Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Ciekawe jak długo będzie takie piekne i błyszczące? :D

Ponoć z czasem zmatowieje:P

Wiem co masz na myśli... Niebawem pierwszy poważny test... Rajd na Roztoczy:D

Będzie długo służyła, gdyż po dwóch rajdach i kilku wycieczkach terenowych oryginalny plastik pozostał cały :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KPR napisał:

Ponoć z czasem zmatowieje:P

Wiem co masz na myśli... Niebawem pierwszy poważny test... Rajd na Roztoczy:D

Będzie długo służyła, gdyż po dwóch rajdach i kilku wycieczkach terenowych oryginalny plastik pozostał cały :)

Nie ugotuje się tam nic bez żadnych dziurek, że je tak nazwę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Panzerpferd napisał:

Też mam takiego niedziurawca i turbo i nic mi się nie gotuje :)

tylko w przypadku SJ turbo jest na dole :)

dlatego kazdy gada ze w SJ jest zaburzony balans cieplny jak zalozysz stal :D 

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

Edytowane przez _akir_
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Infra napisał:

Nie ugotuje się tam nic bez żadnych dziurek, że je tak nazwę?

Spokojnie,  nie ma takiej opcji:D

 

27 minut temu, _akir_ napisał:

jakby miał turbo to by zagotował :) tutaj wolnossący siedzi

Dobrze gadasz :D

22 minuty temu, Panzerpferd napisał:

Też mam takiego niedziurawca i turbo i nic mi się nie gotuje :)

Każdy Forester różni się detalami. Zatem jesteś także szczęściarzem :D

 

29 minut temu, _akir_ napisał:

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie.  Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał.  Gwarancja dożywotnia :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maciek20186 napisał:

Nowe amorki, odboje, górne mocowanie amortyzatora, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora.

Niestety osłony amorka stare ale jare, źle dobrali w sklepie.

Prze okazji wypiaskowane i pomalowane sprężyny. I w końcu założone podkładki lift 2 cm.

Komfort jazdy niebo a ziemia. 6c3e970a97f9de2df825b5a314c4b206.jpgab0af19a865cd5a75d7e6ab7a0b5cbbc.jpg009e454ecd91332d3cae5667362e6b62.jpg0fa6666ac272cc2a3222ccd3acef44d0.jpg

 

 

 

 

Te łączniki masz na tyl? SG czy SF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, KPR napisał:

Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie.  Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał.  Gwarancja dożywotnia :D

napisalem juz, kiedys nie robil jeszcze do SJ XT (moze teraz juz robi) :) mało kto w PL chce sie za to zabrac

ta stal co kupilem w DE jest spoko ale trzeba by ja przerobic zeby oddalić od turbo (jesli Grzesiek nie podejmie sie tematu, to sam sobie ja jakos przerobie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te łączniki masz na tyl? SG czy SF?
Konta mi się pomieszały w Tapatalku.
To są pasujące idealnie na tył do Forka SF łączniki zaadoptowane z Passata B5 które przychodzą tam na przód.

Poprzednie wytrzymały 2 albo 3 lata nie oszczędzania ich na dziurach.

Wysłane z mojego Action-X3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, _akir_ napisał:

napisalem juz, kiedys nie robil jeszcze do SJ XT (moze teraz juz robi) :)

Mi też tak napisał,  zadzwoniłem jednak, umówiłem się na spotkanie, miał chęci wykonać dla SJ i jest ok. Ale faktycznie mam prościej bo nie mam turbiny, ale i na to pewnie znajdzie rozwiązanie, ma wiedzę, doświadczenie w tym co robi oraz chęci:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _akir_ napisał:

tylko w przypadku SJ turbo jest na dole :)

dlatego kazdy gada ze w SJ jest zaburzony balans cieplny jak zalozysz stal :D 

ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic

mam turbo kit z SJ i wlasnie robie oslone na dol ale bedzie troche wietrzona ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Max 84 napisał:

Konta mi się pomieszały w Tapatalku.
To są pasujące idealnie na tył do Forka SF łączniki zaadoptowane z Passata B5 które przychodzą tam na przód.

Poprzednie wytrzymały 2 albo 3 lata nie oszczędzania ich na dziurach.

Wysłane z mojego Action-X3 przy użyciu Tapatalka
 

interesujące, z tego co widzę są sporo krótsze od ori SF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Vercy napisał:

interesujące, z tego co widzę są sporo krótsze od ori SF?

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Z danych producenta wynika że rozstaw jest mniejszy o 2cm, wiem bo jak szukałem do siebie dłuższych, to sprawdzałem prawie każde na rynku mając nadzieję na znalezienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Do SG na tył da się je zaadaptować? Robił ktoś coś takiego? Oryginalnie są łączniki z gałkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vercy napisał:

Z danych producenta wynika że rozstaw jest mniejszy o 2cm, wiem bo jak szukałem do siebie dłuższych, to sprawdzałem prawie każde na rynku mając nadzieję na znalezienie

Skoro oba zakładasz krótsze to co to zmienia ?

Stabilizator czy pójdzie na gumach mocujących, w dol czy w gore nic się nie stanie.

 

Mam stare ori plastiki zmierzę jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, skwaro napisał:

Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.

Nie są takie same. Miałem w ręku obie wersje. Te od Audi są krótsze, może do Forka niezliftowanego podejdą, do swojego sie nie zdecydowałem, mam po raz kolejny ori tworzywo i nic nie popękało. W poprzednich gumy sie wyrobiły stąd wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...