Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

żarówki z zwiększoną mocą świetlną w lumenach a o podobnym poborze mocy z instalacji będą mieć krótsza żywotność w granicach kilkuset godzin i to w sprzyjających warunkach, co skutkuje w rzeczywistości dla mnie żywotnością na poziomie maksymalnie kilku miesięcy. Sprawdź sobie napięcie na instalacji spadek na żarówce jeśli jest duży to proponuje przyjrzeć się instalacji bądź zrobić nową wiązkę ale radzę zainwestować w dobre przekaźniki tanie wytrzymają pod maską krótko...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, hemi112 napisał:

poszukać wtyczki na subarowym szrocie.

Na allegro są  "ceramiczne" za parę złotych. Mam takie u siebie, dodatkowo zarobiłem instalację na wsówkach co by szybciej założyć nowe wtyczki jak by te  "ceramiczne" też długo nie wytrzymały.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, yaroz napisał:

Na allegro są  "ceramiczne" za parę złotych. Mam takie u siebie, dodatkowo zarobiłem instalację na wsówkach co by szybciej założyć nowe wtyczki jak by te  "ceramiczne" też długo nie wytrzymały.

Potwierdzam. Ceramiczne wytrzymują zdecydowanie dłużej. Dodatkowo zalecam włączanie stacyjki z załączonymi światłami. Żarniki dostają na zimno mniejsze napięcie. Włączanie świateł, kiedy silnik już pracuje daje na zimne żarniki prawie 14V, a na stojącym silniku mamy tam około 12,5V. Ktoś kiedyś mnie do tego przekonał, choć są tacy, którzy twierdzą, że tak szybciej niszczymy żarówki. Praktyczne doświadczenia przez ponad 5 lat pokazują, że jednak lepiej odpalać silnik z włączonymi światłami. Wcześniej wymieniałem żarówko co 20-25tys, po zastosowaniu tych rad zdarzyło mi się to raz na 150tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montowałem ceramiczne a następnie ponownie zwykłe z tworzywa sztucznego. Kupiłem tanie ceramiczne i po pierwsze był tam zalany cienki przewód który chyba nie stał koło miedzi oraz oprawka siedziała dość luźno na żarówce. trzeba było użyć małej siły aby wyjąć żarówkę z oprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycie i przepalenie Karravgona :) W końcu wiosna idzie :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pan Dziedzic napisał:

Przewietrzyłem robala ŁDZ -> NS.

Idzie to to :faja:

Jako rześ do Forka osiołka przywykł do musi robal iść ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, suberet napisał:

Potwierdzam. Ceramiczne wytrzymują zdecydowanie dłużej. Dodatkowo zalecam włączanie stacyjki z załączonymi światłami. Żarniki dostają na zimno mniejsze napięcie. Włączanie świateł, kiedy silnik już pracuje daje na zimne żarniki prawie 14V, a na stojącym silniku mamy tam około 12,5V. Ktoś kiedyś mnie do tego przekonał, choć są tacy, którzy twierdzą, że tak szybciej niszczymy żarówki. Praktyczne doświadczenia przez ponad 5 lat pokazują, że jednak lepiej odpalać silnik z włączonymi światłami. Wcześniej wymieniałem żarówko co 20-25tys, po zastosowaniu tych rad zdarzyło mi się to raz na 150tys.

Ogólnie z lenistwa sie nauczyłem że gaszę i zapalam na właczonych , bo nie trzeba specjalnie wyłączac .co zemściło się raz czy dwa w żonowych Colcie i teraz 206, bo po wyłaczeniu zapłonu dalej świeca i aku zdycha :)

W druga stronę to działa tak,ze żona  kilka razy  mnie za słonecznego dnia puściła bez świateł ,bo wyłączała  światła przed wyjściem z auta  :)

 

Za rady o ceramice dziękuje ,poszukam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zamontowałem regulowany wastegate i testujemy różne sprężynki, na razie znaleźliśmy 10KM/30Nm więcej, jutro jeszcze poszukamy trochę :)

 

P.S. Wejście w boost przy WOT na 3 biegu na lekko wilgotnym asfalcie powoduje utratę trakcji. Mój tuner sugeruje przejście na opony o szerokości 245 ;)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...