Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Ktoś chyba niepoważny był.

Ale no bywa i tak. Z roku na rok impreza jest coraz większa, tersz pewnie nie byłoby problemu. Nie ma co się zamykać przez to, że nie wybrali swojego oczka w głowie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Infra napisał:

 W skrócie, ich dobór fur dopuszczanych jest MOCNO dyskusyjny i nie mówię tu tylko o odrzuceniu mojego Forka rok temu :) 

Tak szczerze mówiąc to rok temu Twój forek miał pomalowane felgi i dużo naklejek, moim zdaniem trochę mało jak na taką imprezę. Teraz w uturbionej wersji i na nowej feldze myślę że nie byłoby z tym problemu :)

 

To zlot dłubanych fur i dobrze utrzymanych japońskich klasyków, jak się nie łapiesz w te kategorie to szanse przejścia selekcji są raczej małe :)

Edytowane przez skwaro
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, skwaro napisał:

Tak szczerze mówiąc to rok temu Twój forek miał pomalowane felgi i dużo naklejek, moim zdaniem trochę mało jak na taką imprezę. Teraz w uturbionej wersji i na nowej feldze myślę że nie byłoby z tym problemu :)

 

To zlot dłubanych fur i dobrze utrzymanych japońskich klasyków, jak się nie łapiesz w te kategorie to szanse przejścia selekcji są raczej małe :)

Nie kojarzę, jak wyglądał black big rok temu, więc się nie wypowiadam.. Ale no tak. Liczą w dużym stopniu na czyjąś inwencję, pomysł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2020 o 23:27, Danko napisał:

Podzielę się wrażeniami po paru dniach.. Ale zrobiłem dziś ponad 100km po tym myciu I auto sie nie zakurzyło. A z reguły jest trochę syf po takiej odległości. 

Dziś testowałem qd Meguiars do lakieru i qd meguiars do plastikow... faktycznie, na elementach które nigdy wosku nie widziały różnica spora. Na reszcie jednak wosk daje lepszy efekt... od hydrofobowosci po połysk. Pacjent :D 

20200724_203239.jpg

Edytowane przez niebieski708
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, skwaro napisał:

dobrze utrzymanych japońskich klasyków

kij z moim forkiem, który jak widzę głównie słynie z tony naklejek, natomiast widziałem odrzucone Legacy 1gen w stanie salonowym, naszej klubowej @wania, widziałem odrzucone SVXy za ORYGINALNĄ FELGĘ i wiele innych super fur a widziałem przyjęte ulepy Hond i podobne szroty, sklejone na taśmie ale za to na glebie i felaszkami... żenada.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Infra napisał:

kij z moim forkiem, który jak widzę głównie słynie z tony naklejek, natomiast widziałem odrzucone Legacy 1gen w stanie salonowym, naszej klubowej @wania, widziałem odrzucone SVXy za ORYGINALNĄ FELGĘ i wiele innych super fur a widziałem przyjęte ulepy Hond i podobne szroty, sklejone na taśmie ale za to na glebie i felaszkami... żenada.

Ba, ich impreza ich zasady... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kij z moim forkiem, który jak widzę głównie słynie z tony naklejek, natomiast widziałem odrzucone Legacy 1gen w stanie salonowym, naszej klubowej @wania, widziałem odrzucone SVXy za ORYGINALNĄ FELGĘ i wiele innych super fur a widziałem przyjęte ulepy Hond i podobne szroty, sklejone na taśmie ale za to na glebie i felaszkami... żenada.
Popatrz obiektywnie a nie przez pryzmat urażonej dumy. To impreza dla tuningowanych japońskich aut. Seryjne auta dostają się bardzo rzadko, tylko jeśli są mega rzadkimi sportowymi rarytasami. Forester Sh w wolnossaku, który jest zwykłym SUVem jakich pełno na ulicy musi być naprawdę dobrze zrobiony, żeby ktoś to docenił poza fanami marki. To samo z Legacy Igen, poza forum to zwykły stary kanciasty sedan, dla człowieka z ulicy nic specjalnego bo produkowali ich tony. Seryjne felgi w SVX są zwyczajnie brzydkie i to pierwsza rzecz do zmiany po kupnie. Wystarczy je zmienić i już mamy zupełnie inne auto. Takie są zasady tej imprezy i zżymanie się na nie jest trochę dziecinne, albo się dopasowujesz do zasad albo jedziesz na inną imprezę, gdzie biorą wszystkich albo mają inne zasady selekcji. Tylko tyle i aż tyle.
  • Lajk 3
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał:
4 godziny temu, Infra napisał:
kij z moim forkiem, który jak widzę głównie słynie z tony naklejek, natomiast widziałem odrzucone Legacy 1gen w stanie salonowym, naszej klubowej @wania, widziałem odrzucone SVXy za ORYGINALNĄ FELGĘ i wiele innych super fur a widziałem przyjęte ulepy Hond i podobne szroty, sklejone na taśmie ale za to na glebie i felaszkami... żenada.

Popatrz obiektywnie a nie przez pryzmat urażonej dumy. To impreza dla tuningowanych japońskich aut. Seryjne auta dostają się bardzo rzadko, tylko jeśli są mega rzadkimi sportowymi rarytasami. Forester Sh w wolnossaku, który jest zwykłym SUVem jakich pełno na ulicy musi być naprawdę dobrze zrobiony, żeby ktoś to docenił poza fanami marki. To samo z Legacy Igen, poza forum to zwykły stary kanciasty sedan, dla człowieka z ulicy nic specjalnego bo produkowali ich tony. Seryjne felgi w SVX są zwyczajnie brzydkie i to pierwsza rzecz do zmiany po kupnie. Wystarczy je zmienić i już mamy zupełnie inne auto. Takie są zasady tej imprezy i zżymanie się na nie jest trochę dziecinne, albo się dopasowujesz do zasad albo jedziesz na inną imprezę, gdzie biorą wszystkich albo mają inne zasady selekcji. Tylko tyle i aż tyle.

To ja dodam swoje 5 groszy.

Taaaa tuningowych... Dwa lata temu byłam. Była Mazda 6 ze zmieniona felgą i małym swapie, i się dostała...  Toż to wielki tuning, a auto popularne niczym VW. Co do Legacy, to po pierwsze, może dla Ciebie jest to stary, nieciekawy sendan, ale uwierz, gdzie nie jestem, to więcej ludzi się obejrzy za nim, niż za tuningowanym Civiciem ;) Co z tego, że było produkowane w dużej ilości, skoro aktualnie, jak dobrze pójdzie, to się doliczymy może ze 100 sztuk na Polskę... :huh:  A połowa z nich, to typowe zaniedbane gruzy. Druga sprawa, że ludzie nawet nie wiedzą o istnieniu takiego auta, wnioskuję to po pytaniach od obcych osób. 

Japfest jak dla mnie był spoko na początku i chyba ostatni raz z jakieś 4/5 lat temu. Bywały nawet klasyki w oryginale z dodaną delikatną nutką typu jakieś rarytasy(dodatki/gadżety) typowe dla rynku JDM.  Potem z każdym rokiem selekcja była/jest nastawiona na pokazanie tuningu czy nietypowej felgi, niż samego samochodu po prostu fajnie zrobionego czy ukazanie jego unikatowości. Z tym, że to zlot Hondziarzy, to no cóż... Trochę tak jest, a przynajmiej było. Oni jak i Mazdziarze stanowili większość na tej imprezie, pokazując, co prawda fajnie porobione fury w tym kilka naprawdę mega rodzynków, a reszta to typowe popularne auta.  

Na Forum nie tylko @Inframa takie zdanie na temat tej imprezy. Któregoś roku w wątku chyba "pozdrawiamy się" też była rozmowa na ten temat i nie każdemu pasowało, to że czepiają się dupereli typu felga, a nie patrzą na całokształt, czyli ciekawość/nietypowość auta, jak i pomysł właściciela, który chce pokazać. 

Także niech sobie ta impreza będzie, ja jeżdżę na inne, gdzie jest doceniony mój samochód ;)

 

  • Super! 2
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam swoje 5 groszy.
Taaaa tuningowych... Dwa lata temu byłam. Była Mazda 6 ze zmieniona felgą i małym swapie, i się dostała...  Toż to wielki tuning, a auto popularne niczym VW. Co do Legacy, to po pierwsze, może dla Ciebie jest to stary, nieciekawy sendan, ale uwierz, gdzie nie jestem, to więcej ludzi się obejrzy za nim, niż za tuningowanym Civiciem  Co z tego, że było produkowane w dużej ilości, skoro aktualnie, jak dobrze pójdzie, to się doliczymy może ze 100 sztuk na Polskę... :huh:  A połowa z nich, to typowe zaniedbane gruzy. Druga sprawa, że ludzie nawet nie wiedzą o istnieniu takiego auta, wnioskuję to po pytaniach od obcych osób. 
Japfest jak dla mnie był spoko na początku i chyba ostatni raz z jakieś 4/5 lat temu. Bywały nawet klasyki w oryginale z dodaną delikatną nutką typu jakieś rarytasy(dodatki/gadżety) typowe dla rynku JDM.  Potem z każdym rokiem selekcja była/jest nastawiona na pokazanie tuningu czy nietypowej felgi, niż samego samochodu po prostu fajnie zrobionego czy ukazanie jego unikatowości. Z tym, że to zlot Hondziarzy, to no cóż... Trochę tak jest, a przynajmiej było. Oni jak i Mazdziarze stanowili większość na tej imprezie, pokazując, co prawda fajnie porobione fury w tym kilka naprawdę mega rodzynków, a reszta to typowe popularne auta.  
Na Forum nie tylko @Inframa takie zdanie na temat tej imprezy. Któregoś roku w wątku chyba "pozdrawiamy się" też była rozmowa na ten temat i nie każdemu pasowało, to że czepiają się dupereli typu felga, a nie patrzą na całokształt, czyli ciekawość/nietypowość auta, jak i pomysł właściciela, który chce pokazać. 
Także niech sobie ta impreza będzie, ja jeżdżę na inne, gdzie jest doceniony mój samochód 
 
Nie mówię że dla mnie tylko dla osób spoza forum. Przez pryzmat fana marki zwyczajne z zewnątrz Legacy Spec-B robi robotę, ale idę o zakład że seryjne nie ma szans, ale weź np. Bartosza OBK, które kompletnie na takie imprezy nie pasuje i idę o zakład o dobrą łychę że przechodzi selekcję z marszu. Cały numer polega na tym że wystarczy założyć fajne felgi i obniżyć trochę auto, zrobić dobre zdjęcia i auto się łapie bez problemu. Tu mowa o pretensjach że kompletnie seryjne auto się nie dostało. A co do hondziarzy to ich jest po prostu najwięcej, Subaru przy Hondzie to u nas niszowa marka. A czy komuś się taka idea selekcji podoba czy nie to zupełnie inna sprawa. Nie mnie oceniać, ja tylko piszę jak to wygląda :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, skwaro napisał:

A co do hondziarzy to ich jest po prostu najwięcej, Subaru przy Hondzie to u nas niszowa marka.

Chyba się to powoli zmienia, ja już dawno nie widziałem civic'ów 4,5,6 generacji, crx , del Sol. Za to Subaraków widuję coraz więcej i to zarówno nowych jak i starszych modeli :thumbup:

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się to powoli zmienia, ja już dawno nie widziałem civic'ów 4,5,6 generacji, crx , del Sol. Za to Subaraków widuję coraz więcej i to zarówno nowych jak i starszych modeli 
Ludzie się bogacą, a syfiki gniją szybciej niż kielichy w Foresterze SF :)

A wracając do tematu to zrzuciłem skrzynię biegów, odkręciłem torque plate żeby wymienić uszczelniacz i wtopa. Pomyliłem zamówienie i jakimś cudem wziąłem uszczelniacz na przód zamiast na tył. No i robota postoi do wtorku...

411b8c31542b3832e9082a69aaf72721.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, skwaro napisał:

Ludzie się bogacą, a syfiki gniją szybciej niż kielichy w Foresterze SF :)

A wracając do tematu to zrzuciłem skrzynię biegów, odkręciłem torque plate żeby wymienić uszczelniacz i wtopa. Pomyliłem zamówienie i jakimś cudem wziąłem uszczelniacz na przód zamiast na tył. No i robota postoi do wtorku...

411b8c31542b3832e9082a69aaf72721.jpg

Przy okazji wyrzuć na śmieci ten separator oleju jak jest plastikowy, a na taki wygląda. Ale Ty chyba o tym wiesz;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wyrzuć na śmieci ten separator oleju jak jest plastikowy, a na taki wygląda. Ale Ty chyba o tym wiesz.
Jest metalowy, tylko cały w oleju i syfie, też będzie uszczelniony jak trzeba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wyrzuć na śmieci ten separator oleju jak jest plastikowy, a na taki wygląda. Ale Ty chyba o tym wiesz.

Może nie plastikowy, ale wygląda na starego typu. Ja wymieniłem na ten już "nowszy" ale śruby nowe dostałem jak do starego typu, wpuszczane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wania napisał:

To ja dodam swoje 5 groszy.

Taaaa tuningowych... Dwa lata temu byłam. Była Mazda 6 ze zmieniona felgą i małym swapie, i się dostała...  Toż to wielki tuning, a auto popularne niczym VW. Co do Legacy, to po pierwsze, może dla Ciebie jest to stary, nieciekawy sendan, ale uwierz, gdzie nie jestem, to więcej ludzi się obejrzy za nim, niż za tuningowanym Civiciem ;) Co z tego, że było produkowane w dużej ilości, skoro aktualnie, jak dobrze pójdzie, to się doliczymy może ze 100 sztuk na Polskę... :huh:  A połowa z nich, to typowe zaniedbane gruzy. Druga sprawa, że ludzie nawet nie wiedzą o istnieniu takiego auta, wnioskuję to po pytaniach od obcych osób. 

Japfest jak dla mnie był spoko na początku i chyba ostatni raz z jakieś 4/5 lat temu. Bywały nawet klasyki w oryginale z dodaną delikatną nutką typu jakieś rarytasy(dodatki/gadżety) typowe dla rynku JDM.  Potem z każdym rokiem selekcja była/jest nastawiona na pokazanie tuningu czy nietypowej felgi, niż samego samochodu po prostu fajnie zrobionego czy ukazanie jego unikatowości. Z tym, że to zlot Hondziarzy, to no cóż... Trochę tak jest, a przynajmiej było. Oni jak i Mazdziarze stanowili większość na tej imprezie, pokazując, co prawda fajnie porobione fury w tym kilka naprawdę mega rodzynków, a reszta to typowe popularne auta.  

Na Forum nie tylko @Inframa takie zdanie na temat tej imprezy. Któregoś roku w wątku chyba "pozdrawiamy się" też była rozmowa na ten temat i nie każdemu pasowało, to że czepiają się dupereli typu felga, a nie patrzą na całokształt, czyli ciekawość/nietypowość auta, jak i pomysł właściciela, który chce pokazać. 

Także niech sobie ta impreza będzie, ja jeżdżę na inne, gdzie jest doceniony mój samochód ;)

 

Amen siostro :)

4 godziny temu, skwaro napisał:

Tu mowa o pretensjach że kompletnie seryjne auto się nie dostało.

Chyba nie mówisz o moim, bo rok temu miało więcej modów niż połowa trupów na Japfescie :) No chyba, że liczymy zmienioną felgę i glebę to fakt, sjuuuning :D

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale organizatorzy doceniają pewnie tylko wygląd samochodu. Na summer cars party wjeżdża każdy. A nagrodę za najniższy samochód zlotu zdobywa honda obniżona dokladkami.

Raz zdarzyło mi się odwiedzić zlot organizowany przez Mapet'a. Chyba w mojej ocenie jedyny sensowny z sergregacja. Każdy samochód doceniony. Nawet te utrzymane w fabrycznym stanie. Nie brakowało e30, starych audi. A chyba jakiś turbo dziadek też się przewinął. Nie byłem tam swoim samochodem. Ale z grupą znajomych. Fajna miejscówka, koło elektrowni w Bełchatowie. Ale z tego co widzę to już nie organizuje tych zlotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie plastikowy, ale wygląda na starego typu. Ja wymieniłem na ten już "nowszy" ale śruby nowe dostałem jak do starego typu, wpuszczane. 
Kiedyś były alu, teraz są wytłoczone z kawałka blachy
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były alu, teraz są wytłoczone z kawałka blachy
Też myślałem że jest plastikowy. Znalazłem informację że dobrze go wymienić. W sumie wymieniłem na ten tłoczony z blachy. Ale w zasadzie nie ma takiej potrzeby bo można go wyczyścić i na nowo zamontować w sensie ten stary. Niby była by kasa zaoszczędzona. Ale trudno się mówi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że jest plastikowy. Znalazłem informację że dobrze go wymienić. W sumie wymieniłem na ten tłoczony z blachy. Ale w zasadzie nie ma takiej potrzeby bo można go wyczyścić i na nowo zamontować w sensie ten stary. Niby była by kasa zaoszczędzona. Ale trudno się mówi.
Był też plastikowy i ten dobrze jest wymienić
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...