Jump to content
zaki79

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

Recommended Posts

Po tygodniu dolewania płynu, po patrzeniu jak legaś zamienia się w lokomotywę jadąc przy temperaturach bliskich zeru z włączonym wentylatorem. Po dokręceniu wszystkich opasek na przewodach chłodniczych coś tchnęło mnie żeby po raz setny pompując jak zwykle miekkim, górnym wężem powietrze złapać za gorący dolny a tu...cyk... zimno, a po obd 96st.c. Dawno tak nie zmarzłem wymieniając przy -5 na glebie przed domem termostat

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, aplam13 napisał:

mam nadzieję że jakoś to będzie wyglądało B)

Będzie dobrze, zobaczysz :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda nie dzisiaj bo wczoraj a "zrobienie" polegało na dostaniu od współpracowników breloków do kluczyka i oni twierdzą, że wypiłowali to pilnikiem iglakiem :D

DSC_1300.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Szürkebarát napisał:

wypiłowali to pilnikiem iglakiem

 

A zajmujecie się waterjetem LOL.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Amnes napisał:
3 minuty temu, Szürkebarát napisał:

wypiłowali to pilnikiem iglakiem

 

A zajmujecie się waterjetem LOL.

Oni, raczej. Ja nie, choć wiele wody przez firmę przepływa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeglad diagnostyczny zrobiony. Klocki z tylu nalezaloby wymienic i pomyslec na wiosne o zabezpieczeniu antykorozyjnym bo pojawiaja sie ogniska.
Czy jest w Lodzi jakis zaklad, ktory polecilibyscie?

Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.12.2019 o 00:04, Krzychu91 napisał:

Nie zapomnij wrzucić foty po zmianie ;) Czym malowane ? Warto by było poszukać czerwonego przycisku awaryjnych (dobry kontrast) oraz czarne pokrętła od klimy, ale nie tania sprawa to jest :) Ja swego czasu myślałem o czarnym, ale połysk ;)

I obiecana fota, jednak bardziej spodobał mnie się przycisk na czarno zrobiony, czerwony przymierzałem ale to ni było to co mi spasowało, więcej w wątku:thumbup:

IMG_20191205_212251.thumb.jpg.b063d5e1dbb900b9e1b83c1fbca96c51.jpgIMG_20191205_214556_HDR.thumb.jpg.3af7925a51a80d63321bf366946ad841.jpg

  • Like 5
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega ;) napisz na pw jak robiłeś i czym malowałeś bo chyba się zdecyduję ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod świąteczny
f3490b7a93a6ba2c377049d6a324292e.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalozylem zawias caly z poliuretanem. Emocje bezcenne. Dodatkowo regulacja luzów zaworowych.

Podsumowanie?

Nie to samo auto.

Koszt robocizny - 300 PLN!!!!!!! Heheh. 875b3258b161d5939af0f01d568b68fb.jpg385cde13d417f44788f5d105972024db.jpg

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planowo oddane na reperaturki ,ale 20 lat na karku więc troszkę rzeczy się urodziło i dziś odebrane.

reperaturki plus ruda won tam gdzie jest (okolice tyłu) oraz zabezpieczenie antykorozyjne (robione okolice).

Koszt 3000zł.Wyjściowo 1500zł za reperaturki ,jak wsio pójdzie gładko.Faktura itd.

Podaje cenę tej roboty ,bo czasem czytam,że za byle konserwację na odpietrol ,czy wymiane rozrządu w np.Legacy 2.5 NA biorą po 3 tys bo SUBARU :(

zro00.jpg.jpg

zro0.jpg

zro000.jpg.jpg

zro1.jpg

zro2.jpg

  • Like 3
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebrałem od mecha... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2019 o 18:32, JAREK.EL napisał:

Przeglad diagnostyczny zrobiony. Klocki z tylu nalezaloby wymienic i pomyslec na wiosne o zabezpieczeniu antykorozyjnym bo pojawiaja sie ogniska.
Czy jest w Lodzi jakis zaklad, ktory polecilibyscie?

Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
 

 

ja outbacka całego zrobiłem na mimozy. Jestem bardzo zadowolony. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista dzisiejszych prac przy Foresterze:

1. zamontowałem zapożyczone od GT-ka chlapacze do Leśnika (leżały od jakiegoś czasu w szafie wśród innych części, a jako że Impreza jeszcze w powijakach to tym czasem w tym samochodzie sprawdzą się jak znalazł!),

2. umyłem Forka,

3. zrobiłem "przymiarkę" końcowego wydechu H&S lecz jednak za dużo przeróbek by trzeba wykonać i odpuściłem ostatecznie,

4. wymieniony czujnik reduktora i uzdrowiona kontrolka "LO" na desce rozdzielczej,

5. wymienione wszystkie żarówki podświetlające deskę rozdzielczą i panel środkowy (teraz wszystko pięknie, jasno i równo świeci).

 

01.jpg.e41e9104217e24c6d1ad25dbfeeb9008.jpg

 

02.jpg.72a7b529960512b4c3a7fd55afebb5a3.jpg

 

03.jpg.89a5d97a407b35c2a5fcca4f7898f103.jpg

 

04.jpg.436ea9eac3a38147f3e1ca6aaec46be3.jpg

 

05.jpg.93ab526897b6c6fc6122815328629bce.jpg


 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umyłem i posprzątałem w środku. Czym zmyć z felg resztki pasty od zmiany opon? Po wymianie nie zwróciłem uwagi, a teraz się doczyścić nie da <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umęczyłem napędy, uwaliłem Forka pod sam dach, umyłem. Uświadomiłem obsłudze myjni, że Forek, to nie auto terenowe i nie widzę przeciwskazań do skorzystania z myjni

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Giresse napisał:

Uświadomiłem obsłudze myjni, że Forek, to nie auto terenowe i nie widzę przeciwskazań do skorzystania z myjniemoji12.png

No i co oni na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
No i co oni na to?

„Tylko nie zostaw Pan syfu po sobie” - i nie zostawiłem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 stopni na plusie, więc szybki prysznic plus gumowe dywaniki na zimę ;)

 

 

111.PNG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem koła na zimowe 20191207_130821.thumb.jpg.0ecbdb1f32220f2ea9011e8ebd03f312.jpg20191207_130836.thumb.jpg.f999b20cd62fe713540ed53b8d328360.jpg

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Umyłem i posprzątałem w środku. Czym zmyć z felg resztki pasty od zmiany opon? Po wymianie nie zwróciłem uwagi, a teraz się doczyścić nie da <_>
Ja zmywalem szmatą nasączoną dieslem a potem na koniec lekkie domycie resztek pastą turbo czy jak to się teraz nazywa.
W sumie benzyna ekstrakcyjna też powinna to zmyć a lakier zostawić w spokoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pasta tempo? 
Turbo, tempo. Jakoś tak.
Teraz to bodajże K2 produkuje.
Lekko ścierna.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, piotrek_p napisał:

Ja zmywalem szmatą nasączoną dieslem a potem na koniec lekkie domycie resztek pastą turbo czy jak to się teraz nazywa.
W sumie benzyna ekstrakcyjna też powinna to zmyć a lakier zostawić w spokoju.

Właśnie ekstrakcyjna nie chce tego ruszyć, spróbuję z pastą jeszcze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...