Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, ewemarkam napisał:
5 minut temu, LosioDriver napisał:
 
Samoróbka. Taka silikonowa rurka zmatowiona papierem ściernym, a na to naklejona folia dyfuzyjna.

A co z tego będzie jak się uda? Rozumiem ze pewne mody świateł.

 

Zamiast pozycyjnych z przodu. Już raz przez chwilę miałem taką listwę ale umarła bo głupi ja nie zrobiłem stabilizatora napięcia.... Ale wyglądało zacnie:

 

https://lh3.googleusercontent.com/qw5pOyLcL0YXX5URQj3WYQTgfaaydfzGZpUL5nE_KBX_u0U5Oz42mih2kSspoyBqKGJA1k9j276rlXkI0I8Zi3vOZo_QT65ycfzBDtXH5XxEcDJ5i7UTbsso4BZRMisgLI4uGaZqyb2WmVuM5xx8iVUwea4dvijqtaDxxPG04N8_w9xGSPt4-uZyHSTidUGzBUDkw96XjFgx6-ogjbYaq_KiWSjU5V_YcGmY1aipPysFdzRWfN2vl4dKnkruX1upeYHzktH7jIFl_Cq3zMmziH0Lo10fhbMe-FELVsTOjWnamy1R9G5cAt2LNAvOTIuQi34NfeEoPqKkaTByAFxt40_taJcQBBYkqFsot9X5gfkszQLcIwuEqhqhTtqUcjQWUERHBvdfV12O9TTWFpPbHlIvaQ_9mEzEB5mEsZSiTPAGEfIHCvZS2VUiK1utuodJG1iIGi6txZk0PxaPfkJw1pZEOhTylPTzVg7vISufRhzIzP940yUCknrwMQ5Jd-K1FiDYNjbHbmY66nOaaJTArDG_hbJdQQ9mh5wrqHgdQCKZ11cEsiL_CfZC02dw0pNU6_NR2qN2lp79Q-zs9QUn8VeawcVzFv82uQu1NcfGjgN651bDgpC3zgZ73qBd1K7P01mxRgFymQuW3YQYeQ5iNapITVJbtfbX7BFSyyx73y4wwSyMGcGOksuhXMB1GMY=w1557-h1086-no?authuser=0

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Subary napisał:

Wjechały zimówki, ale nie było łatwo wjechać podnośnikiem z przodu

WhatsApp Image 2020-10-31 at 11.26.05.jpeg

Chciałbym zauważyć, że zimówki zakładało się co najmniej pod koniec listopada... Winter is coming :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokręciłem śrubką tu i tam i jest 1.15 bar. Zaskakujące jak WRX (czy tam Turbo 2000 jak kto woli) jedzie na bogato. 9.7 AFR. Przy 0.9bar identycznie. Mapa jak rasowy JDM, bo przykładowo jakiego GT bym nie sprawdzał to niżej niż 10.5/10.7 nie schodził. Zapłon badany stetoskopem (tak, takim lekarskim! stara szkoła ;)), na VP Racing stuków brak. 

 

 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 133699 napisał:

Pokręciłem śrubką tu i tam i jest 1.15 bar. Zaskakujące jak WRX (czy tam Turbo 2000 jak kto woli) jedzie na bogato. 9.7 AFR. Przy 0.9bar identycznie. Mapa jak rasowy JDM, bo przykładowo jakiego GT bym nie sprawdzał to niżej niż 10.5/10.7 nie schodził. Zapłon badany stetoskopem (tak, takim lekarskim! stara szkoła ;)), na VP Racing stuków brak. 

 

 

 

0.9 bar w FB20 z aerodynamiką lodówki :D

 

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, ewemarkam napisał:

Oczywiście na zamkniętym odcinku drogi, albo niemieckiej autostradzie. ;)

Tak, zamknięty odcinek autostrady niemieckiej koło Keulen, sam nagrywałem to wiem, przecież by nie trzymał jedną ręką telefonu żeby nagrać ;)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu wymieniłem żarówki o których pisałem wcześniej, nakręciłem jakieś filmiki dla porównania ale nie umiem ich przekonwertować zeby mniej ważyły :P dlatego wrzucam skriny przed ( jakieś zwykłe GE long life):790476825_gezwyke.png.d77dae300e859052f90cfe5773443a04.png

 

 

Po (osram cool blue intense xenonlook):1936302288_osramnowe.png.1c7911812efb2d1bc96d0a7f92400766.png

 

Różnica w barwie dostrzegalna, zobaczymy jak spiszą się w jakiejś nocnej trasie. Chyba musze pojechać na SKP prawidłowo ustawić światła bo ciut za nisko świecą...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...