Kiwi 4ester Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 1 godzinę temu, yaroz napisał: Stopień trudności oceniamy na 2 gwiazdki 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 nie rozbiłem, ale chcę jutro sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, coś mi w obrotach nie pasuje ostatnio, zwłaszcza na jałowym... I cewki, do cewek w boxerze się dostanę od góry silnika? od komory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 A to już różnie jest, czesem masz nawierzchu jak w Forku sf przed liftem, a czasem przy świecach (fajka i cewka w jednym) w Forku SF po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 16 godzin temu, yaroz napisał: Stopień trudności oceniamy na 2 gwiazdki Ale w jakiej skali, bo nie wiem czy się czy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 1 godzinę temu, suberet napisał: Ale w jakiej skali, bo nie wiem czy się czy . 5cio, tak więc spoko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Wymieniłem badziewie w żonowozie, trochę walki było. Nawet całkiem solidny klucz do kręcenia wykrętakiem się poddał... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Co prawda w trakcie ale pewnie dziś skończę. Czyszczenie fotela kierowcy, zaczęte w aucie ale jednak gimnastyka i ciężko wszędzie dojść szczotką, wiec fotel wyleciał. Przy okazji znalazłem nowe zastosowanie dla okna dachowego Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 @skwaro szkoda klucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 2 godziny temu, skwaro napisał: Wymieniłem badziewie w żonowozie, trochę walki było. Nawet całkiem solidny klucz do kręcenia wykrętakiem się poddał... Nawet mi nie przypominaj, u siebie miałem podobnie, a miała być szybka robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 runda druga, (najwyrazniej będzie jeszcze jedna) czyszczenia komory. Przed Po było uwalone takim gęstym klejącym szlamem, jakby ktoś zabezpieczał wszystko, tylko czemu z tej strony? Zostało jeszcze dużo "mijoków" ale bałem się rozkręcać niektóre rzeczy bo jeszcze nie wiedziałem do czego są, a wyszedłem z założenia "nie wiem co to jest, to nie ruszam żeby nie zepsuć". ale znalazłem dziwną uszczelkę, która chyba tak nie powinna wyglądać, bo pękła w rękach.. IMG_0939a.mov IMG_0939(1).mov żeby tu nie spamować to napiszę większy post z pytaniami co robi która część w tym temacie: 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Rozebrałem EZ30. Głowice do sprawdzenia. Nie widać którędy ale bąbelki w zbiorniczku były. 5 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Patrze jak chłopy rozbierają i składają silniki całe od zera a ja się boję śrubki odkręcić z kolektora 2 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 11 minut temu, Max 84 napisał: Rozebrałem EZ30. Głowice do sprawdzenia. Nie widać którędy ale bąbelki w zbiorniczku były. U mnie były, ale naprawdę trudno widoczne, cienkie "nitki" z komory spalania do płaszcza wodnego. Ponoć żeby w moim silniku i z automatem trafiło się UPG to trzeba mieć "szczęście". Bąbelki były tylko jak się solidnie silnik nagrzał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 U mnie były, ale naprawdę trudno widoczne, cienkie "nitki" z komory spalania do płaszcza wodnego. Ponoć żeby w moim silniku i z automatem trafiło się UPG to trzeba mieć "szczęście". Bąbelki były tylko jak się solidnie silnik nagrzał. Tu było tak samo. Jak się nagrzał porządnie to węże strzelały jeden po drugim. Jak wymieniłem wszystkie, wszystkie to dopiero korek zadziałał i bąblowało do zbiorniczka.Ale przy tym przebiegu to czapki z głów. Ale przede mną ktoś już otwierał motor, niestety podejrzewam że tylko jedna głowica była ściągana.Remont na Janusza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 2 godziny temu, aplam13 napisał: Nawet mi nie przypominaj, u siebie miałem podobnie, a miała być szybka robota Sworzeń potrafi czasem więcej namieszać niż wymiana łożyska z tyłu... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) 11 minut temu, Oktan napisał: Sworzeń potrafi czasem więcej namieszać niż wymiana łożyska z tyłu... Łożysko z tyłu to żaden problem jak masz przygotowaną zapasową długą śrubę i tuleje wahaczy poprzecznych. No chyba że zwrotnica zjedzona i do wymiany Edytowane 11 Listopada 2020 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Zamontowałem łopatki biegów, kierownicę z polifta i sterowanie radia z kiery 7 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 2 godziny temu, 1uq napisał: znalazłem dziwną uszczelkę, która chyba tak nie powinna wyglądać, bo pękła w rękach.. Uszczelka przepustnicy, koszt ok 30zł za oryginał Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 6 minut temu, yaroz napisał: Uszczelka przepustnicy, koszt ok 30zł za oryginał Subaru. Właśnie po planach znalazłem, że to 16175AA243 Wymiana jej to jest jakaś czarna magia, czy standardowo, odkręcam przepustnice od kolektora, przemywam, żeby syfu nie było, wkładam uszczelkę, zamykam, zapominam o sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 2 minuty temu, 1uq napisał: Właśnie po planach znalazłem, że to 16175AA243 Wymiana jej to jest jakaś czarna magia, czy standardowo, odkręcam przepustnice od kolektora, przemywam, żeby syfu nie było, wkładam uszczelkę, zamykam, zapominam o sprawie? Możesz przy okazji przemyć przepustnice jakimś dedykowanym sprayem, pędzelkiem i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 3 minuty temu, yaroz napisał: Możesz przy okazji przemyć przepustnice jakimś dedykowanym sprayem, pędzelkiem i po sprawie. właśnie sprawdziłem na youtube, że wychodzi 6 śrubek do odkręcenia, i dwa wężyki do odpięcia, więc wygląda na coś czego nawet ja nie spdle Moment dokręcania to 8Nm? jak w instrukcji? http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2008/Impreza 2008/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Przód skończony, na żywo jest efekt wow, fotele wyglądają bardzo świeżo pomimo zastosowania chemii do nowych skór, ktora z brudem 20-sto letnich foteli radzi sobie słabo. Rano zrobię fotki w świetle dziennym.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Przód skończony, na żywo jest efekt wow, fotele wyglądają bardzo świeżo pomimo zastosowania chemii do nowych skór, ktora z brudem 20-sto letnich foteli radzi sobie słabo. Rano zrobię fotki w świetle dziennym.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu TapatalkaJaką chemię stosowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Jaką chemię stosowałeś?Colorlock softWysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Teraz, janekbe napisał: Colorlock soft Też używałem Colorlocka i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się