Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

5 minut temu, Krzychu91 napisał:

@raci Dużo roboty by wykręcić rozrusznik ? W miarę łatwy dostęp się wydaje. Miałeś jakieś objawy czy tak profilaktycznie ? Bo ja właśnie rozmyślam profilaktycznie odświeżyć rozrusznik i alternator ;)

+1

Tym bardziej że mój od chwili zakupu dość długo "kręci" 

Mam drugi , który mógłbym poddać regeneracji w sumie...

 

One są jakoś zamienne?

Bo ten co mam chyba z gc jest jak pamiętam ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 17.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

10 minut temu, Krzychu91 napisał:

@raci Dużo roboty by wykręcić rozrusznik ? W miarę łatwy dostęp się wydaje. Miałeś jakieś objawy czy tak profilaktycznie ? Bo ja właśnie rozmyślam profilaktycznie odświeżyć rozrusznik i alternator ;)

To tak, sam rozrusznik trzyma się na dwóch śrubach, żeby się do niego dobrać, trzeba zdjąć puchę z przepustnicy (od dolotu, a u Ciebie pewnie i intercooler) i górna śruba oraz przewody - dostęp bajka, gorzej z tą od dołu bo nawet jak klucz założysz, to nie ma za bardzo miejsca, żeby tą śrubę odkręcić, może by się dało, ale stwierdziłem, że zamiast się męczyć, to zdejmę koło i zrobię od dołu - też trzeba się trochę nagimnastykować, ale zdecydowanie więcej miejsca na ruch kluczem.

Co do objawów - u mnie, szczególnie jak stał na dworze w zimniejsze dni, nie odbijał bendix i miałem przez chwilę po odpaleniu charakterystyczne piłowanie. Pewnie wystarczyłoby rozebrać, wyczyścić, posmarować i poskładać. No ale jak już rozebrany to żal nie wymienić dwóch łożysk, jednej tulei i szczotek :). A że nie wiedziałem co tam siedzi w środku, to kupiłem używkę (w miarę tania sprawa) i dopiero po rozebraniu zamawiałem części. Z ciekawostek, łożysko igiełkowe zamontowane z przodu rozrusznika, w stacjonarnych sklepach we Wrocławiu kosztuje 90zł:o, ale w necie można za 20zł dostać.

 

Do alternatora też już mam łożyska i szczotki, także na dniach też będzie odświeżony, chociaż piaskowanie obudowy już chyba sobie daruję.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, WueM napisał:

+1

Tym bardziej że mój od chwili zakupu dość długo "kręci" 

Mam drugi , który mógłbym poddać regeneracji w sumie...

 

One są jakoś zamienne?

Bo ten co mam chyba z gc jest jak pamiętam ;)

 

Pytanie, czy z tego samego silnika :) Widziałem gdzieś na naszym forum wątek z regeneracją rozrusznika (fajna fotorelacja) i tamten był np. na tulejach, u mnie łożyska, także na pewno jest kilka typów w zależności od silnika.

A sama regeneracja to fajna zabawa, jak ktoś lubi takie rzeczy, ładnie się to rozbiera i składa.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.

 

67BFEFFA-4818-47AA-B290-F8696CD263B0.jpeg

Ale kozacko wygląda :wub:

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, niebieskiultras napisał:

Nie będą czarne. Zaskoczę wszystkich :ph34r:

Kolor Różanego Lica Onieśmielonej Niewiasty Po Otrzymaniu Przez Przystojnego Gentlemana Propozycji Pierwszego W Życiu Współżycia W Krainie Intymności.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 6
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Vercy napisał:

Tak z ciekawości, jak takie malowanie się robi?

 

Ja mam pomalowane też pistoletem... Jakość i trwałość powłoki jest odpowiednia i zadowalająca ;)

 

Poza tym większy wybór kolorów ;)

FB_IMG_1584775508537.jpg

Link to post
Share on other sites

Zamontowałem zegary w GT-ku i wyczyściłem trochę tłumik żeby to jakoś wyglądało. Coś trzeba robić na przymusowym wolnym.

IMG_20200318_200152103.jpg

IMG_20200318_200105772.jpg

IMG_20200323_165239974.jpg

IMG_20200323_174937008.jpg

  • Like 6
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, niebieskiultras napisał:

Zacząłem psuć wrxowe felgi

20200322_190100.jpg

Ja dzisiaj zakończyłem proces psucia swoich felg  z Legacy...  

IMG_20200312_091556.jpg

IMG_20200323_182629.jpg

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Artman84 napisał:

Ja dzisiaj zakończyłem proces psucia swoich felg  z Legacy...  

IMG_20200312_091556.jpg

IMG_20200323_182629.jpg

Mnie się tam czarne felgi zawsze podobały ale mówią że ja jakiś dziwny jestem:OO:

 

Dobra robota, tylko umyć oponę i jakiś dressing połóż sobie, będzie pięknie. Spraye czy pistolet lub proszek?:thumbup:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Na opony wpadnie jeszcze jakiś dressing przed montażem na auto. Ja używałem sprayu z motipa. Zastanawiam się jaka będzie trwałość tego ale to czas pokaże... Satysfakcja z własnoręcznie wykonanej pracy bezcenna ;)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member


×
×
  • Create New...