Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

  • Replies 17.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

3 godziny temu, Radosław De napisał:

Ten cx80 to nie czasem do opon?

 

 

2 godziny temu, VEC napisał:

pewnie do wszystkiego podejdzie :biglol:

Screenshot_20200916-180447_Chrome.jpg

 

CX80 to marka :D Chodzi o CX80 Insects Remover :D

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Radosław De napisał:

Ciekawe czy żonę zakonserwuje? :D taniej wyjdzie jak botoks albo inne cuda:P

Napisz jakie efekty. Jak będziesz mógł.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Pierwsza mała zmotka :upside-down-face_1f643-small:

Wyposażyłem autko w płytę aluminiową grubości 6mm pod silnik :D

Sama robota jednego z forumowiczów.

Dzięki @grzegorzp:thx:

 

20200916_183205.thumb.jpg.341d41c03385ae6d9921a021ac0b8376.jpg

 

20200916_182951.thumb.jpg.1f1df6cef183628a36a72f607fc824a1.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Ciekawe jak długo będzie takie piekne i błyszczące? :D

Ponoć z czasem zmatowieje:P

Wiem co masz na myśli... Niebawem pierwszy poważny test... Rajd na Roztoczy:D

Będzie długo służyła, gdyż po dwóch rajdach i kilku wycieczkach terenowych oryginalny plastik pozostał cały :)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, KPR napisał:

Ponoć z czasem zmatowieje:P

Wiem co masz na myśli... Niebawem pierwszy poważny test... Rajd na Roztoczy:D

Będzie długo służyła, gdyż po dwóch rajdach i kilku wycieczkach terenowych oryginalny plastik pozostał cały :)

Nie ugotuje się tam nic bez żadnych dziurek, że je tak nazwę?

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Infra napisał:

Nie ugotuje się tam nic bez żadnych dziurek, że je tak nazwę?

jakby miał turbo to by zagotował :) tutaj wolnossący siedzi

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, _akir_ napisał:

jakby miał turbo to by zagotował :) tutaj wolnossący siedzi

Też mam takiego niedziurawca i turbo i nic mi się nie gotuje :)

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Panzerpferd napisał:

Też mam takiego niedziurawca i turbo i nic mi się nie gotuje :)

tylko w przypadku SJ turbo jest na dole :)

dlatego kazdy gada ze w SJ jest zaburzony balans cieplny jak zalozysz stal :D 

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

Edited by _akir_
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Nowe amorki, odboje, górne mocowanie amortyzatora, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora.

Niestety osłony amorka stare ale jare, źle dobrali w sklepie.

Prze okazji wypiaskowane i pomalowane sprężyny. I w końcu założone podkładki lift 2 cm.

Komfort jazdy niebo a ziemia. 6c3e970a97f9de2df825b5a314c4b206.jpgab0af19a865cd5a75d7e6ab7a0b5cbbc.jpg009e454ecd91332d3cae5667362e6b62.jpg0fa6666ac272cc2a3222ccd3acef44d0.jpg

 

 

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Infra napisał:

Nie ugotuje się tam nic bez żadnych dziurek, że je tak nazwę?

Spokojnie,  nie ma takiej opcji:D

 

27 minut temu, _akir_ napisał:

jakby miał turbo to by zagotował :) tutaj wolnossący siedzi

Dobrze gadasz :D

22 minuty temu, Panzerpferd napisał:

Też mam takiego niedziurawca i turbo i nic mi się nie gotuje :)

Każdy Forester różni się detalami. Zatem jesteś także szczęściarzem :D

 

29 minut temu, _akir_ napisał:

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie.  Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał.  Gwarancja dożywotnia :D

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maciek20186 napisał:

Nowe amorki, odboje, górne mocowanie amortyzatora, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora.

Niestety osłony amorka stare ale jare, źle dobrali w sklepie.

Prze okazji wypiaskowane i pomalowane sprężyny. I w końcu założone podkładki lift 2 cm.

Komfort jazdy niebo a ziemia. 6c3e970a97f9de2df825b5a314c4b206.jpgab0af19a865cd5a75d7e6ab7a0b5cbbc.jpg009e454ecd91332d3cae5667362e6b62.jpg0fa6666ac272cc2a3222ccd3acef44d0.jpg

 

 

 

 

Te łączniki masz na tyl? SG czy SF?

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, KPR napisał:

Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie.  Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał.  Gwarancja dożywotnia :D

napisalem juz, kiedys nie robil jeszcze do SJ XT (moze teraz juz robi) :) mało kto w PL chce sie za to zabrac

ta stal co kupilem w DE jest spoko ale trzeba by ja przerobic zeby oddalić od turbo (jesli Grzesiek nie podejmie sie tematu, to sam sobie ja jakos przerobie)

Link to post
Share on other sites
Te łączniki masz na tyl? SG czy SF?
Konta mi się pomieszały w Tapatalku.
To są pasujące idealnie na tył do Forka SF łączniki zaadoptowane z Passata B5 które przychodzą tam na przód.

Poprzednie wytrzymały 2 albo 3 lata nie oszczędzania ich na dziurach.

Wysłane z mojego Action-X3 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, _akir_ napisał:

napisalem juz, kiedys nie robil jeszcze do SJ XT (moze teraz juz robi) :)

Mi też tak napisał,  zadzwoniłem jednak, umówiłem się na spotkanie, miał chęci wykonać dla SJ i jest ok. Ale faktycznie mam prościej bo nie mam turbiny, ale i na to pewnie znajdzie rozwiązanie, ma wiedzę, doświadczenie w tym co robi oraz chęci:)

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _akir_ napisał:

tylko w przypadku SJ turbo jest na dole :)

dlatego kazdy gada ze w SJ jest zaburzony balans cieplny jak zalozysz stal :D 

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

mam turbo kit z SJ i wlasnie robie oslone na dol ale bedzie troche wietrzona ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Max 84 napisał:

Konta mi się pomieszały w Tapatalku.
To są pasujące idealnie na tył do Forka SF łączniki zaadoptowane z Passata B5 które przychodzą tam na przód.

Poprzednie wytrzymały 2 albo 3 lata nie oszczędzania ich na dziurach.

Wysłane z mojego Action-X3 przy użyciu Tapatalka
 

interesujące, z tego co widzę są sporo krótsze od ori SF?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Vercy napisał:

interesujące, z tego co widzę są sporo krótsze od ori SF?

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
40 minut temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Z danych producenta wynika że rozstaw jest mniejszy o 2cm, wiem bo jak szukałem do siebie dłuższych, to sprawdzałem prawie każde na rynku mając nadzieję na znalezienie

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Do SG na tył da się je zaadaptować? Robił ktoś coś takiego? Oryginalnie są łączniki z gałkami.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Vercy napisał:

Z danych producenta wynika że rozstaw jest mniejszy o 2cm, wiem bo jak szukałem do siebie dłuższych, to sprawdzałem prawie każde na rynku mając nadzieję na znalezienie

Skoro oba zakładasz krótsze to co to zmienia ?

Stabilizator czy pójdzie na gumach mocujących, w dol czy w gore nic się nie stanie.

 

Mam stare ori plastiki zmierzę jutro.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, yaroz napisał:

Do SG na tył da się je zaadaptować? Robił ktoś coś takiego? Oryginalnie są łączniki z gałkami.

Nie, w SG są inne. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Nie są takie same. Miałem w ręku obie wersje. Te od Audi są krótsze, może do Forka niezliftowanego podejdą, do swojego sie nie zdecydowałem, mam po raz kolejny ori tworzywo i nic nie popękało. W poprzednich gumy sie wyrobiły stąd wymiana.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...