Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Nie są takie same. Miałem w ręku obie wersje. Te od Audi są krótsze, może do Forka niezliftowanego podejdą, do swojego sie nie zdecydowałem, mam po raz kolejny ori tworzywo i nic nie popękało. W poprzednich gumy sie wyrobiły stąd wymiana.

Może rzeczywiście są odrobinę krótsze, ale miałem takie i w zielonym i teraz w żonowozie. Ze stabem z STI 20mm oem nie daje rady i szybko się rozlatuje, te działają jak złoto, nie trzeba kupować Whiteline za grubą kasę. A jak robicie lifta w teren to po co Wam stabilizator, psujący wykrzyż? :) To jest po to, żeby auto w szybkich zakrętach się za bardzo nie gięło, a to na lifcie dość rzadko spotykana sytuacja :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

Edytowane przez Pan Dziedzic
  • Super! 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

Świetna historia :biglol: na czasie czy stare dzieje? Apropo tematu, zatankowałem do pełna v-power e100. Zabaczymy czy w ssaku będzie jakaś widoczna różnica. 

 

I taka sytuacja na blacie :-)

IMG_20200917_193355362.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwaro napisał:

Może rzeczywiście są odrobinę krótsze, ale miałem takie i w zielonym i teraz w żonowozie. Ze stabem z STI 20mm oem nie daje rady i szybko się rozlatuje, te działają jak złoto, nie trzeba kupować Whiteline za grubą kasę. A jak robicie lifta w teren to po co Wam stabilizator, psujący wykrzyż? :) To jest po to, żeby auto w szybkich zakrętach się za bardzo nie gięło, a to na lifcie dość rzadko spotykana sytuacja :)

Wymiana półosi częstsza, a poza tym po lifcie bardziej buja. Przyjedź do mnie, zakręty takie że ostatni kierowca TIRa z materiałem przez pół godziny klął i się ani razu nie powtórzył.

 

a S-turbo jak się kopytkiem pociśnie......

 

Kolegi @janekbe zresztą zapytaj 

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak często wymieniasz półosie ?
Ja mam Forka 7 rok.
Dbam o Niego ale również nie oszczędzam i nigdy nie musiałem ich wymieniać.
Jak masz 4 cale liftu to można skrócić ich żywot, ale jak masz 5 cm to nie oszukujmy się one nie są z dykty.
Ani też nie masz w STurbo 400 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

To sobie poza... eś :)

 

P. S. Powoli się tu robi jak w wątku z e-boxerem, jeszcze zaraz ktoś wyskoczy z wyścigami na ćwiartkę na reduktorze :)

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

@skwaro Bracie, opowiem Ci historie, właśnie tym wolnossakiem jechałem sobie elegancko z Łodzi do Sącza. Gdzieś miedzy Przedborzem a Włoszczową dopadło mnie czarne BMW, dwóch młodzieńców siadło mi na zderzaku, to zwolniłem, zakręty, wioski, myśle sobie " jedzcie " ,  a tamci nie, nie i już, będą sie wlekli,  nie skorzystali a mogli, mieli szanse, dawałem, skoro nie, to nie, redukcja na trójkę i odjazd.

I tak oto tym wolnossakiem straciłem prawko na 3 miesiące.

Da sie dobrze pojechać ? ;) 

chłopaki siadli na zderzaku bo rezerwę mieli i chcieli w tunelu jechać za Tobą. A że Forek ma aerodynamikę tira... :biglol:

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, koziolek napisał:

Wymieniłem tylne tarcze i klocki, piasty wyczyściłem na błysk, przylgnie felg również.

Teraz ma zajefajne bicie i fura podskakuje przy wolnej jeździe, wszystko się telepie i chrobocze. 

Pięknie, motyla noga, pięknie:facepalm:

 

Bo do tego tanga trzeba dwojga ;)

image.jpeg.1639617ce9ae4c7d402d4d76b2a6650d.jpeg

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem tylne tarcze i klocki, piasty wyczyściłem na błysk, przylgnie felg również.
Teraz ma zajefajne bicie i fura podskakuje przy wolnej jeździe, wszystko się telepie i chrobocze. 
Pięknie, motyla noga, pięknie:facepalm:
ate.thumb.jpg.491ff99f45450307c9059e1f910db6a2.jpg
Dzwoniłem dziś do mechaniką, bo też mam mały problem z hamulcami. Opowiedział mi że kiedyś też wymienił tarcze i klocki klientowi, bo stare biły. Sprawdził po wymianie właśnie bicie, się okazało że facet miał piasty krzywe. Po wymianie piast problem zniknął.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tarcze też potrafią być krzywe , bez zegara ciężko jest to sprawdzić,  a w instrukcji jak byk widnieje informacja że montaż musi być dokonany przy pomocy pomiarów czujnikiem zegarowym lub w wyspecjalizowanym zakładzie (ten zapis jest chyba nawet niedozwolony o wyspecjalizowanym zakładzie). I jak pomiar pokazuje odchyłkę większą niż 0,03 - 0,05 (rożni producenci podają różną tolerancję) to przestawiamy tarczę o jeden otwór czy szpilkę i ponownie mierzymy a jak skończy się nam kombinacja szpilek /  otworów to zanim będziemy reklamować tarczę sprawdzamy bicie piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, koziolek napisał:

Bicie jest ze względu na to, że tarcza jest pomalowana, po kilku hamowaniach powinno zejść do zera.

Niestety na początku jest chrobotanie i tłuczenie, będzie dobrzeB)

to w szoku jestem, tego jeszcze nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...