Kiwi 4ester 1827 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 1 godzinę temu, yaroz napisał: Stopień trudności oceniamy na 2 gwiazdki 1 2 Link to post Share on other sites
1uq 309 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 nie rozbiłem, ale chcę jutro sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, coś mi w obrotach nie pasuje ostatnio, zwłaszcza na jałowym... I cewki, do cewek w boxerze się dostanę od góry silnika? od komory? Link to post Share on other sites
falente 15 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 A to już różnie jest, czesem masz nawierzchu jak w Forku sf przed liftem, a czasem przy świecach (fajka i cewka w jednym) w Forku SF po lifcie Link to post Share on other sites
suberet 3429 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 16 godzin temu, yaroz napisał: Stopień trudności oceniamy na 2 gwiazdki Ale w jakiej skali, bo nie wiem czy się czy . Link to post Share on other sites
Kiwi 4ester 1827 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 1 godzinę temu, suberet napisał: Ale w jakiej skali, bo nie wiem czy się czy . 5cio, tak więc spoko 1 Link to post Share on other sites
skwaro 3649 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Wymieniłem badziewie w żonowozie, trochę walki było. Nawet całkiem solidny klucz do kręcenia wykrętakiem się poddał... 1 1 Link to post Share on other sites
janekbe 259 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Co prawda w trakcie ale pewnie dziś skończę. Czyszczenie fotela kierowcy, zaczęte w aucie ale jednak gimnastyka i ciężko wszędzie dojść szczotką, wiec fotel wyleciał. Przy okazji znalazłem nowe zastosowanie dla okna dachowego Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 2 1 Link to post Share on other sites
Kiwi 4ester 1827 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 @skwaro szkoda klucza Link to post Share on other sites
aplam13 581 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 2 godziny temu, skwaro napisał: Wymieniłem badziewie w żonowozie, trochę walki było. Nawet całkiem solidny klucz do kręcenia wykrętakiem się poddał... Nawet mi nie przypominaj, u siebie miałem podobnie, a miała być szybka robota Link to post Share on other sites
1uq 309 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 runda druga, (najwyrazniej będzie jeszcze jedna) czyszczenia komory. Przed Po było uwalone takim gęstym klejącym szlamem, jakby ktoś zabezpieczał wszystko, tylko czemu z tej strony? Zostało jeszcze dużo "mijoków" ale bałem się rozkręcać niektóre rzeczy bo jeszcze nie wiedziałem do czego są, a wyszedłem z założenia "nie wiem co to jest, to nie ruszam żeby nie zepsuć". ale znalazłem dziwną uszczelkę, która chyba tak nie powinna wyglądać, bo pękła w rękach.. IMG_0939a.mov IMG_0939(1).mov żeby tu nie spamować to napiszę większy post z pytaniami co robi która część w tym temacie: 2 2 Link to post Share on other sites
Max 84 206 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Rozebrałem EZ30. Głowice do sprawdzenia. Nie widać którędy ale bąbelki w zbiorniczku były. 5 2 Link to post Share on other sites
1uq 309 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Patrze jak chłopy rozbierają i składają silniki całe od zera a ja się boję śrubki odkręcić z kolektora 2 4 1 Link to post Share on other sites
ewemarkam 923 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 11 minut temu, Max 84 napisał: Rozebrałem EZ30. Głowice do sprawdzenia. Nie widać którędy ale bąbelki w zbiorniczku były. U mnie były, ale naprawdę trudno widoczne, cienkie "nitki" z komory spalania do płaszcza wodnego. Ponoć żeby w moim silniku i z automatem trafiło się UPG to trzeba mieć "szczęście". Bąbelki były tylko jak się solidnie silnik nagrzał. 1 Link to post Share on other sites
Max 84 206 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 U mnie były, ale naprawdę trudno widoczne, cienkie "nitki" z komory spalania do płaszcza wodnego. Ponoć żeby w moim silniku i z automatem trafiło się UPG to trzeba mieć "szczęście". Bąbelki były tylko jak się solidnie silnik nagrzał. Tu było tak samo. Jak się nagrzał porządnie to węże strzelały jeden po drugim. Jak wymieniłem wszystkie, wszystkie to dopiero korek zadziałał i bąblowało do zbiorniczka.Ale przy tym przebiegu to czapki z głów. Ale przede mną ktoś już otwierał motor, niestety podejrzewam że tylko jedna głowica była ściągana.Remont na Janusza. 1 Link to post Share on other sites
Oktan 2413 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 2 godziny temu, aplam13 napisał: Nawet mi nie przypominaj, u siebie miałem podobnie, a miała być szybka robota Sworzeń potrafi czasem więcej namieszać niż wymiana łożyska z tyłu... 1 1 Link to post Share on other sites
skwaro 3649 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 (edited) 11 minut temu, Oktan napisał: Sworzeń potrafi czasem więcej namieszać niż wymiana łożyska z tyłu... Łożysko z tyłu to żaden problem jak masz przygotowaną zapasową długą śrubę i tuleje wahaczy poprzecznych. No chyba że zwrotnica zjedzona i do wymiany Edited November 11, 2020 by skwaro Link to post Share on other sites
Bonless 462 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Zamontowałem łopatki biegów, kierownicę z polifta i sterowanie radia z kiery 7 2 Link to post Share on other sites
yaroz 478 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 2 godziny temu, 1uq napisał: znalazłem dziwną uszczelkę, która chyba tak nie powinna wyglądać, bo pękła w rękach.. Uszczelka przepustnicy, koszt ok 30zł za oryginał Subaru. 1 Link to post Share on other sites
1uq 309 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 6 minut temu, yaroz napisał: Uszczelka przepustnicy, koszt ok 30zł za oryginał Subaru. Właśnie po planach znalazłem, że to 16175AA243 Wymiana jej to jest jakaś czarna magia, czy standardowo, odkręcam przepustnice od kolektora, przemywam, żeby syfu nie było, wkładam uszczelkę, zamykam, zapominam o sprawie? Link to post Share on other sites
yaroz 478 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 2 minuty temu, 1uq napisał: Właśnie po planach znalazłem, że to 16175AA243 Wymiana jej to jest jakaś czarna magia, czy standardowo, odkręcam przepustnice od kolektora, przemywam, żeby syfu nie było, wkładam uszczelkę, zamykam, zapominam o sprawie? Możesz przy okazji przemyć przepustnice jakimś dedykowanym sprayem, pędzelkiem i po sprawie. Link to post Share on other sites
1uq 309 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 3 minuty temu, yaroz napisał: Możesz przy okazji przemyć przepustnice jakimś dedykowanym sprayem, pędzelkiem i po sprawie. właśnie sprawdziłem na youtube, że wychodzi 6 śrubek do odkręcenia, i dwa wężyki do odpięcia, więc wygląda na coś czego nawet ja nie spdle Moment dokręcania to 8Nm? jak w instrukcji? http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2008/Impreza 2008/ Link to post Share on other sites
janekbe 259 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Przód skończony, na żywo jest efekt wow, fotele wyglądają bardzo świeżo pomimo zastosowania chemii do nowych skór, ktora z brudem 20-sto letnich foteli radzi sobie słabo. Rano zrobię fotki w świetle dziennym.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 5 Link to post Share on other sites
dr.elich 298 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Przód skończony, na żywo jest efekt wow, fotele wyglądają bardzo świeżo pomimo zastosowania chemii do nowych skór, ktora z brudem 20-sto letnich foteli radzi sobie słabo. Rano zrobię fotki w świetle dziennym.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu TapatalkaJaką chemię stosowałeś? Link to post Share on other sites
janekbe 259 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Jaką chemię stosowałeś?Colorlock softWysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
rosaskc 1924 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Teraz, janekbe napisał: Colorlock soft Też używałem Colorlocka i jestem zadowolony. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now