Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Teddy26 napisał:

Pył nie wżera sie gdy auto stoi :) 

 

Większość klocków hamulcowych ma w swoim składzie domieszkę różnych metali, których pył osadzony na feldze po jakimś czasie koroduje i wżera się w felgę. Dlatego warto często myć koła i nie bagatelizować tego nalotu :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroczek do przodu przy odbudowie GT-ka.

tym razem prace przy "serduchu". wyjąłem wszystkie płytki, wcześniej pomierzyłem luzy zaworowe i teraz wiem co i jak dalej ugryźć! co z czym pozamieniać, a co kupić żeby było książkowo :-) salute!

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

  • Super! 11
  • Dzięki! 3
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2019 o 20:35, dominikon napisał:

kroczek do przodu przy odbudowie GT-ka.

tym razem prace przy "serduchu". wyjąłem wszystkie płytki, wcześniej pomierzyłem luzy zaworowe i teraz wiem co i jak dalej ugryźć! co z czym pozamieniać, a co kupić żeby było książkowo :-) salute!

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

 

Aż mi się przypomniał rysunek techniczny ;). Pełen profesjonalizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zająłem się niedziałającym zamkiem centralnym, po obejrzeniu tutoriali byłem nieco przestraszony widząc jak ludzie się na filmikach męczą. Zrobiłem to po swojemu.. Nie odpinałem linek tylko odkręciłem cały zamek i go wyciągnąłem:

 

IMG_20190627_114339.jpg

 

10 sekund roboty i mam dziada (zdjęcie już po moich modyfikacjach, łącznie z gumką recepturką do obudowy):

IMG_20190627_114333.jpg

 

Później tylko dopasowanie zamka z accorda pod subaraka, zasadniczo trzeba było wymienić ten element gdzie jest ten fioletowy cycek na ten ze starego silniczka, nieco siły potem nieco kombinowania jak to zrobić aby się trzymało (skończyło się topieniem plastiku i jest git) niestety zdjęcia nie mam.

IMG_20190627_114350.jpg

 

Mega amatorskie zabezpieczenie rantów drzwi z tyłu, ile się dało usunięcie rdzy, na to konwerter rdzy, po nocy na to jeszcze podkład akrylowy, potem lakier i bezbarwny. Cóż, lakiernikiem nie jestem ale może to chociaż z rok wytrzyma nim się zdecyduję na oddanie tego profesjonaliście.

IMG_20190627_121047.jpg

Edytowane przez Michu91
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michu91 napisał:

Zająłem się niedziałającym zamkiem centralnym, po obejrzeniu tutoriali byłem nieco przestraszony widząc jak ludzie się na filmikach męczą. Zrobiłem to po swojemu.. Nie odpinałem linek tylko odkręciłem cały zamek i go wyciągnąłem:

 

IMG_20190627_114339.jpg

 

10 sekund roboty i mam dziada (zdjęcie już po moich modyfikacjach, łącznie z gumką recepturką do obudowy):

IMG_20190627_114333.jpg

 

Później tylko dopasowanie zamka z accorda pod subaraka, zasadniczo trzeba było wymienić ten element gdzie jest ten fioletowy cycek na ten ze starego silniczka, nieco siły potem nieco kombinowania jak to zrobić aby się trzymało (skończyło się topieniem plastiku i jest git) niestety zdjęcia nie mam.

IMG_20190627_114350.jpg

 

Mega amatorskie zabezpieczenie rantów drzwi z tyłu, ile się dało usunięcie rdzy, na to konwerter rdzy, po nocy na to jeszcze podkład akrylowy, potem lakier i bezbarwny. Cóż, lakiernikiem nie jestem ale może to chociaż z rok wytrzyma nim się zdecyduję na oddanie tego profesjonaliście.

IMG_20190627_121047.jpg

Też mnie czeka wymiana silniczka a powiedz reszta zamka z acorda pasuje?! I trochę mnie przeraża ta robota ;-) 

Tymczasem wymiana filtra kabinowego

IMG_20190627_152935.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się zna te gwinty po kolorach :D

 

Podaję update co do centralnego. Zamknięcie obudowy gumką recepturką to średni pomysł, podczas pracy zamka przynajmniej u mnie obudowa się otwierała pod wpływem pracy mechanizmu i się blokowało do momentu aż całkowicie przestał reagować silniczek. Spięcie porządnie trytytkami obudowy załatwiło problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem silniczki pompek spryskiwacza przedniej szyby i reflektorów. Ten od reflektorów był zapieczony na osi wirnika.

Ten od przedniej szyby...., nie mam pojęcia dlaczego przestał działać. Po zdemontowaniu i zamontowaniu działa. Styki były czyste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...