Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, koziolek napisał:

Zamiast zmiany zegarów trzeba było przełożyć silniki od zepsutych wskaźników.
Przekładałem z angola wskaźnik poziomu paliwa i działa jak nowy.emoji41.png

Taptane Tapatalkiem
 

Przystąpiłem do sekcji starego licznika i utknąłem na zdjęciu wskazówek temp i poziomu paliwa. Czy możesz napisać w jaki sposób je zdjąłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, koziolek napisał:

Zamiast zmiany zegarów trzeba było przełożyć silniki od zepsutych wskaźników.
Przekładałem z angola wskaźnik poziomu paliwa i działa jak nowy.emoji41.png

Taptane Tapatalkiem
 

Udało się, licznik rozebrany na części pierwsze. Czy u Ciebie wskaźnik paliwa był całkiem padnięty, czy pokazywał złe wartości? Bo u mnie wskaźniki działały ale pokazywały złe wartości. I teraz zastanawiam się czy winowajcą nie jest jakiś uszkodzony element na płytce licznika (w pasacie takie objawy dawał padnięty stabilizator napięcia w liczniku), czy jednak to wina samych wskaźników i ich silniczków. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się, licznik rozebrany na części pierwsze. Czy u Ciebie wskaźnik paliwa był całkiem padnięty, czy pokazywał złe wartości? Bo u mnie wskaźniki działały ale pokazywały złe wartości. I teraz zastanawiam się czy winowajcą nie jest jakiś uszkodzony element na płytce licznika (w pasacie takie objawy dawał padnięty stabilizator napięcia w liczniku), czy jednak to wina samych wskaźników i ich silniczków. 
Gratulacje, nie jest to jakoś strasznie skomplikowane, aby wskazówki zostały założone poprawnie.
U mnie wskaźnik pokazywał ciągle full.

Taptane Tapatalkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, koziolek napisał:

Gratulacje, nie jest to jakoś strasznie skomplikowane, aby wskazówki zostały założone poprawnie.
U mnie wskaźnik pokazywał ciągle full.

Taptane Tapatalkiem
 

Poszedłem deczko inną drogą  i przełożyłem cały segment ze wskaźnikami od temp i paliwa bez demontażu wskazówek (mniejsza szansa na przypadkowe uszkodzenie czegoś). Patent z łyżeczkami przetestowałem na uszkodzonych wskaznikach. W każdym razie wszystko działa. Dzięki za podpowiedzi :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, koziolek napisał:

kalibracja jest upierdliwa po demontażu wskazówek.

Możesz rozwinąć temat?

Kiedyś niepotrzebnie ściągałem wskazówki do przelutowania zimnych lutów i trochę miałem problem z ustawieniem obrotomierza i wydaje mi się że wskazówka nie chodzi tak jak powinna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę sobie szybciej pojechałem.Zabawne jest postawienie znaka 60 na malutkiej fałdce na A4 ,a znaka  z ograniczeniem nie ma na A4 pod Wrockiem gdzie na fałdach asfalt/beton wywala auta .

og.jpg

Edytowane przez hemi112
  • Super! 1
  • Haha 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, hemi112 napisał:

Trochę sobie szybciej pojechałem.Zabawne jest postawienie znaka 60 na malutkiej fałdce na A4 ,a znaka  z ograniczeniem nie ma na A4 pod Wrockiem gdzie na fałdach asfalt/beton wywala auta .

og.jpg

Na A1 Pyrzowice- Gliwice masz takie wertepy że szkoda gadać i zamiast to naprawiać to postawili znak do 100 czy 110 i myślą że  problem wertepów zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledy R3/t3, 5 zielonych, 2 pomarańczowe. Na pierwszy rzut oka akcja szybka, ale tylko na pierwszy. Pierwszy problem to taki że oprawki ledów minimalnie były większe od gniazd w przyciskach, a z racji tego że przy ledech ważna jest polaryzacja + - to jak nie trafisz z polaryzacją to LED nie zaświeci, to trzeba wyciągać, a bez pensety ciężko jest tego Leda wyciągnąć. Mi udało się za pierwszym razem tylko z 2 ledami:biglol:. Musiałem rozwiercić (wiertło fi 9 )gniazda żarówek w przyciskach aby łatwiej było wyciągnąć. 

Najgorzej jest z przyciskiem spryskiwaczy lamp, tam jest inny system, trzeba rozebrać przycisk i w środku jest taka gumeczka z żarówką. Starą wyciągasz i wkładasz Leda, którego musisz wcześniej wyciągnąć z oprawki. Z szybkiej akcji zrobiło się z ok 2godzin:D.

Narzędzia: penseta, "plastikowe łyżki do ściągania tapicerek" do wyciągnięcia przycisków, stoicka cierpliwość :biglol:

 

Tu masz wątek o tym

 

Edytowane przez yaroz
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, yaroz napisał:

Standard Forkowy, podświetlenie przycisków naprawiłem.

IMG_20200120_050326.jpg

Ciekawe że przeciwmgłowe przód tak świecą w pół. U mnie też jest taki efekt, a miast pomarańczowych mam czerwone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Syn Adama napisał:

A ja dziś zmieniłem wewnętrzną osłonę przegubu na lewej tylnej półosi, ale tak się zmęczyłem, że nawet nie chce mi się zdjęcia wstawiać.

O i super że sobie poradziłeś, gratuluję:applause:

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2020 o 23:07, niebieskiultras napisał:

Na A1 Pyrzowice- Gliwice masz takie wertepy że szkoda gadać i zamiast to naprawiać to postawili znak do 100 czy 110 i myślą że  problem wertepów zniknął

Ja ostatnio jak tam jechałem to prawie pawia puściłem, a ledwo 140 na szafie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Oktan napisał:

140 na szafie było

Przy odpowiednim zawieszeniu zryty asfalt się wyrównuje powyżej 180kaemha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...