Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Max 84 napisał:

@Pan Dziedzic
Dużo było Rudej ?
Jak u mnie wymieniałem szybę to było sporo.
Czasem się zastanawiam gdzie Forki jej nie mają emoji1.png
W urlopie będę się zabierał za belkę pod chłodnicą i wstawiam porządny profil, bo tam też już infekcja emoji52.png

Mają wszędzie. Kiedyś trafiłem na kanał gościa co remontuje od podstaw chyba SF. Okazało się że ruda była nawet pod lakierem na wzmocnieniu między lampami, do którego jest przykręcony zamek maski. Pod nie uszkodzonym lakierem, było pełno małych ognisk rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udanane popołudnie z Subarkiem. Wyrzeźbiłem i zamontowałem tylne chlapacze, pomalowałem bębny, założyłem letnie koła. Na jutro zostały do zrobienia przednie chlapacze... 

IMG_20200521_194102.jpg

IMG_20200521_194111.jpg

IMG_20200521_203428.jpg

  • Super! 5
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Artman84 napisał:

Udanane popołudnie z Subarkiem. Wyrzeźbiłem i zamontowałem tylne chlapacze, pomalowałem bębny, założyłem letnie koła. Na jutro zostały do zrobienia przednie chlapacze... 

IMG_20200521_194102.jpg

IMG_20200521_194111.jpg

IMG_20200521_203428.jpg

Bębny to miałeś nowe przed malowaniem, czy po prostu się przyłożyłeś przy czyszczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Max 84 napisał:

@Pan Dziedzic
Dużo było Rudej ?
Jak u mnie wymieniałem szybę to było sporo.
Czasem się zastanawiam gdzie Forki jej nie mają emoji1.png
W urlopie będę się zabierał za belkę pod chłodnicą i wstawiam porządny profil, bo tam też już infekcja emoji52.png

Generalnie przy każdym mocowaniu spinki więcej lub mniej ale było, oraz w lewym jak i prawym górnym rogu szyby pod uszczelką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokleiłem małe odpryski, które zaczynały rosnąć w siłę. Przydała by się nowa szyba, ale to może w jakichś lepszych czasach. 

 

IMG_20200521_130825.thumb.jpg.e20911be2b62d730bafa5e525b70538f.jpg

 

Odkurzyłem i wyprałem tapicerkę. Pod koniec roboty już nawet jakoś to szło. Niestety do poprawki, bo na początku użyłem za słabego APC :/ 

 

Przed:

 

IMG_20200521_145216.thumb.jpg.14551472f7ef1381733097be41f0b4f9.jpg

 

I po:

 

IMG_20200521_212218.thumb.jpg.6b0c83916a1cbeb70d6e85b75fc12637.jpg

  • Super! 4
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Generalnie przy każdym mocowaniu spinki więcej lub mniej ale było, oraz w lewym jak i prawym górnym rogu szyby pod uszczelką.

 

 

A listwy boczne dachowe  po zdjęciu wstawiałeś na nowych klipsach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Norweski_Pacjent napisał:

Pokleiłem małe odpryski, które zaczynały rosnąć w siłę. Przydała by się nowa szyba, ale to może w jakichś lepszych czasach. 

 

IMG_20200521_130825.thumb.jpg.e20911be2b62d730bafa5e525b70538f.jpg

 

 

 

A możesz naświetlić taki proces bo sam muszę to zrobić ale myślałem, że to trzeba u szklarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A możesz naświetlić taki proces bo sam muszę to zrobić ale myślałem, że to trzeba u szklarza...
Do kupienia są gotowe zestawy pozwalające skleić takie odpryski. Da się tym naprawić większość niedużych pęknięć. Ja polecam coś w stylu tego z linka, bo można użyć wielokrotnie: https://a.aliexpress.com/_d8redFF
Natomiast takim lepiej się klei nieco większe pęknięcia (~10mm): https://a.aliexpress.com/_dYynhuN

Na 100 znajdziesz też na alledrogo.

Proste to jak konstrukcja cepa. Oczyszczasz pęknięcie/odprysk. Instalujesz tulejkę bezpośrednio nad nim, aplikujesz żywicę, odsysasz powietrze za pomocą strzykawki z zestawu, wtłaczasz powietrze zwiększając ciśnienie, aplikujesz nieco żywicy powierzchownie i przyklejasz plasterek. Utwardza się na słońcu około 30min, a na koniec usuwasz plasterek i zdrapujesz nadmiar równo z szybą żyletką.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem wyciek z układu hamulcowego :(

Kolejny kwiatek inżynieryjny Subaru. Stalowe przewody tylnych kół puszczone we wnętrzu pod tylną kanapą, progiem by potem zaś wyjść na zewnątrz ścianką grodziową do komory silnika.:facepalm: 

Najlepsze że zgniło w środku pod kanapą:facepalm:

Idzie to zrobić w miedzi?Gwinty nakrętek 10 są normalne czy jakieś wymyślate japońskie?Wymianiał ktoś kiedyś na przewody hamulcowe na miedziane?

 

 

IMG_20200522_170830_HDR.jpg

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem wyciek z układu hamulcowego 

Kolejny kwiatek inżynieryjny Subaru. Stalowe przewody tylnych kół puszczone we wnętrzu pod tylną kanapą, progiem by potem zaś wyjść na zewnątrz ścianką grodziową do komory silnika.default_facepalm.gif 

Najlepsze że zgniło w środku pod kanapądefault_facepalm.gif

Idzie to zrobić w miedzi?Gwinty nakrętek 10 są normalne czy jakieś wymyślate japońskie?Wymianiał ktoś kiedyś na przewody hamulcowe na miedziane?

 

 

IMG_20200522_170830_HDR.thumb.jpg.54bbb36b75c8c6c703db6c4875700269.jpg

Końcówki ci dobiorą na wzór twoich. Tylko pokazać musisz.

 

Wymieniałem w 4 autach na miedziane i 3-4 lata bez problemu śmigało bez wycieków a potem sprzedawałem auto, bo kupowałem następne.

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dzixd napisał:

Wymieniałem w 4 autach na miedziane i 3-4 lata bez problemu śmigało bez wycieków a potem sprzedawałem auto, bo kupowałem następne.

Jakiej grubości miedzi użyłeś? 6mm używana do lpg może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, hugo napisał:

Jakiej grubości miedzi użyłeś? 6mm używana do lpg może być?

Oryginał wygląda mi na ok. 5mm i taką miedź znalazłem na alledrogo z grubością ścianki 0.9mm i 10 końcówkami na klucz 10. 5m kosztuje coś ok 50zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej grubości miedzi użyłeś? 6mm używana do lpg może być?
Ja nie zarabiałem sam tylko mierzyłem przewody i woziłem kawałek przewodu z końcówką do sklepu motoryzacyjnego i tam mi na metry sprzedawali taką długość jaką chciałem z dorobieniem końcówek

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj Legacy, które od dłuższego czasu nie było dłubane z uwagi na inwestowanie czasu w Forestera dostało nowe tarcze i klocki do czterotłoka:)

Padło na zestaw Zimmermana- dobry stosunek ceny do jakości. Duży plus za grubą warstwę farby antykorozyjnej na tarczach i samoprzylepne blaszki do klocków.

Tera wagon staje dęba:) IMG_20200520_173234_compress63.thumb.jpg.6186df3063b4adbb452bffbcf4df4876.jpgIMG_20200520_181038_compress55.thumb.jpg.7cf15c23eae0dbcf7d7ab74c9c95d7ba.jpgIMG_20200520_184210_compress21.thumb.jpg.9ebe183f4b63ba9f601f5399e18c20ce.jpgIMG_20200520_185145_compress74.thumb.jpg.28fa9726cf2051be43fffce27b4279b8.jpg

 

Wysłane z mojego Redmi Note 8 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Super! 4
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...