Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, skwaro napisał:

To rudo/musztardowe coś jest na całej fotce bo Infra przesadził z suwakiem od HDRa w apce do obróbki zdjęć :)

Ha ha, no tak:D

Ja przed oczami miałem gejzer wybuchający ze zbiornika wyrównawczego :krecka_dostal: tylko taki kolor płynu to ostatnio w ŻUKU widziałem :D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, skwaro napisał:

Osz Ty! A myślałem że zdążę być pierwszy na forum z twinscrollowym forkiem :P No ale nie ma co gadać, fajny setup z tego będzie, jak już zrobię swojego trzeba będzie porównać :D

Koniecznie!

8 godzin temu, koziolek napisał:

Patrząc na te rudo/musztardowe coś w okolicach korka test bym zrobił.;)

Cały silnik i tak będzie rozebrany, odpicowany i złożony z powrotem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie na myjce z woskowaniem byłeś? Polecasz jakąś w Warszawie?


Akurat myłem auto na Górczewskiej na bezdotykowej pod Tesco. A woskowałem sam soft99 Fusso. Taki to sposób na odprężenie po całym tygodniu ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle jak umawiam się z kolegami na wspólne ogarniania aut, wybieramy jakieś centrum handlowe, gdzie obok jest myjnia bezdotykowa, a potem pod ziemie i na spokojnie się ogarnia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Narrator napisał:

U mnie skończyło się na wymianie zwrotnicy. Jak sobie poradziłeś z urwaną śrubą?

Też już miałem takie myśli, ale skończyło się że rozwierciłem całkiem na przelot, w włożyłem dłuższą śrubę twardość 12.9 i skręciłem, w przyszłości będzie łatwiej zmienić przy okazji, co ciekawe gwint nie trzymał aż tak jak miejsce gdzie była gładka i stykała się ze sworzniem, tam rdza tak potrafiła zespolić, że trzymało jak zespawane;)Na dwóch przed ostatnich zdjęciach masz jak to wygląda założone:ok:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylko będą pasować to warto przetestować, wg mnie plusem jest o dziwo większą sztywność na zakrętach, w moim wątku masz gdzieś napisane jakie ja brałem, chyba z vaga jakiegoś pasowały ;)

Jakbyś szukał to sprawdź jakiej długości jest Ori oraz jakiej średnicy są śruby:)

Edytowane przez aplam13
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że z minusów może być mniejsze maksymalne wychylenie kół oraz większe obciążenie na pręt ale jest to tylko teoretyzowanie... 

Zastanawiam się nad tulejami stabilizatora z poli oraz takimi właśnie łącznikami ale to temat na wiosnę.

Dziękuje za informację przejrzę sobie wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylko będą pasować to warto przetestować, wg mnie plusem jest o dziwo większą sztywność na zakrętach, w moim wątku masz gdzieś napisane jakie ja brałem, chyba z vaga jakiegoś pasowały

Jakbyś szukał to sprawdź jakiej długości jest Ori oraz jakiej średnicy są śruby

Od passata b5 i audi a4 b5 pasują aluminiowe na tył

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, niebieskiultras napisał:

wróciłem do seryjnego kolektora

bulgot się rozsypał i teraz auto brzmi jak wykastrowane :toobad:

nie martw się, ja miałem wolnossaka bez bulgotu, a jak wstawiam serce z turbo to i tak nie będzie bulgotu bo twinscroll nie ma różnoodległościowego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...