Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Infra napisał:

Tak sobie siedzę i myślę, jakiego to trzeba mieć pecha, nie mieć fury od sierpnia 2019 i jak został tydzień-dwa do odbioru to pandemia coronavirusa...

Ja mam podobnie, sprzedałem w zeszłą niedzielę i nawet nie mam jak kupić nowego :biglol:. To jest mój pierwszy tydzień od 12 lat bez auta, nie licząc odstawienia do mechaników i blacharzy.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Infra napisał:

Tak sobie siedzę i myślę, jakiego to trzeba mieć pecha, nie mieć fury od sierpnia 2019 i jak został tydzień-dwa do odbioru to pandemia coronavirusa...

 

Nie martw się. Będziesz miał ogromną radość, kiedy odbierzesz. Tym bardziej po swapie z wolnossaka na turbo. Zobaczysz, banan będzie od ucha do ucha ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, skwaro napisał:

Na czarno się maluje brzydkie felgi żeby ich nie było widać, jak się ma ładne to się maluje w inny kolor, żeby je pokazać. As simple as that :P

 

Trochę w tym racji jest. Co więcej czarny zmniejsza optycznie felgę, a już w ogóle do czarnego auta słabo. Ale na szybko musiałem kupić felgi na zmianę, a w okolicy były wtedy tylko czarne oem sti. Kupiłem, założyłem i mam teraz czarne felgi na czarnym aucie. I ten związek dobrze rokuje.

Czyli zależy jak leży ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Iglak napisał:

W rzeczywistości koła na aucie wyglądają o wiele lepiej.

Widzę że krytyka czarnych kół odbiła się na posiadaczach niczym koronawirus :biglol:

 

Od razu zaznaczam, moje nie są czarne tylko ciemny szary, antracyt :D

Edytowane przez yaroz
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Infra napisał:

The Subaru Boys.

 

subaruboys.jpg

Skund une te koszulki?

W dniu 17.03.2020 o 12:12, Pan Dziedzic napisał:

Nudziło mnie się to żem go umył.

 

60440059-43B3-461C-96D0-868265530443.jpeg

Ja toże.

A z uwagi, ze mi na wstecznym ciągle czujnik wyje to poruszałem wiązką na górze od klapy. Efekt? Wyje dalej, ale wycieraczka chodzi jak nalezy:upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, euyot napisał:

skrót myślowy.

Jak wrzucę wsteczny to piiipcze jakbym cały czas ścianę za sobą miał. I wiązka do światła cofania... oi no.

Tak szukałem co by tu :P

U siebie miałem ten sam problem, zresztą, czasem się powtarza. Wilgoć, zmiany temperatury powodują kondensację wilgoci na stykach i sterownik szaleje. U mnie całe to pudełeczko jest umieszczone z tyłu obok kratki w bagażniku więc mam stosunkowo łatwy dostęp. Czasem pomaga suszarka, czasem zanurzenie styków w denaturacie, ogólnie zauważyłem, że ten sterownik wymaga dość suchego środowiska i tak prawdę mówiąc wolałbym mieć ten sterownik umieszczony gdzieś w środku auta, tam gdzie działa klimatyzacja, a nie gdzieś tam obok błotnika. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu zabrałem forku na serwis olejowy, a skończyło się na: wymianie tulei belki tylnej, geometrii (pomiar i regulacja), wymianie osłony przegubu wewn., płyn hamulcowy – wymiana, płyn sprzęgła – wymiana i odpowietrzenie ukł., pomiar kompresji + montaż świec, przegląd okresowy z wymianą olejów, wymiana rozrządu kpl.+ pompa wodna, silnik- wymontowanie, silnik – zamontowanie, uszczelniacz wału korbowego tylny – wymiana, zaślepki sworzni w bloku uszczelnienie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, harek napisał:

W zeszłym tygodniu zabrałem forku na serwis olejowy, a skończyło się na: wymianie tulei belki tylnej, geometrii (pomiar i regulacja), wymianie osłony przegubu wewn., płyn hamulcowy – wymiana, płyn sprzęgła – wymiana i odpowietrzenie ukł., pomiar kompresji + montaż świec, przegląd okresowy z wymianą olejów, wymiana rozrządu kpl.+ pompa wodna, silnik- wymontowanie, silnik – zamontowanie, uszczelniacz wału korbowego tylny – wymiana, zaślepki sworzni w bloku uszczelnienie... :)

To prawie tyle co subarowe nic:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, harek napisał:

W zeszłym tygodniu zabrałem forku na serwis olejowy, a skończyło się na: wymianie tulei belki tylnej, geometrii (pomiar i regulacja), wymianie osłony przegubu wewn., płyn hamulcowy – wymiana, płyn sprzęgła – wymiana i odpowietrzenie ukł., pomiar kompresji + montaż świec, przegląd okresowy z wymianą olejów, wymiana rozrządu kpl.+ pompa wodna, silnik- wymontowanie, silnik – zamontowanie, uszczelniacz wału korbowego tylny – wymiana, zaślepki sworzni w bloku uszczelnienie... :)

To tak moja idzie po bluzeczke...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...