firmy Osram (dobre, jasne żarówki) się skończyła. A i wczoraj miałem wycieczkę na pobocze, ucieczka przed dzwonem, ogólnie ok, ale po mocnym podbiciu coś mi czasem postukiwało, patrzę, a tu takie kwiatki. 2 4 Link to post Share on other sites
VEC 587 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 to jest wariacja na temat rozpinanego stabilizatora, rzecz dla terenówek z krwi i kości Link to post Share on other sites
VEC 587 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 (edited) 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Też umyłem "świnkowy samochód". Tak córa Forka ochrzciła gdy mu nalepiłem świnki dziwne, że nie "pepowy" https://images.app.goo.gl/Ny1txLwx7yn1fg1R6 Edited November 28, 2020 by VEC 2 Link to post Share on other sites
yaroz 485 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 2 godziny temu, hemi112 napisał: Wymiana żarówki, bo mje ultra light coś tam firmy Osram (dobre, jasne żarówki) się skończyła. A i wczoraj miałem wycieczkę na pobocze, ucieczka przed dzwonem, ogólnie ok, ale po mocnym podbiciu coś mi czasem postukiwało, patrzę, a tu takie kwiatki. Patrząc na dolną gumę w tym łaczniku, to dał ci do zrozumienia, że domaga się już zastępstwa nowym łącznikiem Link to post Share on other sites
ewemarkam 936 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Patrząc na dolną gumę w tym łaczniku, to dał ci do zrozumienia, że domaga się już zastępstwa nowym łącznikiem Ale pewnie nie stuka więc działa 1 Link to post Share on other sites
Infra 2565 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Doszło parę kuni i niutów 1 3 Link to post Share on other sites
skwaro 3691 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 7 minut temu, Infra napisał: Doszło parę kuni i niutów Sprawdź napędy bo coś sporo tych strat na kołach wypluło. No i momentu dość cienko, Ty masz ten silnik odprężony? Link to post Share on other sites
Daniel2.0 83 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 W końcu wyciszyłem skutecznie brzęczące osłony termiczne kolektora wydechowego w Forku. Wcześniej próbowałem coś tam podkładać, ściskać opaskami ale to nie dawało nic. Już miałem się ich pozbywać ale ktos podsunął mi sposób z wełną stalową. Wystarczyło je porozkręcać upchnąć pół opakowania takiej wełny od góry i od dołu, skręcić wszystko na nowych śrubkach i...... ciszaaaaa. 2 Link to post Share on other sites
Max 84 208 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Poskładałem, podkręcałem, wyczyściłem, sprawdziłem.Czeka do następnej soboty. 13 1 Link to post Share on other sites
Infra 2565 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 (edited) 2 godziny temu, skwaro napisał: Sprawdź napędy bo coś sporo tych strat na kołach wypluło. No i momentu dość cienko, Ty masz ten silnik odprężony? Napędy są ok, straty są od szerokich opon bo zmieniłem z seryjnej szerokości matiza na 245. Moment specjalny ograniczony, żeby cienkich korb nie pogięło, za to się wezmę na wiosnę. Silnik odprężony. Edited November 28, 2020 by Infra Link to post Share on other sites
Jurando 252 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 W ostatniej chwili założyłem zimowy zestaw kółeczek. Chwilę po skończeniu zaczął padać u mnie pierwszy śnieg :). Opony 225 /55 na OEM 17". Ze względu na nowy zestaw hamulcowy i poszerzenie dupki ala @VEC (pozdrawiam), musiałem wszystko osadzić na dystansach. dobrałem 25 mm na tył i 20 mm na Przód. Zaciski Compbrake na tarczy 350mm mają ok 2 mm luzu pod felgą w najgrubszym miejscu . Zestaw jest stworzony pod felgę 18" ale może nic się nie urwie podczas jazdy. Może to za ciasno? Opony z przodu i tyłu idealnie pokrywają się na zewnątrz z błotnikami. Zapytuje tutaj jeszcze specjalistów czy wystarczy 110 nm przy dokręcaniu dystansów i felg? 10 Link to post Share on other sites
Infra 2565 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Widzę też problem z kozą z przodu, właśnie to eliminuję krótszymi sprężynami. No i te 17 do masywnej dokładki z przodu wyglądają teraz jak kapsle od jelcza :/ Link to post Share on other sites
Jurando 252 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 (edited) 20 minut temu, Infra napisał: Widzę też problem z kozą z przodu, właśnie to eliminuję krótszymi sprężynami. No i te 17 do masywnej dokładki z przodu wyglądają teraz jak kapsle od jelcza :/ Jestem na razie skazany na te 17 które mam od początku. Nawet nie zdążyłem ich zregenerować I pomalować . Kozy raczej nie ma, trochę krzywo stoi. Na gwincie można regulować Góra /dół. Z resztą są lepsze wtedy kąty jak przód jest trochę wyżej. Zawieszenie jest ustawiane komputerowo i chyba w najlepszy możliwy sposób żeby dobrze skręcało. Edited November 28, 2020 by Jurando 2 Link to post Share on other sites
VEC 587 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 2 godziny temu, Jurando napisał: W ostatniej chwili założyłem zimowy zestaw kółeczek. Chwilę po skończeniu zaczął padać u mnie pierwszy śnieg :). Opony 225 /55 na OEM 17". Ze względu na nowy zestaw hamulcowy i poszerzenie dupki ala @VEC (pozdrawiam), musiałem wszystko osadzić na dystansach. dobrałem 25 mm na tył i 20 mm na Przód. Zaciski Compbrake na tarczy 350mm mają ok 2 mm luzu pod felgą w najgrubszym miejscu . Zestaw jest stworzony pod felgę 18" ale może nic się nie urwie podczas jazdy. Może to za ciasno? Opony z przodu i tyłu idealnie pokrywają się na zewnątrz z błotnikami. Zapytuje tutaj jeszcze specjalistów czy wystarczy 110 nm przy dokręcaniu dystansów i felg? u mnie w manualu jest 90nm nakrętki kół. Dokręciłem tak samo dystanse. Trzyma się od wiosny nie trzeba było dokręcać. Ładnie to siedzi z dystansami 1 Link to post Share on other sites
LosioDriver 501 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Dzisiaj dowiedziałem się, że moj Forester "Złomek" to Hatchback Tak jest się wyświetla w e-dowodzie rejestracyjnym I jeszcze doczytałem, że "Złomek" jest prawie 200kg cięższy od "Łosio Woza" Jakim cudem? 1 Link to post Share on other sites
skwaro 3691 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 11 godzin temu, Infra napisał: Napędy są ok, straty są od szerokich opon bo zmieniłem z seryjnej szerokości matiza na 245. Moment specjalny ograniczony, żeby cienkich korb nie pogięło, za to się wezmę na wiosnę. Silnik odprężony. Ok, bardzo duże masz te straty. Normalnie jest w okolicach 80KM. Moim zdaniem 245 to overkill w takim aucie, nad trakcją lepiej popracować przy zawoeszeniu. U mnie 225 daje radę. Wiesz jaki jest teraz stopień sprężania? Bo więcej momentu da Ci dużo wiecej niż pogoń za cyferkami w mocy. Teraz masz tyle samo momentu co seryjny Forester XT przy 240KM, dlatego zamiast celować w 400+ ja bym się na tym skupił, wierz mi, auto będzie się lepiej napędzać. Szczególnie że teraz po kreskach widać że auto jedzie górą, a jak jeszcze dołożysz mocy, a pod 400+ musisz dać większe turbo, to jeszcze się pogorszy dół. Na torze to nie problem, ale na ulicy bez sensu. Na ulicy lepiej mieć dużo momentu na dole niż rekordy mocy na górze, bo dołu używasz non stop, mocy przy odcince poza torem praktycznie wcale. No ale to tylko taka podpowiedź, zrobisz jak chcesz 4 1 Link to post Share on other sites
skwaro 3691 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 11 godzin temu, Jurando napisał: W ostatniej chwili założyłem zimowy zestaw kółeczek. Chwilę po skończeniu zaczął padać u mnie pierwszy śnieg :). Opony 225 /55 na OEM 17". Ze względu na nowy zestaw hamulcowy i poszerzenie dupki ala @VEC (pozdrawiam), musiałem wszystko osadzić na dystansach. dobrałem 25 mm na tył i 20 mm na Przód. Zaciski Compbrake na tarczy 350mm mają ok 2 mm luzu pod felgą w najgrubszym miejscu . Zestaw jest stworzony pod felgę 18" ale może nic się nie urwie podczas jazdy. Może to za ciasno? Opony z przodu i tyłu idealnie pokrywają się na zewnątrz z błotnikami. Zapytuje tutaj jeszcze specjalistów czy wystarczy 110 nm przy dokręcaniu dystansów i felg? Szacun za przednie hamulce, podoba mi się taki setup Sam się trochę zastanawiam nad pływającymi tarczami (masa!) Co do tyłu niżej to prawda, to najtańszy sposób na większy kąt WSZ, co ma spory wpływ na to jak auto skręca. Nie wiem jak w tych Foresterach jest z zawieszeniem w porównaniu z STI, popatrz po necie czy wahacze z STI podejdą, bo jak tak to ugrasz sporo WSZ nimi i nie będziesz musiał obniżać tyłu. No i nie wiem czy gwint masz z camber plate'ami, jak tak to nimi jeszcze można trochę ugrać obracając o 180 stopni. Link to post Share on other sites
Infra 2565 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 (edited) 27 minut temu, skwaro napisał: Ok, bardzo duże masz te straty. Normalnie jest w okolicach 80KM. Moim zdaniem 245 to overkill w takim aucie, nad trakcją lepiej popracować przy zawoeszeniu. U mnie 225 daje radę. Wiesz jaki jest teraz stopień sprężania? Bo więcej momentu da Ci dużo wiecej niż pogoń za cyferkami w mocy. Teraz masz tyle samo momentu co seryjny Forester XT przy 240KM, dlatego zamiast celować w 400+ ja bym się na tym skupił, wierz mi, auto będzie się lepiej napędzać. Szczególnie że teraz po kreskach widać że auto jedzie górą, a jak jeszcze dołożysz mocy, a pod 400+ musisz dać większe turbo, to jeszcze się pogorszy dół. Na torze to nie problem, ale na ulicy bez sensu. Na ulicy lepiej mieć dużo momentu na dole niż rekordy mocy na górze, bo dołu używasz non stop, mocy przy odcince poza torem praktycznie wcale. No ale to tylko taka podpowiedź, zrobisz jak chcesz Przecież pisałem, że moment specjalnie ograniczony. Na wiosnę będzie dalej walka, plany są Ale dziękuję za rzeczowy post A kapcie szerokie dla optyki, 225 wyglądają jak z matiza. Teraz felga 9 cali, kapeć 245 i wygląda to piknie. Edited November 29, 2020 by Infra Link to post Share on other sites
Hardcor 10 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Odebrałem Forka z konserwacji, efekty do obejrzenia w linku: https://photos.app.goo.gl/zKYMZS8jWfsntacm9 2 Link to post Share on other sites
skwaro 3691 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Godzinę temu, Infra napisał: Przecież pisałem, że moment specjalnie ograniczony. Na wiosnę będzie dalej walka, plany są Ale dziękuję za rzeczowy post A kapcie szerokie dla optyki, 225 wyglądają jak z matiza. Teraz felga 9 cali, kapeć 245 i wygląda to piknie. Ja mam felgi 8,5", na tym siedzi Michelin Pilot Sport 4 225/50r17 i jest jak trzeba. Felga 9" i 245 to już za dużo i efekty masz na wykresie. Poświęcasz osiągi na koszt wyglądu. No ale pytanie co ma u Ciebie priorytet Link to post Share on other sites
VEC 587 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 56 minut temu, Hardcor napisał: Odebrałem Forka z konserwacji, efekty do obejrzenia w linku: https://photos.app.goo.gl/zKYMZS8jWfsntacm9 w ramach usługi pomalował Ci wszystko wokół? łaskawca Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now