Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

19 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Nie są takie same. Miałem w ręku obie wersje. Te od Audi są krótsze, może do Forka niezliftowanego podejdą, do swojego sie nie zdecydowałem, mam po raz kolejny ori tworzywo i nic nie popękało. W poprzednich gumy sie wyrobiły stąd wymiana.

Może rzeczywiście są odrobinę krótsze, ale miałem takie i w zielonym i teraz w żonowozie. Ze stabem z STI 20mm oem nie daje rady i szybko się rozlatuje, te działają jak złoto, nie trzeba kupować Whiteline za grubą kasę. A jak robicie lifta w teren to po co Wam stabilizator, psujący wykrzyż? :) To jest po to, żeby auto w szybkich zakrętach się za bardzo nie gięło, a to na lifcie dość rzadko spotykana sytuacja :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 16.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

15 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

W terenie robię 150 km, na dojazdówkach 600, nie pozbędę sie staba :) 

Nie bądź miętka rurka :)

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Nie jestem gdyż..

 

Wolnossakiem na lifcie na ATkach? A smoka w tej bajce nie było? :)

Link to post
Share on other sites

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

Edited by Pan Dziedzic
  • Like 1
  • Haha 4
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

Świetna historia :biglol: na czasie czy stare dzieje? Apropo tematu, zatankowałem do pełna v-power e100. Zabaczymy czy w ssaku będzie jakaś widoczna różnica. 

 

I taka sytuacja na blacie :-)

IMG_20200917_193355362.jpg

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, skwaro napisał:

Może rzeczywiście są odrobinę krótsze, ale miałem takie i w zielonym i teraz w żonowozie. Ze stabem z STI 20mm oem nie daje rady i szybko się rozlatuje, te działają jak złoto, nie trzeba kupować Whiteline za grubą kasę. A jak robicie lifta w teren to po co Wam stabilizator, psujący wykrzyż? :) To jest po to, żeby auto w szybkich zakrętach się za bardzo nie gięło, a to na lifcie dość rzadko spotykana sytuacja :)

Wymiana półosi częstsza, a poza tym po lifcie bardziej buja. Przyjedź do mnie, zakręty takie że ostatni kierowca TIRa z materiałem przez pół godziny klął i się ani razu nie powtórzył.

 

a S-turbo jak się kopytkiem pociśnie......

 

Kolegi @janekbe zresztą zapytaj 

Edited by Vercy
Link to post
Share on other sites

ps. wymieniona trefna śruba staba, śmiga jak przystało na dziadka leśnika. Tylko jelenie i wilki straszę

Link to post
Share on other sites

Jak często wymieniasz półosie ?
Ja mam Forka 7 rok.
Dbam o Niego ale również nie oszczędzam i nigdy nie musiałem ich wymieniać.
Jak masz 4 cale liftu to można skrócić ich żywot, ale jak masz 5 cm to nie oszukujmy się one nie są z dykty.
Ani też nie masz w STurbo 400 Nm.

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

To sobie poza... eś :)

 

P. S. Powoli się tu robi jak w wątku z e-boxerem, jeszcze zaraz ktoś wyskoczy z wyścigami na ćwiartkę na reduktorze :)

  • Haha 5
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

chłopaki siadli na zderzaku bo rezerwę mieli i chcieli w tunelu jechać za Tobą. A że Forek ma aerodynamikę tira... :biglol:

  • Haha 5
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, mattipk napisał:

zatankowałem do pełna v-power e100. Zabaczymy czy w ssaku będzie jakaś widoczna różnica. 

 

Z góry Ci odpowiem - nie będzie. A jak będzie, to będzie tylko placebo ;)

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
35 minut temu, 555marcin napisał:

 

Z góry Ci odpowiem - nie będzie. A jak będzie, to będzie tylko placebo ;)

Będzie, mniej kasy w portfelu :D

  • Like 1
  • Haha 2
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Wymiana zawieszenia w "Daily", sztywność powróciłaB)

 

 

DSC_5525_copy_2201x1238.jpg

DSC_5515_copy_1238x2201.jpg

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Wymieniłem tylne tarcze i klocki, piasty wyczyściłem na błysk, przylgnie felg również.

Teraz ma zajefajne bicie i fura podskakuje przy wolnej jeździe, wszystko się telepie i chrobocze. 

Pięknie, motyla noga, pięknie:facepalm:

ate.jpg

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, koziolek napisał:

Wymieniłem tylne tarcze i klocki, piasty wyczyściłem na błysk, przylgnie felg również.

Teraz ma zajefajne bicie i fura podskakuje przy wolnej jeździe, wszystko się telepie i chrobocze. 

Pięknie, motyla noga, pięknie:facepalm:

 

Bo do tego tanga trzeba dwojga ;)

image.jpeg.1639617ce9ae4c7d402d4d76b2a6650d.jpeg

Edited by ipsx82
Link to post
Share on other sites
Wymieniłem tylne tarcze i klocki, piasty wyczyściłem na błysk, przylgnie felg również.
Teraz ma zajefajne bicie i fura podskakuje przy wolnej jeździe, wszystko się telepie i chrobocze. 
Pięknie, motyla noga, pięknie:facepalm:
ate.thumb.jpg.491ff99f45450307c9059e1f910db6a2.jpg
Dzwoniłem dziś do mechaniką, bo też mam mały problem z hamulcami. Opowiedział mi że kiedyś też wymienił tarcze i klocki klientowi, bo stare biły. Sprawdził po wymianie właśnie bicie, się okazało że facet miał piasty krzywe. Po wymianie piast problem zniknął.
Link to post
Share on other sites

Nowe tarcze też potrafią być krzywe , bez zegara ciężko jest to sprawdzić,  a w instrukcji jak byk widnieje informacja że montaż musi być dokonany przy pomocy pomiarów czujnikiem zegarowym lub w wyspecjalizowanym zakładzie (ten zapis jest chyba nawet niedozwolony o wyspecjalizowanym zakładzie). I jak pomiar pokazuje odchyłkę większą niż 0,03 - 0,05 (rożni producenci podają różną tolerancję) to przestawiamy tarczę o jeden otwór czy szpilkę i ponownie mierzymy a jak skończy się nam kombinacja szpilek /  otworów to zanim będziemy reklamować tarczę sprawdzamy bicie piasty.

Link to post
Share on other sites

Bicie jest ze względu na to, że tarcza jest pomalowana, po kilku hamowaniach powinno zejść do zera.

Niestety na początku jest chrobotanie i tłuczenie, będzie dobrzeB)

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, koziolek napisał:

Bicie jest ze względu na to, że tarcza jest pomalowana, po kilku hamowaniach powinno zejść do zera.

Niestety na początku jest chrobotanie i tłuczenie, będzie dobrzeB)

to w szoku jestem, tego jeszcze nie miałem

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Vercy napisał:

to w szoku jestem, tego jeszcze nie miałem

Tarcza była cała pomalowana, już widać gdzie wytarły klockiB)

Tarcze.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...