Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

żarówki z zwiększoną mocą świetlną w lumenach a o podobnym poborze mocy z instalacji będą mieć krótsza żywotność w granicach kilkuset godzin i to w sprzyjających warunkach, co skutkuje w rzeczywistości dla mnie żywotnością na poziomie maksymalnie kilku miesięcy. Sprawdź sobie napięcie na instalacji spadek na żarówce jeśli jest duży to proponuje przyjrzeć się instalacji bądź zrobić nową wiązkę ale radzę zainwestować w dobre przekaźniki tanie wytrzymają pod maską krótko...

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

34 minuty temu, hemi112 napisał:

poszukać wtyczki na subarowym szrocie.

Na allegro są  "ceramiczne" za parę złotych. Mam takie u siebie, dodatkowo zarobiłem instalację na wsówkach co by szybciej założyć nowe wtyczki jak by te  "ceramiczne" też długo nie wytrzymały.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, yaroz napisał:

Na allegro są  "ceramiczne" za parę złotych. Mam takie u siebie, dodatkowo zarobiłem instalację na wsówkach co by szybciej założyć nowe wtyczki jak by te  "ceramiczne" też długo nie wytrzymały.

Potwierdzam. Ceramiczne wytrzymują zdecydowanie dłużej. Dodatkowo zalecam włączanie stacyjki z załączonymi światłami. Żarniki dostają na zimno mniejsze napięcie. Włączanie świateł, kiedy silnik już pracuje daje na zimne żarniki prawie 14V, a na stojącym silniku mamy tam około 12,5V. Ktoś kiedyś mnie do tego przekonał, choć są tacy, którzy twierdzą, że tak szybciej niszczymy żarówki. Praktyczne doświadczenia przez ponad 5 lat pokazują, że jednak lepiej odpalać silnik z włączonymi światłami. Wcześniej wymieniałem żarówko co 20-25tys, po zastosowaniu tych rad zdarzyło mi się to raz na 150tys.

Link to post
Share on other sites

Ja montowałem ceramiczne a następnie ponownie zwykłe z tworzywa sztucznego. Kupiłem tanie ceramiczne i po pierwsze był tam zalany cienki przewód który chyba nie stał koło miedzi oraz oprawka siedziała dość luźno na żarówce. trzeba było użyć małej siły aby wyjąć żarówkę z oprawki.

Link to post
Share on other sites

Zrobiłem serwis gazu.

Gaz nie ucieka i mapa jest okej.

Mam walnięte wtryski (lub świece) i walnięty czujnik poziomu gazu.

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Maciek Niemy napisał:

Nie pchaj byle czego, bo ten Carbonaleśnik miał być mój...:wub::cry:

A powinien być mój. Dureń jestem, że go sprzedałem... :facepalm:

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
27 minut temu, suberet napisał:

Nie wiem, czy się liczy. Uratowałem piękną, słoneczną pogodę w Katowicach przez nieumycie Forka.

To ja wczoraj chyba popsułem, bo umyłem swojego i potem zaczęło padać :facepalm:

Link to post
Share on other sites

Mycie i przepalenie Karravgona :) W końcu wiosna idzie :biglol:

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Pan Dziedzic napisał:

Przewietrzyłem robala ŁDZ -> NS.

Idzie to to :faja:

Jako rześ do Forka osiołka przywykł do musi robal iść ;)

Link to post
Share on other sites
Dokładnie, jedzie, skręca, hamuje.  
Mój foryś idzie jak wściekły, za to nie skręca i nie hamuje i to dopiero jest wyzwaniem.
Aż skarpetę ze snorkela zassało do filtra59511a609bf07647344f0a9d458d3d61.jpg

Taptane Tapatalkiem

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, suberet napisał:

Potwierdzam. Ceramiczne wytrzymują zdecydowanie dłużej. Dodatkowo zalecam włączanie stacyjki z załączonymi światłami. Żarniki dostają na zimno mniejsze napięcie. Włączanie świateł, kiedy silnik już pracuje daje na zimne żarniki prawie 14V, a na stojącym silniku mamy tam około 12,5V. Ktoś kiedyś mnie do tego przekonał, choć są tacy, którzy twierdzą, że tak szybciej niszczymy żarówki. Praktyczne doświadczenia przez ponad 5 lat pokazują, że jednak lepiej odpalać silnik z włączonymi światłami. Wcześniej wymieniałem żarówko co 20-25tys, po zastosowaniu tych rad zdarzyło mi się to raz na 150tys.

Ogólnie z lenistwa sie nauczyłem że gaszę i zapalam na właczonych , bo nie trzeba specjalnie wyłączac .co zemściło się raz czy dwa w żonowych Colcie i teraz 206, bo po wyłaczeniu zapłonu dalej świeca i aku zdycha :)

W druga stronę to działa tak,ze żona  kilka razy  mnie za słonecznego dnia puściła bez świateł ,bo wyłączała  światła przed wyjściem z auta  :)

 

Za rady o ceramice dziękuje ,poszukam :)

Link to post
Share on other sites
W dniu 14.02.2020 o 09:29, adek101 napisał:

Wczoraj wymieniłem tylne lampy w swoim Hawku.

Wg mnie blobowe lampy wyglądają o wiele lepiej. Z profilu komponują się z linią zderzaka i nie mają lexus look'a.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ubolewam nad tym, jak skrzywdzono lampy lexus Look... Miałem Mazdę 6 I gen i w nich również mi się podobały... Tak samo mi się Hawkowe podobają, ale wieś przeróbki wozów zniszczyły Image tego designu :facepalm:

Link to post
Share on other sites

A ja zamontowałem regulowany wastegate i testujemy różne sprężynki, na razie znaleźliśmy 10KM/30Nm więcej, jutro jeszcze poszukamy trochę :)

 

P.S. Wejście w boost przy WOT na 3 biegu na lekko wilgotnym asfalcie powoduje utratę trakcji. Mój tuner sugeruje przejście na opony o szerokości 245 ;)

Edited by skwaro
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, rosaskc napisał:

Oficjalnie zima odwołana?

Wolałbym jednak żeby była, ale powoli tracę nadzieję :(

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...