Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.06.2020 o 19:42, Norweski_Pacjent napisał:
W dniu 2.06.2020 o 19:37, Vercy napisał:
Wymieniłem kierownicę, w końcu nie jest dziurawa.
 
Przy okazji okazało się że jakiś gnój mnie zahaczył gdzieś na parkingu pod sklepem. Brzydka rysa i wgniecenie. 

Poka kierę!

Taka sama jak stara, tylko polift zamiast przedlifta, 

 

(Przedlift ma inaczej szwy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Vercy napisał:

150 przy 4500obr?

 

To N/A?

I to 5b chyba. U mnie w L IV podobnie by było. 4,5 byloby chyba przy 160. A z reguły sporo jeździłem po Niemczech.. Brakuje 6 biegu, ale w ciasnych miejscach za to reduktor ratuje 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

No N/A , N/A na ATekach :D tam było 160 i poszedłby dalej ;) 

Wiesz, iść to i idzie. I do 200 idzie mi się rozpędzić bez większych problemów. Tylko hałas.. Silnik wtedy już orbitowac zaczyna. 6 bieg dużo zmienia mam wrażenie.. Wtedy 160-180 byłoby przy znośnych obrotach. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Danko napisał:

6 bieg dużo zmienia mam wrażenie.. Wtedy 160-180 byłoby przy znośnych obrotach. 

No widzisz, kwestia podejścia :) mi też się marzy 6ty bieg w moim forku jak jadę autostradą, ale najlepiej by było gdyby przy tym nie pozbywać się reduktora. FHI trochę tu poskąpiło, a z dwojga do wyboru to wolę jechać wolniej i mieć możliwość wbić redukcję:D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

No widzisz, kwestia podejścia :) mi też się marzy 6ty bieg w moim forku jak jadę autostradą, ale najlepiej by było gdyby przy tym nie pozbywać się reduktora. FHI trochę tu poskąpiło, a z dwojga do wyboru to wolę jechać wolniej i mieć możliwość wbić redukcję:D

Kurde no właśnie! Albo super po mieście, albo w trasie.. A jakkolwiek wiem, że dla niektórych reduktor to tylko gadżet po zakupie, tak ja z niego niemal zawsze korzystam. Chociażby przy wyjeżdżaniu z osiedla, gdzie mam beznadziejną nawierzchnię... Albo kiedy już latam po mieście i mam ochotę robić to głośno :biglol:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hugo napisał:

Rozwiązaniem jest zmienić przełożenie 5go biegu.:D

To Też jest opcja tylko zaś, żeby nie przegiąć za bardzo w drugą stronę. Na chwilę obecną przy 140/h na 5 biegu jest 4,5tys. obrotów. Pasowałoby zbić to o jakiś 1000. Kto mądry niech się wypowie czy się da tak to zorganizować i czy przy wymianie przełożenia można dalej korzystać z reduktora na 5 biegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

To Też jest opcja tylko zaś, żeby nie przegiąć za bardzo w drugą stronę. Na chwilę obecną przy 140/h na 5 biegu jest 4,5tys. obrotów. Pasowałoby zbić to o jakiś 1000. Kto mądry niech się wypowie czy się da tak to zorganizować i czy przy wymianie przełożenia można dalej korzystać z reduktora na 5 biegu :)

W S-Turbo tak to wygląda, 150kmh to ~3500obr w moim. Tyle że ja mam automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Michał Borek napisał:

Nie ma problemu, że się tyle zapieprza na reduktorze? 

Raczej nie chodzi o jazdę na reduktorze z takimi prędkościami. 

 

2 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

To Też jest opcja tylko zaś, żeby nie przegiąć za bardzo w drugą stronę.

Przegiąć to trzebaby z sbd pozyskać części tylko wątpię, aby to pasowało p&p. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Danko napisał:

Skomplikowane jest wydłużanie jednego biegu? To by nie było głupie tak po prawdzie 

Np w Vw golf Plus wystarczy odkręcić klapkę i można  wymienić trybik 5 biegu, a w Subaru pewnie demontaż całej skrzyni i rozbieranie na części pierwsze.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...